Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 745i - zkušenosti s LPG
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
já také přidám příspěvek s LPG.
sedmu jsem měl, ale bohuže ljsem o ní přišel a potom jsem koupil 528i E39... už bych to nikdy neudělal, ale koruny teďka nejsou tak jsem rád, že aspoň tohle mám.
koupil jsem s 220tkm hned jsem zaplynoval a teďka mám asi 14tis najeto na lpg. Systém Magic 2 tuším. Doporučena mi byla firma v Praze, tady na foru. první 3tk docela v pohodě.. 63l toroidní nádrž. po 3tk jsem začal cítit plyn. Pod 8°C to po přepnutí neudrží volnoběh a chcípá to, v zimě na každým semaforu jsem trápil baterku a startér... :-/ tenhle problém trvá i po vyměnění snímače kliky, vačky, origo svíček i cívek a obou lambd. Už nevím jak to odstranit, plynaři nediaknitiskují žádnou chybu. Nicméně vyměnili mi po 3tkm jeden vstřik (vstřiky zn. Rosso) pak asi 2tkm opět v pohodě. Potom jsem opět začal cítil plyn, přijel jsem a byly špatné hend tři, včetně toho který se už jednou vyměňoval. Problém s kolísáním volnoběhu mám pouze na LPG na benzín nikoli.
Prý tyto problémy jsou vždy do 15tkm než si systém 'sedne', ale nevím... dost mě to otravuje...
úspora to rozhodně je, ale ty nervy a hlavně s každou návštěvou (za kterou nikdy nic neplatím) přijdu o auto na den. Jelikož jezdím do práce téměř 50km je to mastnou tyčí dost na hovno...
nenápadně si tu inzeruji možnost návštěvy či doladění u jiného plynaře, díky zau odpovědi
sedmu jsem měl, ale bohuže ljsem o ní přišel a potom jsem koupil 528i E39... už bych to nikdy neudělal, ale koruny teďka nejsou tak jsem rád, že aspoň tohle mám.
koupil jsem s 220tkm hned jsem zaplynoval a teďka mám asi 14tis najeto na lpg. Systém Magic 2 tuším. Doporučena mi byla firma v Praze, tady na foru. první 3tk docela v pohodě.. 63l toroidní nádrž. po 3tk jsem začal cítit plyn. Pod 8°C to po přepnutí neudrží volnoběh a chcípá to, v zimě na každým semaforu jsem trápil baterku a startér... :-/ tenhle problém trvá i po vyměnění snímače kliky, vačky, origo svíček i cívek a obou lambd. Už nevím jak to odstranit, plynaři nediaknitiskují žádnou chybu. Nicméně vyměnili mi po 3tkm jeden vstřik (vstřiky zn. Rosso) pak asi 2tkm opět v pohodě. Potom jsem opět začal cítil plyn, přijel jsem a byly špatné hend tři, včetně toho který se už jednou vyměňoval. Problém s kolísáním volnoběhu mám pouze na LPG na benzín nikoli.
Prý tyto problémy jsou vždy do 15tkm než si systém 'sedne', ale nevím... dost mě to otravuje...
úspora to rozhodně je, ale ty nervy a hlavně s každou návštěvou (za kterou nikdy nic neplatím) přijdu o auto na den. Jelikož jezdím do práce téměř 50km je to mastnou tyčí dost na hovno...
nenápadně si tu inzeruji možnost návštěvy či doladění u jiného plynaře, díky zau odpovědi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
tak ono pořád lepší píchnout v D kde funguje ADAC a tomu podobné společnosti než píchnout u nás kde ti nepomůže vůůůbec nikdo,mám s tím zkušenost.Jinak nic jiného než orig.kolo jako rezervu ji na e65 nedokážu představit,jako dojezdovka na takové "almaře" by vypadala asi celkem zajímavě,nevím zda se něco s tak vysokým hmotnostním indexem vůbec dělá.
jinak vám pánové ty e65 upřímně závidím....chtěl bych do ní taky jít ale pokaždé si najdu nějaký ten důvod proč si to rozmyslím
jinak vám pánové ty e65 upřímně závidím....chtěl bych do ní taky jít ale pokaždé si najdu nějaký ten důvod proč si to rozmyslím

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
Tak to máš pravdu, je lepší píchnout v rajchu, to určitě. Ale prostě to místo to zabírá dost. Já ale slyšel že dojezdovka se dělá i v osmnátce a devatenácte. Nehledě na to, že tím sprejem údajně zničíš gumu. A když máš díru jako kráva, jako například jsem viděl v Chorvatsku když frajer vzal v tunelu hever co tam někdo zapomněl, tak celej sprej si můžu akorát namazat na prsa..
Tak mevím no..


tak do toho se přidám,
rychlo opravný sprej vyplní defekt v pneu. v praxi to vypadá tak, že na píchlý kolo nasadíš šlahounek nastříkáš tam všechnu tu sračku (kolo je stále podhuštěný) ujedeš asi tak 5-10km a musíš na pumpu to nahustit na tlak co tam má být. Píchnul jsem takhle a opravil pěnou. to bylo loni v květnu, chtěl jsem zjistit jak dlouho to vydrží a vydrželo až do přezutí na zimní v říjnu. Rakže to podle mě drží jak židovská víra. Akorát je od toho potom zasranej disk, když se pneu sundá. Na dálnici když píchneš tak to kolo uplně domrdáš než zastavíš, takže tam je to buď a nebo...
rychlo opravný sprej vyplní defekt v pneu. v praxi to vypadá tak, že na píchlý kolo nasadíš šlahounek nastříkáš tam všechnu tu sračku (kolo je stále podhuštěný) ujedeš asi tak 5-10km a musíš na pumpu to nahustit na tlak co tam má být. Píchnul jsem takhle a opravil pěnou. to bylo loni v květnu, chtěl jsem zjistit jak dlouho to vydrží a vydrželo až do přezutí na zimní v říjnu. Rakže to podle mě drží jak židovská víra. Akorát je od toho potom zasranej disk, když se pneu sundá. Na dálnici když píchneš tak to kolo uplně domrdáš než zastavíš, takže tam je to buď a nebo...
ja se taky pridam, v nemecku stoji ADAC 79e na rok a mas v tom mimo odtahu vozidla po cele evrope (kam ty ukazes) hotelu pro posadku ci nahradniho vozu mrdu dalsich pojisteni... i letadlo pro tebe prileti do recka kdyz slapnes na jezka v mori a nebudes tam pojistenej... a nejlepsi je ze si to opravdu muze poridit kdokoliv z EU...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00