Stránka 6 z 11

Napsal: pát 18.05.2012 08:34
od Wiki_88
roti: podle mě 250tisíc pro motor 745i nebo 750i je akorát zajetí, zvlášť když to má aut. převodovku..šefík v práci má e46 6ti válec třilitr benzín a má tam najeto 400tisíc km a uplně vpohodě.. jak už psal někdo vejš tak 7ma je navíc stavěná na větší nálož km..takže bych vtomhle vubec problém neviděl..

JaneCk:Palivoměr je v nádrži na LPG, a do 7mičky se vejde nádrž 103litrů(už je to tu psáný několikrát). S kočárem ti neporadím..kufr má sedma dost velkej ale je omezenej nakládací prostor..navíc když bude v kufru rezerva..nevím jestli sedma je rodinný auto na převážení věcí pro mimčo..

Napsal: pát 18.05.2012 10:09
od xaler
nepamatuji si že bych tu někdy řešil spotřebu jen jsem se zajímal jestli při dněšních cenách LPG a úspornosti petrolejek není čas na zvážení jít do petrolejky. U Toyoty mám spotřebu 19-30 litrů a je mi to šumák.
Kdyby tu tak byl někdo kdo by poradil jak je to s nákladama na opravy a ne lidi co jen remcaj.

Napsal: pát 18.05.2012 10:19
od hurvajs77
Opravy můžou být přeci na každém autě, jak na 7er, tak na 5er. JaraX preci psal, že 7er vychází lépe.

Napsal: pát 18.05.2012 10:29
od xaler
Ale nikde tu nenajdu nic konkretního, je rozdíl opravovat malé běžné auto a BMW řady 7 jakékoliv. Když to tady čtu tak mám pocit že tu jsou jen samý boháči a co je levné pro ně je drahé pro mě. Za dva měsíce mě čeká TK a je konečná. Musím si koupit auto Moje podmínky minimálně 100 kw a LPG spotřeba tak těch 13 litrů při slušné jízdě. Byl jsem se podívat na S type, na Sonatu, Já vůbec netuším co od toho čekat. Měl Jsem E32 všechno jsem si dělal sám, ale v té době mi nevadilo když jsem byl měsíc nepojízdný. To auto mi připadalo v té době jako raketoplán. A co teprve E38 nebo Jiné podobné É
V recenzi jsem četl že i baterku a pneumatiky by měl měnit orig servis. Teď jsem jezdil malým autem a nijak jsem neřešil jeho financování, díly skoro žádný a při té spotřebě bych výplatu ani neprojezdil, Lepšímu auto mohu obětovat část peněz co mi teď v uvozovkách zbývá, ale zase nechci být otrokem auta a nechci jezdit do práce vlastně jen abych to dával za auto.
7er vychází lépe, ale která, novější má lepší spotřebu ale mě to auto připadá hrozně složitý. Já na autě nikdy neplatil za práci ani nevím kolik se to pohybuje, když bych to dal na tři dny do opravy někomu tady z klubu tak aby nebylo deset pryč jen za to že přijedu a napíchnou tam nějaký kabely.

Napsal: pát 18.05.2012 12:22
od mari
Doba je taková, že si tyhle auta původně vyrobený pro boháče dneska za pěkný peníze může dovolit prakticky kdokoliv. Ale tím to všechno padá, protože tomu autu už nedokážou dát to co potřebuje a co dostávalo od toho kdo na to měl lalánky. 90 procent z dnešních majitelů nemá na to aby při prvním větším problému s úsměvem vyndali pade a nechali to opravit. Spíš je pro ně důležitý bejt kořen a jezdit sedmou, ale dobře ví, že ani hloupý nový gumy tomu autu nikdy nekoupí. Takových případů vídám spousty. Zrovna jeden novej hrdej 150-ti kilovej majitel vedle mě parkuje. Z pod motoru mu měsíc něco teče a neřeší to. Lituju ty auta jak se z nich stávají vraky. Ještě před 4-mi lety se sem dávali fotky 745i-ček s LPG a všichni se smáli a volali hesla - koupil si opici a nemá na banány, dneska už ty auta tady má dost lidí a LPG je najednou the best. Ale je to prostě normální lidská vlastnost, když na to nemáme tak se tomu smějeme a když na to máme tak to musíme vychválit.

Napsal: pát 18.05.2012 12:36
od hurvajs77
S tím v podstatě souhlasím. Dnes je opravdu hodně lidí, kteří neřeší stav auta. Těch majitelů 7er, kteří kašlou na servis a případně, pokud se něco stane, řeší nejlevnější řešení, ideálně i jiného vraku nebo ještě lépe doma na koleni... Ikdyž nejsem rátho-vinař, tak se snažím dát autu, co si zaslouží.

U toho LPG mi to přijde přesně tak, jak píšeš. Před pár lety to byl hnus, dnes bombastická věc. Osobně v tom mám hodně velký hokej, nikdy jsem nebyl zastáncem LPG - motor na to prostě není dělaný (jinak by to tam už výrobce dal). Jediné čemu rozumím jsou finance. Ale ikdyž do mne skoro pokaždý hučí Snejk :-) a čtu tadz na fóru samé pozitiva LPG, tak mne to ne a ne přesvědčit. Je to přesně jako s tou opici a banány.

Napsal: pát 18.05.2012 13:09
od Wiki_88
Já sem měl krom jednoho auta všechny na LPG je to opravdu tak že za nalepku LPG sem od lidí co o tom věděli prd sklízel akorát posměch..
zezačatku jsem se těmto lidme snažil vysvětlil výhodu LPG, pak jsme už rezignoval..dnešni ceny donutily lidi se o LPG víc zajímat a ne jen bez rozmyslu tento alternativní pohon zavrhovat a to je důvod rozšíření..

Napsal: pát 18.05.2012 13:11
od mari
E65 je určitě skvělý auto, ale věty typu jestli stačí dávat na servis na stranu 3 tisíce měsíčně jsou šílený. Někdo má štěstí a jezdí léta prakticky bez investic a někdo musí holt vyndat za rok kilo a na to musí být majitel připravenej, jinak nemá smysl kupovat takovouhle káru. Tady je určitě spousta šikovnejch majitelů e65 který se vyznaj,ví kam pro co a udělají si prakticky všechno sami, tam je to samozřejmě o něčem jinym, ale to je bohužel jen kapka v moři a těch ostatních 99 procent majitelů musí počítat že takovýhle auto vlastnit něco stojí.

Napsal: pát 18.05.2012 13:12
od hurvajs77
Třeba si to rozmylím a půjdu také do LPG. Mě by ta samolepka srala, takže bych ji musel strhnout a plnení bych musel mít u hrdla nádrže :-)

Napsal: pát 18.05.2012 13:14
od Wiki_88
no podle mě si toho člověk na takovým autě samodomo moc neudělá..přeci jen to už něni "stodváca"

Napsal: pát 18.05.2012 13:17
od hurvajs77
Nejsem automechanik, ale i tak si myslim, ze hodne veci se udelat da. Minimalne mechanickych. A pokud ma clovek k dispozici prostory, muze toho udelat vit. Pak treba v kombinaci s diagnostikou rozhodne lze resit i jine veci. Nejsem zastancem autorizovanych servisu (spatne zkusenosti me, i jinych kamaradu), takze si mohu udelat sam si udelam a to co ne, tak na to mam Snejka :-)

Napsal: pát 18.05.2012 13:22
od mari
Dneska si můžeš udělat prakticky všechno sám když víš co vyměnit a jak. Skoro všechno se dá najít na netu. Nejdůležitější je mít dílnu, zvedák a hlavně vercajk.

Napsal: pát 18.05.2012 13:28
od JaraX
ono to je pánové hlavně o tom co koupíte, je jasné že servisovat E65 v origo servise je nesmysl, stejně jako je nesmysl to servisovat u člověka co s tím nema zkušenosti. proto je idealni servisák takovy Snejk nebo ja, prostě člověk co ví kde to auto ma jakej šroubek, ma na to diagnostiku a rozumí tomu. třeba výměna baterky u E60 a E65 by měla byt nasledovana aktivací nové baterky na diagnostice, pokud se to neudělá většinou vše funguje, ale auto tu baterku kurví a nevydrží tolik,a tak je to se vším, diagnostika je u toho auta stejně jako u každyho novyho auta nutnost, prostě když odejde termostat, zakazník se to bez diagnostiky nemá jak dozvědět, nikde není budík apod, proto vidím diagnostiku u těchto aut jak nutnost, to auto je bez toho schopny fungovat ale vždy mu to prospěje, servis u takovýho člověka co se v tom vyzná a má dobrý zdroje na díly vyjde pak vždycky líp než když si to člověk dělá sám. u dobré a benzínové nebo plynové E65 by 3000kč mělí stačit v pohodě na 10 000km. u vraku spíš na 1000km.

Napsal: pát 18.05.2012 13:41
od mari
Rozhod jsem se, že si taky pořídim nějakou obyč diagnostiku, abych nemusel s každou prkotinou někam jezdit, něco zjišťovat nebo mazat.
Jaraxi, hovno se v softwaru vyznam, stačí mi na ty základní věcí INPA ???

Napsal: pát 18.05.2012 13:44
od hurvajs77
mari píše:Jaraxi, hovno se v softwaru vyznam, stačí mi na ty základní věcí INPA ???

Tak tohle mne také zajímá, uvažoval jsem o tom. Máš s nějakou zkušenosti?

Napsal: pát 18.05.2012 13:50
od mari
Právě se v tom prdlajs vyznám, budu to muset pohledat co to umí, ale pak si sám všechno uděláš, nakóduješ, denní svícení atd. ale řikam třeba za 900,- Kč je možno koupit 3 DVD s tímto, ale kdo ví jestli je to k něčemu?? BMW DIS V57
BMW SSS V32
BMW TIS V8
INPA 4.4.7
EDIABAS 6.4.3
WINELDI 2.61
NCS Plant 3.0.5
NCS Expert 3.0.8
NFS WINKFP 4.2

Napsal: pát 18.05.2012 15:21
od xaler
Za kolik má snejk servisní hodinu?
Lidi co se tu smáli LPG tak byli prostě hloupí, byli to ti samí lidé co tvrdili že parní stroje jsou nesmysl a nikdy se to nemůže uchytit a posměšky od škodovkářů slyším furt. Nálepka LPG si myslím že je povinná a jednou mi vyhrožovali pokutou, prý je to kvůli nehodě jako info pro zasahující složky a na některých pumpách bez toho nedostaneš plyn (Litoměřice).
Vý robce tam plyn nedává proč by to dělal když 95% lidí o tom nic neví a ohrnují nad tím nos, ještě v dnešní době jsou schopní tvrdit že je to nebezpečné a že to v autě smrtdí :D
K té diagnostice se připojuji, něco už jsem tu četl ale jsou to vesměs hádky nebo diskuze, ale kolik stojí základní diagnostika, která by umožnila zjistit závadu, nastavit tu novou baterii apod? Když vidím něco takového na prodej tak tomu moc nerozumím jestli je to opravdu komplet a není to fake.

Napsal: pát 18.05.2012 15:59
od JaraX
tak ja třeba 300hod servis, 400-500 diagnostika, 700 kodování, a pak už tak nějak individualně

Napsal: pát 18.05.2012 16:20
od xaler
Dost často se mění gufera na ventilech kolik je to třeba peněz?

Napsal: pát 18.05.2012 18:19
od hurvajs77
To mne špatně chápeš Xalere. LPG se nesměji, jen mě zatím krom finančních důvodů nic nepřesvědčilo o tom, že je to správně. Nic víc. Pokud by to bylo vše v pořádku, dělaly se auta jen na LPG. Nejsem servisák, ale myslím si, že plyn motoru musí škodit, ikdyž třeba minimálně, ale ano. Jak jsem ale psal, třeba mne to časem přejde i á budu mít v dalším BMW plyn.