Stránka 6 z 6
Napsal: pát 04.11.2011 05:27
od Srandik32
Každá ojetina zůstane ojetinou a nový auto z ní jen těžko uděláš.Ikdyž ty dnešní nový auta....

Taky záleží jak se s autem zacházelo od nova.Popravdě neznám moc lidí,co by o svým hýčkaným autě řekli,že je to plečka

Napsal: pát 04.11.2011 11:26
od vasek72
to ne, ale málo kdo přizná že ať chceme nebo ne že jsou to už starý auta na kterých je to přecejen znát a každou chvíli se něco mění, opravuje a repasuje což stojí peníze... no a když to auto na vzdory tomu všemu mám rád, tak do něj těch peněz dám víc aby se za ním každý otočil a měl jsem z něj radost pokaždý když se posadim za volant. Pak jsou auta co udržuješ z nutnosti ale spolehlivostí na tom jsou stejně... jako všechny ojetiny

Napsal: pát 04.11.2011 11:55
od loyd-krismas
Zase taková plečka to není a uplně bych taky neříkal stará dobrá E38. Jsou to generačně jiné auta = jiné technologie a nároky klientů = více elektroniky a vychytávek = vyšší pravděpodobnost poruchy.... Až budou v těchto cenách F01 bude se zase říkal stará dobrá E65...
Napsal: pát 04.11.2011 17:06
od Rejchy
Snejk píše:taky to stalo 180 a ten motor byl v prdeli... tak ted je to za kilo sotceny a motor bude v prdeli dal... tohle je velmi ftipnej pribeh

Já žil v domění že se E65 stočit už nedá,respektive že je to tak složité a finančně náročné že se to už nevyplatí.
Napsal: pát 04.11.2011 18:12
od vasek72
nevim no ale myslim že lidi vymyslí cokoliv... obzvlášť když jede jen o nějaký elektronický záznam a přepsat ho, zase na druhou stranu jde všechno zase zjistit. Třeba podle celkově spálené nafty (teda aspoň podle kluků co to dělají)
