BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je čtv 01.10.2020 03:47



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 01.07.2019 11:25 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 244
A proč je předepsaný pro S65 olej 10W60, když dle tebe běží na tich malých vůlích.?
Ptám se proto, abych něco neposral :) a nelítal pak v nějakom maléru.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 01.07.2019 11:47 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 24297
Bydliště: BMW Master
podle mě je vše těsnění, at už šálky nebo i písty,
pokud máš kde dohledat, tak schválně dohledej.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 01.07.2019 12:19 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 244
:D Počkej, myslel jsem si, že když o tom takhle píšeš, takže víš o čem?
:lol:
Takže takový JPP? :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 01.07.2019 12:34 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 24297
Bydliště: BMW Master
todle je spíš teoretická věc kombinovaná s praktickýma zkušenostama že a sice že běžně N62 dávaj i 700tkm a S65 ne ani když se dělaj šálky na ojkách, otázka na co pak ty S65 umřou, klidně mužem ty vůle někde pohledat


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 01.07.2019 14:41 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 244
Na předpředešlé stránce v tomto tématu jsem už hodnoty vůlí psal. :) jsou standardní.
Psal jsem i, že jsem pár S65 stavěl pro motorsport, tak jsem to tam neskládal přeci jak stavebnici ve školce. :) a vím co je supito. :D
Není teorie bez praxe a praxe bez teorie. Vše jde rukuvruce.
Zkušenosti, jsou jen průsery nic víc. Draze zaplacený prací, penězi a časem.
Ta S65 točí větší otáčky, proto je i náchylnější na ojniční šály.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 01.07.2019 15:21 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 244
Tam nejde ani tak o teplotu vody, ale oleje. On když se ti motá kolem 130°C a má tendenci růst je už riziko pretržení olejového filmu a vypochodování ojnice ven, a to je průser a na vodě můžeš mít jen 105°C.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 04.02.2020 20:11 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Příspěvky: 654
Bydliště: Jeseník
Neznáte tuto společnost? Řeším dovoz M3 ale raději se ptám, jestli ji někdo nezná.

Trade Links GmbH
Classic, Luxury, Premium and Exotic Automobiles
HRB 207483 B
Hobrechtstrasse 8-9
12043 Berlin
Tel +49 152 104 27638
tradelinksgmbh@gmail.com
http://www.tradelinks-gmbh.site


Nakonec volím E92. Nevozí tady někdo auta třeba z USA, kdo by auto dovezl k nám a přepsal ho na evropské předpisy?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 04.02.2020 22:28 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12668
Bydliště: Brno
USA verzi bych cíleně raději nekupoval, někdy je problém se třeba spojit jen s diagnostikou a některý věci pak prostě nevyřešíš. Párkrát se už stalo třeba u 335i z USA - ale taky to může být v pohodě :)

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 04.02.2020 23:08 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Příspěvky: 654
Bydliště: Jeseník
MattyX píše:
USA verzi bych cíleně raději nekupoval, někdy je problém se třeba spojit jen s diagnostikou a některý věci pak prostě nevyřešíš. Párkrát se už stalo třeba u 335i z USA - ale taky to může být v pohodě :)


No vidíš to mě nenapadlo...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 05.02.2020 00:02 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Příspěvky: 3731
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Kdyby došlo na nejhorší v BMW by si měli umět poradit i s US verzí, min. mají přístup ke všemožným přípravkům, elektronice a softu v origo servisu.
Spíš se divím co je na komplikovaným dovozu ze zámoří za nemálo tak zajímavýho, pořád cena?
Jinak taky bych sáhnul po E92, v Evropě jich je k mání plno. Jo a co tady ta tuned M3 v inzerci ? viewtopic.php?f=55&t=102890


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.090s | 18 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner