Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Voda do odstrikovacu
Voda do odstrikovacu
Zdravím, mám takový problem. Posledních par týdnu mi vyskakuje velmi často upozornění, ze chybí voda v odstrikovačích. Když to doplním na par dni to zmizí a třeba 4-5 den to vyskočí znovu. I když neodstrikuju nebo jen minimálně. Jak kdyby se ta voda vyparila. Celkove i ten tlak při odstriku je menší než kdysi. Nevíte čím by to mohlo byt? Mám bmw f20 ročník 2013.
Předem děkuji za odpovědi.
Předem děkuji za odpovědi.
Re: Voda do odstrikovacu
Mě se stávalo sice na jiném BMW (E91) 318d, že mi tekla voda kolem trysek, které ostřikují xenony. Někdy tekla a někdy ne. Už nevím co jsem s tím dělal.Dajaji píše:Zdravím, mám takový problem. Posledních par týdnu mi vyskakuje velmi často upozornění, ze chybí voda v odstrikovačích. Když to doplním na par dni to zmizí a třeba 4-5 den to vyskočí znovu. I když neodstrikuju nebo jen minimálně. Jak kdyby se ta voda vyparila. Celkove i ten tlak při odstriku je menší než kdysi. Nevíte čím by to mohlo byt? Mám bmw f20 ročník 2013.
Předem děkuji za odpovědi.
Určitě ti to někde teče, dolej a koukej pod auto, kde. Někdy to může téct ještě kolem motorku, viděl jsem i praskly motorek.
Re: Voda do odstrikovacu
Prasklý motorek, hadice, napojení… musíš pohledat… začal bych u motorku…
“Ability is what you're capable of doing.”
-
KEAN
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: sob 10.12.2005 01:00
- Bydliště: D1 66km
- Klubové ID: 1204
Re: Voda do odstrikovacu
Také jsem měl prasklý motorek, ta prasklina skoro nebyla vidět. vyměnil jsem za jiný a ten byl také prasklý
Nakonec jsem prasklinu zalepil a fungovalo to dobře, abys vyloučil ten ostřik světel, chtělo by to jej zakázat v kódování nebo odpojit motůrek
Nakonec jsem prasklinu zalepil a fungovalo to dobře, abys vyloučil ten ostřik světel, chtělo by to jej zakázat v kódování nebo odpojit motůrek
Re: Voda do odstrikovacu
Měl jsem stejný problém, šlo to taky přes motorek, takže začít u něj je asi nejjednodušší. Pak až jít dál po hadičkách, spojkách apod.
Re: Voda do odstrikovacu
Motorek se dá koupit v náhradě za pár korun. Nemá cenu ho lepit nebo kupovat použitý.
Re: Voda do odstrikovacu
Tak tak, je to pár kaček a většinou to nejjednodušší na výměnu i nalezení.
Když to není přes motorek, je to už horší a otravnější.
-
lenavallon48
- Registrovaný
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát 14.11.2025 23:55
Re: Voda do odstrikovacu
Zdravím,
podle toho, co popisujete, se velmi pravděpodobně jedná o únik kapaliny ze systému ostřikovačů. Pokud hladina klesá i v situacích, kdy ostřiky téměř nepoužíváte, a současně je tlak při ostřiku slabší než dříve, obvykle to znamená, že někde v systému dochází k netěsnosti. U BMW F20 je poměrně běžné, že časem popraskají hadičky nebo se uvolní některý ze spojů, takže kapalina pomalu odkapává, aniž by si toho člověk hned všiml. Někdy může být problém i v samotném čerpadle, které začne prosakovat nebo ztrácet výkon, což se projeví právě slabším tlakem a rychlejším úbytkem kapaliny. Další možností je prasklá nádobka ostřikovačů – stačí drobná trhlinka, která se projeví tehdy, když nádržku naplníte téměř po okraj.
Doporučuji podívat se, zda se pod autem neobjevují malé loužičky, zejména několik hodin po doplnění kapaliny. Pokud máte možnost nahlédnout pod pravý přední podběh, můžete zkusit zkontrolovat nádobku i hadičky. Nejjednodušší a nejjistější ale bývá zajet do servisu, kde dokážou únik rychle odhalit a opravit — většinou jde o drobnost, která se řeší výměnou hadičky, spojky nebo čerpadla.
U tohoto modelu se podobné potíže objevují poměrně často, takže se jedná o celkem běžnou závadu.
podle toho, co popisujete, se velmi pravděpodobně jedná o únik kapaliny ze systému ostřikovačů. Pokud hladina klesá i v situacích, kdy ostřiky téměř nepoužíváte, a současně je tlak při ostřiku slabší než dříve, obvykle to znamená, že někde v systému dochází k netěsnosti. U BMW F20 je poměrně běžné, že časem popraskají hadičky nebo se uvolní některý ze spojů, takže kapalina pomalu odkapává, aniž by si toho člověk hned všiml. Někdy může být problém i v samotném čerpadle, které začne prosakovat nebo ztrácet výkon, což se projeví právě slabším tlakem a rychlejším úbytkem kapaliny. Další možností je prasklá nádobka ostřikovačů – stačí drobná trhlinka, která se projeví tehdy, když nádržku naplníte téměř po okraj.
Doporučuji podívat se, zda se pod autem neobjevují malé loužičky, zejména několik hodin po doplnění kapaliny. Pokud máte možnost nahlédnout pod pravý přední podběh, můžete zkusit zkontrolovat nádobku i hadičky. Nejjednodušší a nejjistější ale bývá zajet do servisu, kde dokážou únik rychle odhalit a opravit — většinou jde o drobnost, která se řeší výměnou hadičky, spojky nebo čerpadla.
U tohoto modelu se podobné potíže objevují poměrně často, takže se jedná o celkem běžnou závadu.
