BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je stř 16.01.2019 22:52



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: E46 316ti N42 Valvetronic Problem
PříspěvekNapsal: úte 08.01.2019 22:53 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 08.01.2019 22:32
Příspěvky: 4
Ahoj tak jsem si chtěl na vánoce udělat radost a tak trochu sem naletěl koupil jsem si bmw 316ti 85kw motor N42B18A, no hned po příjezdu domu jsem si všude vyslechl kritiku ja vim je to compact v 1.8 no ani mě to moc neštvalo ale po dvou dnech se začal vyskytovat problém že auto z ničeho nic přestalo reagovat na plyn jen se houpou otačky v rozmezi 1000-1300 problikava ASC a reakce na plyn žádná po vypnuti a opětovném nastartovaní motor opět jede ale zase to udělat někdy po 1km někdy třeba po 50...
po připojeni na diagnostiku to vypisuje chybu P1062,P3229,P1031 zeptal jsem se na znameho co se v bmw hrabe říkal že tady ty motory máji Problem z valvetronikem tak jsem se pustil do sundaní ventilového vika že se na to podivím zjistil jsem akorát to že mechanicky ten valvetronic funguje motorek proměřeny a odzkoušeny taky v něm problém není ale proste po připojeni se ani nehne, už nevím co stim , tak se chci zeptat je možné že je nějak vypnuty ten valvetronic a jen to někdo tak nastavil aby to nějak jelo? nebo neměl někdo takoví problém ma někde nějakou pojistku či řídicí jednotku nebo to řídi řídicí jednotka motoru?, nikdo z místních mechaniku si neví rady a ani opravovat to nechcou. děkuji za jakoukoliv radu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E46 316ti N42 Valvetronic Problem
PříspěvekNapsal: úte 08.01.2019 23:14 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 11627
Bydliště: JaraXov
mě se líbí jak každej zjištuje jeslti to je dobrý až potom co se to posere a do té doby je to nezajímá :D

odkud jsi?
chce to udělat pořádnou diagnostiku, zkusit druhý motorek, proměřit atd.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E46 316ti N42 Valvetronic Problem
PříspěvekNapsal: úte 08.01.2019 23:27 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 08.01.2019 22:32
Příspěvky: 4
JaraX píše:
mě se líbí jak každej zjištuje jeslti to je dobrý až potom co se to posere a do té doby je to nezajímá :D

odkud jsi?
chce to udělat pořádnou diagnostiku, zkusit druhý motorek, proměřit atd.



Jsem od opavy no díly nejsou problém naskytla se mi koupě celého motoru tak jsem pro něj dnes byl.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E46 316ti N42 Valvetronic Problem
PříspěvekNapsal: úte 08.01.2019 23:31 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 11627
Bydliště: JaraXov
a co když je to jen blbost? :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E46 316ti N42 Valvetronic Problem
PříspěvekNapsal: stř 09.01.2019 09:34 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 17.10.2016 15:06
Příspěvky: 20
Ahoj, jak si tak pročítám co ti to auto dělá, dost mi to připomíná to moje. Problikává DSC, nereaguje na plyn, vyskáčou tam chyby, svítí ELM a to vše zcela náhodně....a pak mi odešla ŘJ motoru (odpálená datová sběrnice). Stálo mě to 8 měsíců hledání a vyměňování jelikož servis mi řekl ať si zvyknu a další, že tolik peněz nemám abych jim zaplatil čas strávený hledáním. Když už sem chtěl to auto prodat na díly, tak sem na to náhodou došel a od té doby už skoro rok jezdim bez problému.
To že mám podobnej motor (N42B20A) je spíš jen náhoda. U mě byl problém na konektoru od DSC. Stačilo jej odpojit, prostříkat kontaktolem a nasadit nazpět (vícekrát). Valvetronik je prý poruchovej, ale je to věc názoru a servisu. Jeden říká že se to sere a druhej že ne. Já o něm nevím od té doby co mám auto.
Zatim bych zkusil pohejbat konektorem od DSC.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E46 316ti N42 Valvetronic Problem
PříspěvekNapsal: stř 09.01.2019 09:43 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 11627
Bydliště: JaraXov
valvetronic u N42 je sere minimálně, to spíš u N46, kdo říká že se to sere, tak tomu obvykle nerozumí


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E46 316ti N42 Valvetronic Problem
PříspěvekNapsal: stř 09.01.2019 10:23 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 08.01.2019 22:32
Příspěvky: 4
JaraX píše:
valvetronic u N42 je sere minimálně, to spíš u N46, kdo říká že se to sere, tak tomu obvykle nerozumí


Aha no a může mi někdo říct jak by se měl ten valvetronic chovat mám sundáme víko a nic to nedělá po zapnutí klíčů ani po protoceni motoru, nebo zda to jde nějak testovat či zkalibrovat prez diář. Ať ho můžu vyloučit děkuji.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E46 316ti N42 Valvetronic Problem
PříspěvekNapsal: stř 09.01.2019 10:27 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 08.01.2019 22:32
Příspěvky: 4
LukeH píše:
Ahoj, jak si tak pročítám co ti to auto dělá, dost mi to připomíná to moje. Problikává DSC, nereaguje na plyn, vyskáčou tam chyby, svítí ELM a to vše zcela náhodně....a pak mi odešla ŘJ motoru (odpálená datová sběrnice). Stálo mě to 8 měsíců hledání a vyměňování jelikož servis mi řekl ať si zvyknu a další, že tolik peněz nemám abych jim zaplatil čas strávený hledáním. Když už sem chtěl to auto prodat na díly, tak sem na to náhodou došel a od té doby už skoro rok jezdim bez problému.
To že mám podobnej motor (N42B20A) je spíš jen náhoda. U mě byl problém na konektoru od DSC. Stačilo jej odpojit, prostříkat kontaktolem a nasadit nazpět (vícekrát). Valvetronik je prý poruchovej, ale je to věc názoru a servisu. Jeden říká že se to sere a druhej že ne. Já o něm nevím od té doby co mám auto.
Zatim bych zkusil pohejbat konektorem od DSC.



Myslíš tam konektor pod tím vypínačem?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E46 316ti N42 Valvetronic Problem
PříspěvekNapsal: stř 09.01.2019 11:55 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 17.10.2016 15:06
Příspěvky: 20
Je potřeba to spáchat přímo na jednotce DSC v motorovém prostoru. Nachází se na levé straně u kastlíku s ŘJ motoru a je dost utopená. Už sem ju měl i kompletně venku bez rozdělávání brzdového vedení.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Mafa a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.061s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner