BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je úte 19.03.2019 09:46



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 07.01.2019 18:37 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 5556
Bydliště: Brno , Vyškov
tak ideální by byly M5 3,6i e34 ale to asi dnes bude spíše za mega.

Já vám povím viděl jsem kluka nadšeného co si dovezl od dědečka co měl v garáži krásnou 520i 1994 najeto to mělo kolem 85k a to byl stav nového vozu co se týče kastle podvozku atd. Jsem fakt čuměl tehdy ji koupil za 90k a byl nesmírně nadšenej co to má. Sice jen 110kw ale manuál a klimu s okny v elektrice to mělo ale jak interiér tak exteriér jako nový. Pamatuji to ševelení motoru prostě luxus stav skoro nového vozu. Auto bylo garážované a leštěné občas ručně takže se lesknulo jako z fabriky. Takovej stav jsem u e34 už nikdy neviděl a kdybych takové auto měl schovám si jej a budu leštit ikdyby to byla blbá 520ka.

Je to asi rozdíl mít 90k najeto a mít uplně nové auto jen zaprášené ze stodoly. Je škoda že se tam prášilo občas a nějaká vlhkost tam musela být když je orezlej lehce podvozek ale dle mého je to povrchová rez pouze co stačí přebrousit a naimpregnovat či přelakovat.

Když se ty auta naleští pojedou jako nová. A pokud bude pár drobností na výměnu tak ok. Jinak i ty válce budou v pohodě protože naposledy se snimi taky točilo olej byl rozstříknutý po celém motoru uvnitř takže věřím nezrezne jen tak. Navíc jejich klimatické podmínky jsou spíše velké vedro než zima a vlhko pokud tam nebyla vlhkost v baráku.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 07.01.2019 21:32 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Příspěvky: 3218
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Spejbl píše:
:D Myslím, že se mýlíš s tou holotou.
Klimu to má, všechny okýnka v elektrice také, i dřevěný lišty a PDC E34 neměly v OEM..
Viděl jsem v rychlosti sporák, analog hodiny, žádný BC a Bulharsko taxe mi to nějak spojilo. 8-) Dobře není tam šíbr. Ale nějakej BC, výhřev (či výměna sport) sedaček a parkovací camera se dá dodělat. Prostě paráda tu červenou vedle Toura chcu, to by mě v 525i stačila! :) Orezlinám spodku se nedá zabránit kor u E34, všimněte jak tam prorůstá mech podlahou bylo tam vespod trochu vlhko. Jinak dost pochybnej podnikatelskej plán mít autopůjčovnu E34ek.. To spíš služební vozy firmy Mafi a.s. ne? :P


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 09.01.2019 09:56 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Příspěvky: 172
Bydliště: Žďár nad Sázavou
https://auto-mania.cz/pribeh-o-ztraceny ... -internetu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 09.01.2019 13:40 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 96
Filozofe :D,
při vší úctě, viděls někdy válce u motoru, u kterého sundáš hlavu válců a necháš ho venku před dílnou (samozřejmě se zavřenou kapotou) stát 2 až 3 týdny, než si zákaznik sežene novou hlavu?
I po tak relativně krátké době, jsem viděl třecí plochy olezlé liškou(povrchovou korozí) zcela normálně.
Svým názorem si dal na jevo to, že konzervační procedůra, která je u armády zcela běžná, a léta prováděná, je vlastně úplně zbytečná, a práce s aplikací konzervačního oleje s přídavkem parafinu do motoru (co rok obměňovaná) úplně defacto nanic. :D
Bez urážky, k tomu se nechci snižovat, ale to může napsat jen diletant. :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 09.01.2019 16:01 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 5556
Bydliště: Brno , Vyškov
netuším kdy ty motory naposledy šlapali ... navíc ty motory jsou snad uzavřené z výroby. Víš že někdy motor se poskládá a roky čeká auto na prvního majitele ?
Uplně nové auto někdy čeká pár let pak jej nastartuješ a jezdíš po x letech.
Dobře pokud to bude extrém a bude to ne 3-5let co to byla skladovka ale 10-20let ....tak co potom ? Nemyslím si že v motoru který je uzavřený bude vlhkost nějak vysoká ...a slabá liška ikdyby někde byla se ihned obrousí během pár minut chodu motoru ...trochu lehce zašpiní olej a jede se ...ten se stejně má měnit během pár tisíc ...tak u starého auta by se vyměnil během pár desítek stovek km co se to projede a prohřeje....

Spejbl. Viděl jsi někdy tank vytažený z bahna či vody ? Ty motory po desítky let ve vodě ....opláchnulo se a nastartovalo ...ano jsou tam větší vůle a je to kovadlina,
Ale narovinu M50 je taky ještě poctivej motor a žádná novodobá sračka.

Jinak jo impregnují se motory v armádě to je pravda ale že to nastartuje a pojede i bez toho to je taky fakt. Stačí prostě mít tam olej promazat to a jede to jak lusk.
Tomu motoru se nemá co stát pokud není venku někde na dešti nebo ve vodě apod. Vlhkost v motoru uvnitř pokud to mělo záběh na motorové brzdě ve fabrice což znamená že se už někdy točil a promazal. Ano je to tak na pár let a ne na 22-24let. Ale dle mě tomu motoru nic není.

Pro tvůj klid Spejble si motor můžeš rozdělat a celý promazat. Myslím si že kontrola oleje či výměna a aditivace před startem je dostačující.
Pokud ne tak mi pošli nějaké fotky. Docela by mě zajímalo když dlouholeté uloženky se normálně nastartují a jezdí a není stím problém. A žádné nátěry válců se tam nedělají.

Drifter poslal link že to je trošku složitější a zloději už z těch aut spousty dílů ukradli. Takže je to škoda a tím jsou auta na opravu či na díly. Těžko říci jak které bylo chycené .
Pokud by byli skladované v suché hale / garáži tak by dopadli daleko lépe, takto to bude jen pro člověka co to auto již má a potřebuje díly nebo si jej dát dokupy.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 09.01.2019 21:12 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 96
Tank vylovený z vody jsem neviděl,
....... ale těm nalezeným motorům messerschmitt, z 2hý světový, které vylovili z bahna, nejvíce ublížil právě ten pobyt po umytí v hangáru. Takřka byly jak papírový. :D
Na jednom se asi shodneme :D ať si každý se svým majetkem za své peníze dělá vše po svém.
Ono to souvisí s elementární citem k technice, který ty asi trochu postrádáš. :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 09.01.2019 22:22 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 5556
Bydliště: Brno , Vyškov
Cit k technice mám obrovskej možná dvakrát lepší jak většina techniků co opravují BMW či auta celkově. Vše mažu impregnuji se vším se seru sprominutím jak blázen.

Jde o to že jsem nikdy neměl auto co stálo 20let a více někde v garáži či stodole. A pokud bych si jej koupil asi bych prošel všechny díly jak na tom jsou a i na motor bych se podíval. Ono to asi pojede ale jak říkáš možná to nadělá škodu. To nevím ani se nechystám nic takového kupovat.

Je rozdíl mít motor venku tam to oleze jistě rychle ...stejně jako kotouče od auta které jsou vidět v bazarech zarezlé jak tam auto stojí měsíce ...a motor zevnitř.
Schválně bych rád viděl rozborku toho motoru auta co stálo ve stodole. :)

Nevím jak dlouho chodili s olejničkou kolem tanku ale je to opravdu mazec 65let po válce rozchodit tank a techniku.

ISU-152 našli v roce 2003 na Ukrajině, v roce 2012 se rozhodla skupina nadšenců jej vytáhnout z bahna. Další překvapení na ně čekalo záhy. Stroj se totiž podařilo nastartovat a zprovoznit. Stíhač tanků ISU-152, přezdívaný ,,Zveroboj", dokázal jedním zásahem zničit i tanky, jakým byl například obávaný německý tank Pz. VI-Tiger.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?time_continue=332&v=AkeR9IWkJKE[/youtube]


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 20.02.2019 22:07 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 09.07.2010 00:00
Příspěvky: 571
Chlapci, e34 bez pochyby krásný stroj, jak je to při dnešních poměrech s bezpečnosti na cestě ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 21.02.2019 08:04 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 5556
Bydliště: Brno , Vyškov
MUFE asi jako každý veterán s 25-30 lety na krku. Ono pokud se potká pěkná e34 s felicií tak jistě na tom budou lidé s ochranou líp jako když tam místo felicie bude nový MB či cokoliv jiného z vyšší třídy v novějším kabátu.

Je to staré auto spíše do garáže na pěkné letní vyjíždky.

Pokud chceš bezpečné auto dívej se na 7er aspon 2005+

Čím novější auto a vyšší třída tím lepší ochrana.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 21.02.2019 09:08 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 21489
Bydliště: JaraXov
jako myslíš že 7er z roku 2001 je nějak mín bezpečná jako 2005?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: ardo a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.065s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner