BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je ned 20.10.2019 11:28



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 253 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 22.11.2018 18:29 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 31.03.2010 00:00
Příspěvky: 134
Bydliště: Brno
no zas bych to s těmi pohádkami nepřeháněl :-) , na kolik přijde výměna oleje včetně filtrů proplachu a práce ? a po klika kilometrech ? Já na svým chrochtovi akorát vyměnil spojku. Už si nevzpomenu co to stálo, ale nebyla to žádná "darda" nevím jestli ju měnil původní majitel. Já to Volvo kupoval v cca 300tkm a teď má 450tkm. a dvouhmota byla dobrá tak jsem ji tam nechal. Tohle je samozřejmě pouze "akademická" debata páč sedmy sou pouze v automatu :-)


Naposledy upravil zvedavec dne čtv 22.11.2018 18:33, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 22.11.2018 18:32 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 22.04.2011 00:00
Příspěvky: 2758
Mame Fabii 1.4 mpi a najeto poctivych 240 000 a spojka puvodni. Golf 1.6 FSI 180 000 km a slape v pohode. BMW E46 330d 250 000 a byla na hrane. U Fabie uz je na hrane a zacina se ozyvat lozisko, ale porad slape. 250 000 km by mela spojka dat pokud nejezdis jako kokot. U vysokych objemu to bude nizsi.
Pokud jezdis se sedmou porad po meste, tak taky ten automat zazije peklo, oproti dalnicnim jizdam.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 22.11.2018 19:10 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 23260
Bydliště: BMW Master
ted jsem tu měl 645i najeto 50 tisíc a měnila se spojka s dvouhmotou za krásných 50 tisíc!
výměna oleje v automatu je 11 tisíc, takže krásně 4 výměny oleje i s cestama do servisu a zpět.
spojka s dvouhmotou bývá levná a vydrží hodně u 4válců a max 6 válců, ale u 8 mi válce už to prostě nevydrží a stojíí moooc penízek.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 22.11.2018 23:14 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 21.06.2013 00:00
Příspěvky: 1711
Aha? Já myslel, že větší motor má větší lamelu a tvrdší přítlačák. Že je nadimenzovaná na výkon. Pak ale ta úspora v automatu je ještě větší než jsem čekal. Náš mladý měl E39, sice jen 535i a lamela vydržela víc než 50kil.....nevím kolik...
Ale v každém případě je důležité jak jsi psal, že netrpí tolik kardan, poloosy, difec, ramena,silenty atd...
K 5er se fofrklacek moc nehodí a k 7er už vůbec. Ten patří do malých aut nebo sporťáků na blbnutí.
Už vidím, jak ve vládní limuzíně šmrdlá nějaký kvalty a nakonec to v křižovatce chcíplo, že šoférovi ujela zrovna noha. :lol: :lol:
To auto má úžasný zátah a při řazení u manuálu prostě zátah přerušíš. A pokud nechceš, aby pasažérům nelítaly hlavy hore dole, tak mu nesmíš šlápnout. Pak zase nevyužiješ potenciál auta. Za pár sekund tam máš 200, hladce a ani nevíš. Inženýři v BMW dobře věděli, že tam manuál nepatří.
Zvedavec :Ne, ne a ne manuál. Nebo běž do 3er nebo sporťáku. Věř mi ikdyž jsem laik, zkus si a uvidíš sám.

K těm závadám: co tady delší dobu sleduji, není to tak horké v reálu. Tady se sbíhají všechny průsery, které se řeší. Ale ne na jednom autě. Franta řeší pumpu, Pepa zase altík.... Když to někomu jede, proč by psal? Tím nechci říct, že všechny motorizace a modely jsou povedené. Příklad strašák N62 trubka mezi hlavama. KLasika. Taky ji neřeší všichni. Kolik %? 10%? 20%max? S rokama tohle číslo samozřejmě bude stoupat.
Haloooo, v čem nemám pravdu? Když tak opravit ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 22.11.2018 23:19 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Příspěvky: 2864
je problem ze u v8 n62 to nejak poddimenzovali, takze jak u e60 tak u e63 to jde doprdele nadstandartne rychle... jako 50 to nestoji ale i tak je s tim dost problem, dalsi vec je ze ten setrvak totalne vykragluje loziska v prevodovce a ta ve vetsine e60/63 huci jak debil... a sehnat neco co nehuci je dost narocnej konicek jak casove tak financne protoze ne uplne dost se toho prodava.. ja moc lidem ty manualy a smg nedoporucuju, ten automat je na tom proste 100x lip


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 23.11.2018 00:11 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 18.04.2009 00:00
Příspěvky: 389
Laiku. Ja na e39 menil spojki i se setrvakem pri 370tkm. A to prej spojka byla drive "nejak řešena ". Nvm co to presne znamena nejak řešena. Ale setrvak byl původní. Akorat musel jit ven felxou. No. Dal sem to pryc ve 450tkm a dodnes myslim jezdí. Manual s v8 v 5er nebyl spatnej. Ale komfort s automatem je uplne nekde jinde. Hlavne 750 tak rychle zrychluke , ze bys s manualem ani nestihal řadit..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 23.11.2018 15:21 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 31.03.2010 00:00
Příspěvky: 134
Bydliště: Brno
JaraX píše:
ted jsem tu měl 645i najeto 50 tisíc a měnila se spojka s dvouhmotou za krásných 50 tisíc!
výměna oleje v automatu je 11 tisíc, takže krásně 4 výměny oleje i s cestama do servisu a zpět.
spojka s dvouhmotou bývá levná a vydrží hodně u 4válců a max 6 válců, ale u 8 mi válce už to prostě nevydrží a stojíí moooc penízek.

Pokud mu odešla v 50tkm tak to bylo "boží hovádko"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 23.11.2018 16:32 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 21.06.2013 00:00
Příspěvky: 1711
Jaris330D píše:
Mame Fabii 1.4 mpi a najeto poctivych 240 000 a spojka puvodni. Golf 1.6 FSI 180 000 km a slape v pohode. BMW E46 330d 250 000 a byla na hrane. U Fabie uz je na hrane a zacina se ozyvat lozisko, ale porad slape. 250 000 km by mela spojka dat pokud nejezdis jako kokot. U vysokych objemu to bude nizsi.
Pokud jezdis se sedmou porad po meste, tak taky ten automat zazije peklo, oproti dalnicnim jizdam.

no dobře, máme ještě pašika B4 1.9 TDI, r.v.94, poctivých 340 000 a spojka ještě původní, vstřiky původní, turbo původní, chytá na cvrnk i s jedním žhavičem v -15°C. Vlastně jen štelverk se měnil při 180 000 a přepouzdrování starteru. Zažil stavbu i vozík. Teď vlastně druhou ;)
Ale takový auta se už nedělají a ND do nich také ne. Teoreticky nová spojka by už asi nedala 350 000.
Taxikáři tvrdí, že ten motor klidně dá i 800 000+ což u taxislužby je úctyhodný výkon. Asi byl nadimenzovaný na jedničku. Golf II 1.6TD z roku 87 loni 100% také jezdil, ale už málo, letos nevím.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 23.11.2018 17:29 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 6455
Bydliště: Brno , Vyškov
Poslední dobře udělané auta jsou do roku 2004 max 2007 prý jak je to později už jsou tam větší problémy a po 2009 katastrofa no to by odpovídalo i u BMW

Taky znám par lidi co mají golf 4 a jsou to držáky nebo passat z roku 2002 a jezdí stále nezmar.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 23.11.2018 18:03 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 22.04.2011 00:00
Příspěvky: 2758
Laik - urcite ti budu verit, ze to da na jeden zhavic v - 15 °C na cvrnk. To neni ani technicky mozny, takze zas nedelej pohadku.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 253 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: skrblik a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.058s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner