BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je ned 20.10.2019 11:33



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 253 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 22.11.2018 07:40 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 23260
Bydliště: BMW Master
sedmu klidně mužeš koupit se 400tkm, ale prostě už není taková jako když má 150, je taková volnější potom už, sem tam se něco malinko chvěje atd, ale ty jako človk co tím nikdy nejel nemáš šanci to nikdy poznat, až když přímo sednes z jednoho kusu do druhyho tak citíš rozdíl.
sedmy se dají právě sehnat s nájezdem i kolem 100tkm, ale na takové auto si klidně rok počkáš, lidi co si to koupovali novy za 2,5-6 mega, měli většinou mraky aut, takže to střídali a nestihli to všechno ojet, takže se dají najít i malé nájezdy.
motor se nemusí hned přetěšnovat, prostě se přetěsnění až z něho něco poteče, což může být za měsíc nebo taky za 5 let.
rozvody jsou rětězem
proč bys to proboha chtěl v manualu? už pětka v manualu "nefunguje"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 22.11.2018 11:13 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 31.03.2010 00:00
Příspěvky: 134
Bydliště: Brno
Všechny benzínový sedmy i ty slabší mají řetěz ? No manuál mě napadl protože celý život používám " fofr klacek " tak si nějak nedovedu představit život bez něj. Nadruhé straně pokud ten motor není slyšet tak by se ani podle něho nedalo řadit. Jak je to se spolehlivostí převodovky ? Někde jsem četl že je u ojetin lepší si vybírat slabší motor. Že u menších kubaturách-menších výkonech je ta převodovka méně namáhaná


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 22.11.2018 11:17 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 6455
Bydliště: Brno , Vyškov
Origo nájezd do 2kil je prostě pohádka u 7er ...to je vše pevné krásně zachovalé a 99procent věcí originálních na autě.

Jak psal Jarax ty auta pokud má někdo kdo jezdil hodně málo a ojelo se velice zřídka tak může mít klidně 100-150k a to jsou opravdu většinou top stav kusy. To je vidět na všem ..na podvozku vše pevné krásné jako nové jak z podvozku tak v motoru vše se blýská jak z továrny. Člověk musí vidět že to auto je vlastně bez chyby až třeba na nějakou odřeninku na nárazníků kvůli parkování...

Ale pokud narazíte na pana PERFEKCIONALISTU ...bude auto totálně dokonalé...nikde nic ani škrábanec ...takové auta se taky dají koupit ale aby se našlo auto s plnou palbou individuál a s malým nájezdem to je skoro jako výhra v loterii ,,,,nemožné pokud člověk nehledá po celé evropě.

Já měl v minulé práci dva šéfy ....jeden byl z nich perfekcionalista a to auto bylo totálně v TOP stavu i po několika letech ... luxovalo se 3x týdně čistilo vonělo a preventivně voskovalo snad co 2-3měsíce ... vždy když pršelo a podíval jsem se z okna jeho jedinné auto bylo luxusně navoskováno a bylo vidět jak se kuličky vody kutálejí po autě... kdežto ostatní vozy nic klasika ... Byl to doslova pan pečlivý. Po takovém si koupit auto to je radost.

PS: Zvědavec : BMW 7er je uplně jiná liga ...to je královská třída tady jsou uplně jiná pravidla ... opravdu do 7er patří jedině 8válec.
Já chtěl ekonomickou 7er před 6ti lelty a koupil jsem 728i jen 142kw a sice něco uspořila oproti 740i ale jak mě to dneska mrzí že bych raději slyšel ten osmiválec.
Jinak co jsem projezdil hodně tak to jsem uspořil opravdu málo ...na dálky si V8 a R6 benzín berou skoro stejně. U 7er e65 nemá smysl nad ničím jiným uvažovat než 745-750i ....jedině TOP model V12 pro fajnšmejkry....
ty 730d nebo 730-735i to je uplně špatně. Dnes už ti to řekne skoro každej kdo 7er vlastní nějakej čas ... a projel se ve vícero. Mimo kamioňáky...ti většinou kují své pikle s naftou... :lol:
U nafty jedině pokud máš naftu zadarmo jinak určitě nebrat. Do 7er se to vůbec nehodí...
A manuál taky ne ... ten patří do 1-3er ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 22.11.2018 11:36 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01.12.2013 01:00
Příspěvky: 708
Slabší sedma jednak hůř jede s cca stejnou spotřebou, druhak má slabší motorizace prakticky vždy slabou výbavu což někomu kdo sedmu nikdy neměl nevadí do okamžiku, kdy si sedne do vybavené sedmy s V8. Dost lidí i tady na fóru postupně dodělává výbavu kterou mohli v autě mít a je to docela drahá sranda.
Převodovky trpí hlavně u dieselu díky velkému kroutícímu momentu spodních otáček. Diesel v sedmě úplně kazí dojem z auta jak se to celý klepe, V8 je sametová lokomotiva.

Ad manuál, já už jiné auto než automat nechci.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 22.11.2018 13:20 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 21.06.2013 00:00
Příspěvky: 1711
zvedavec: možná menší kubatura pošetří převodovku, ale zase trpí motor, který tahá 2,5 tunový auto. Víc ho točíš atd. A manuál - rozjíždět těžký auto je nekomfortní a trpí zase lamela, která víc jak 200kil km asi nedá. Automat dá víc. Takže vlastně neušetříš. Laicky řešeno. ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 22.11.2018 16:02 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Příspěvky: 591
Pozadavek na sedmu v manualu... ...no ceho ja se jeste nedoziju :-D
Vsak na klasickem automatu s hydromenicem, pokud je pro auto spravne dimenzovan, se nema co rozbit. Snad jen ten hydromenic, ale i ten vydrzi naprosty nesmysly. Vetsinou odejde zanedbanou udrzbou, kdy nekdo uveri pohadce o dozivotni olejove naplni ;-)
Oproti tomu manual odpalis naprosto lehce, kdyz budes jezdit jako prase. A samozrejme tech veci, co se tam muzou podelat je mnohem vic: dvojhmota, spojka, synchrony, diferak (trpi vetsimi razy)... To pak litaji desitky tisic ani nevis jak ;-)
A samozrejme v neposledni rade nevidim jediny duvod proc v aute velikosti >= 5er radit rucne :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 22.11.2018 17:11 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 21.06.2013 00:00
Příspěvky: 1711
no v automatu jsou taky spojky a nějaký selonoidy asi, zase tak nerozbitný není, ale co vím, vydrží dýl jak manuál. Tipnul bych si 2x spojka u manuálu = 1x repas automatu???


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 22.11.2018 17:19 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Příspěvky: 591
Ten repas vubec nemusi byt nutny, pokud se vcas meni olej. Znam lidi, co maji nacipovany 3.0TDi s ZF 6HP19, meni pravidelne olej a po 350 000 km prevodovka radi jako nova. Kdezto manual (spojku) odpalim behem odpoledne, budu li chtit, nebo budu li ultra prase...
Takze realne to klidne muze byt 5x vymena spojky, 1x repas automatu/hydromenice.
Spojka je obecne pruser, protoze malokdo s ni umi zachazet spravne a pri spinani velkych momentu muze prakticky hned shoret. Proto se u velkych tahacu a malych dumperu pouziva hydromenic. U velkych dumperu pak elektromotory.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 22.11.2018 17:35 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 21.06.2013 00:00
Příspěvky: 1711
já bral normální provoz, tj 200 manuál, 400 automat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 22.11.2018 17:48 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Příspěvky: 591
No ja myslim, ze 200 kkm ten manual u vetsich motoru nevydrzi ani nahodou. Typicky treba manual v 545, 550, 645, 650. Tu spojku muzes menit kazdych 50 kkm. To u automatu za tech 50 - 70 kkm akorat vymenis olej+filtr a jezdis dal :-)
A pokud je spravne dimenzovano chlazeni oleje, tak nemas ani sanci ten olej v automatu uvarit/pripict..

Samozrejme se stale bavime o "klasickem" automatu s hydromenicem. Veci typu DSG nebo Multitronik na tom jsou mnohem hur...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 253 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: arcadin, Corleon a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.058s | 21 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner