BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pon 22.10.2018 09:30



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 31.07.2018 22:24 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Příspěvky: 145
Bydliště: totally influenced by BMW
Zdar, mám problém, který se vyskytnul párkrát i před demontáží jednotky ASC-ABS, kterou jsem poslal Falconovi na repas. Dneska mi to chcíplo asi 7x :shock: Musel jsem pak při dojíždění do křižovatky kdy člověk sundá nohu z plynu držet motor v otáčkách okolo 1000ot/min, takže stát na plynu a brzdit levou nohou, pač otáčky většinou padaly až pod hranici volnoběhu a motor neměl sílu, chcípal. Dal jsem nové svíčky, na starých bylo skoro 30tis., ale i po projetí mi to dneska zase jednou chcíplo. Před jízdou jsem závady vymazal. Ty se po jízdě opět objevily.
000031 EGS Příznak sledování převodového stupně, 000082 DME Signál CAN ASC/DSC, EGS CAN TIME Out ASC/DSC, má to spojitost s tou demontáží té jedotky ABS? Zřejmě ano, ovšem co znamená to EGS s tím sledováním kvaltů? objevilo se 4 a 5 stupně, po vymazání jen převod. stupně asi všeobecně. Odchází převodovka?
Jde o zhasnutí motoru při jízdě, to mě štve. S diagnostikou jsem v začátcích, tak se ptám zatím víc tady....
Díky za rady a problém podobnýho charakteru, zdali se někomu stal na e39 2001 m54b22, AUTOMATIC ZF


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 01.08.2018 16:11 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Příspěvky: 145
Bydliště: totally influenced by BMW
:arrow: :roll: nikdo nenapoví???


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 01.08.2018 17:01 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Příspěvky: 145
Bydliště: totally influenced by BMW
Tak jinak, kdybych měl dilema, tak zavčas repas automatu nebo přestavbu na manuál? Někdo kdo to již předělával na manuální řazení? Díky... :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 03.08.2018 12:02 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 2075
Bydliště: Brno , Vyškov
Jed na sraz kde ti to někdo zkušený proklepne nebo přímo k odborníkovi....po netu ti nikdo moc neporadí může to bejt spousty věcí. od paliva, čidel lambda, vzduchu, prasklé sání a falešný vzduch cívky, svíčky, tlak paliva - odcházející čerpadlo případně něco jiného. Klidně i nekvalitní palivo které bereš u nějaké benzíny. Volnoběžný ventil.

Dost často se zasírá separátor oleje a pak to taky chcípá na volnoběh...
Projdi si pár věcí zda jsou ok. Hlavně tím separátorem bych začal s pořádnou diagnostikou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 03.08.2018 13:48 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 21.06.2013 00:00
Příspěvky: 1581
nebyl by ten repas snažší, levnější,rychlejší a nezbastlená cesta?
Aby to nakonec nebyla nějaká korunová oprava, já bych do přestavby nešel.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 03.08.2018 18:28 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Příspěvky: 145
Bydliště: totally influenced by BMW
Právě že to dělá na benzín i LPG, co jsem demontoval jednotku ABS/ASC, diagnostiku mám si myslím dobrou od Ice Blade, komunikuje velmi dobře, jde mi o to jestli jsou řídící jednotky na sebe závislé vůči sobě, tzn. ŘJ motoru, převodovky EGS a ŘJ ABS? Demontoval jsem elektronickou část a posílal Falconovi na repas. Samozřejmě bych byl rád, kdyby se to zpětnou montáží spravilo, ale sere mě, že do té doby se s tím nedá jezdit, což jsem neočekával :shock: Jestli je to tím celý zmatený, nevím... U manuálu by to prej nemělo dělat paseku, ovšem s automatem je to asi určitě jiný....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 03.08.2018 20:26 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 13.02.2015 01:00
Příspěvky: 156
Počkej až tam vrátíš tu jednotku. Třeba si ŘJ od ABS bere signál o rychlosti a z toho třeba počítá co je tam za kvalt atd. Všechno se vším souvisí, tak kdo ví. Počkal bych na to co to bude dělat s tou jednotkou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 05.08.2018 13:13 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10608
Bydliště: JaraXov
jj oni ty M54 a ty jejich převodovky jsou celý jakýsi paskvil, nejspíš to bude tou jednotkou, nezná rychlost, neví jak řadit, atd.
dokonce i váha u M54 je megaduležita pro převodovku.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 05.08.2018 22:04 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Příspěvky: 145
Bydliště: totally influenced by BMW
Snad to bude ok, dám vědět jak mi to pošle Falcon zpět. Nebudu to trápit, trochu se mi tím zkomplikovalo dojíždění do práce, ovšem nedá se nic dělat :( Nechám to stát...Vydržaj pianier :D Věřím že to bude ok....Příští týden by mi to měl poslat zpět mistr Falcon. Prej se ovšem repasují i ty výstupy jsem se někde dočetl, které zapadají do těch cívek v té elektrické části, ale o tom se nezmínil, jen ať pošlu elektronickou část, černou kostku. Nevím, co se dělá na tom zbytku, co zůstalo na autě?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 10.08.2018 14:47 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Příspěvky: 145
Bydliště: totally influenced by BMW
Tak mi včera došla ř.j. ABS po repasi od Falcona, krásná práce, ochota, rychlost, funkčnost, tzn. mohu doporučit :D
Včera jsem to projel, dnes ráno do práce, všechno ok. Najel jsem zhruba 120km a dnes odpoledne po cestě z práce kdy jsem projížděl křižovatkou vpravo o 90 stupňů, tzn. malou rychlostí mi zhasnul motor.
Naštvalo mě to, říkám víc ukáže diag. doma. Dojedu v pohodě domů a napsalo mi to mimo jiné kódy s popisem jako minule:
000031 EGS příznak sledování převodového stupně
000036 EGS sledování převodového stupně 4 (P0734)
Tzn. ř.j. převodovky EGS hlásí tyto problémy. Co poradíte, co se může odehrávat v almaře ZF?
Děkuji za postřehy.
Ještě mě napadlo, máte někdo diagnostiku na BMW od IceBlada? Jde mi o to jestli se dá zjistit číslo softwaru motoru a převodovky, nepřišel jsem na to jak to zjistit?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Ler0 a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.064s | 21 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner