BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je stř 18.07.2018 02:58



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 09.07.2018 13:04 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 23.08.2017 07:51
Příspěvky: 14
Ahoj,

nastal mi ted problem s e60 N62 545i 2003r.v. 200 000km.

Diagnostika nehlasi zadnou zavadu INPA ani ISTA-D. Jedine ceho jsem si vsiml u ISTY-D tak ve stromove linii jednotek se ruzne meni VTC a VTC2 nekdy jsou zelene nekdy cervene nekdy se ani nezobrazi. Na INPE pri vyctu jednotek to u nich hlasi chybu:VVT, VVT2 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED

Za studena nastartuji motor bezi nadherne ciste drzi volnobeh. Postupne kdyz klesaji otacky a dostanou se cca na 550rpm tak jakoby se neco preplo, zaplo a zacne hodne hruby chod motoru. Motor se lehce trepe na prave strane valcu obcas neco tuka a prenasi se to az do VVT motorku. Za jizdy se s autem jede suprove problem je jak zastavim tak otacky spadnou na volnobeh a auto ma velky problem udrzet klidny volnobeh.

Je mozne aby tohle vse zpusobila jednotka VVT? Jednotku VVT jsem mel venku rozdelanou neni v ni zateceno a vypada ok ale možna je vadny tistak.

Nova vaha vzduchu, civky, svicky žkoušel jsem i měnit mezi sebou zadna zmena.

Mel by někdo k prodeji VVT(VTC) jednotku?

v odkazu obrazky z diag.

https://kolukasko.rajce.idnes.cz/VVT_VTC_vadne/

Díky moc!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 13.07.2018 23:17 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Příspěvky: 2237
Bydliště: Mariánské Lázně
Tuto středu jsem se v Německu hrabal v kolegovo 320i s MEV9, která taky měla problém s Valvetronicem. A byly opálené kontakty na relátku (VVT Relay). Takže spínalo OK, ale opálené kontakty nepřeváděly spolehlivě proud.

Takže prosím podívej na ty pojistky v A6009 (IVM) viz schéma v odkazu níže a vyzkoušej, jak to relátko (6) převádí proud přes ten spínaný kontakt. Ale nezkoušej to měřákem (ohmetrem nebo pípákem), ale použij autožárovku 12 Voltů, třeba 21W do blinkrů - ta alespoň vytvoří nějakou zátěž.

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60- ... ic/gK4xxUI
http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... 2_0007.png
:D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 14.07.2018 12:59 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 23.08.2017 07:51
Příspěvky: 14
starML píše:
Tuto středu jsem se v Německu hrabal v kolegovo 320i s MEV9, která taky měla problém s Valvetronicem. A byly opálené kontakty na relátku (VVT Relay). Takže spínalo OK, ale opálené kontakty nepřeváděly spolehlivě proud.

Takže prosím podívej na ty pojistky v A6009 (IVM) viz schéma v odkazu níže a vyzkoušej, jak to relátko (6) převádí proud přes ten spínaný kontakt. Ale nezkoušej to měřákem (ohmetrem nebo pípákem), ale použij autožárovku 12 Voltů, třeba 21W do blinkrů - ta alespoň vytvoří nějakou zátěž.

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60- ... ic/gK4xxUI
http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... 2_0007.png
:D


StarML díky za podnět :) ale nahodou jsem tohle už vyzkoušel Jarax byl tak hodny a tu jednotku IVM mi pujcil na vyzkoušení. Jednotku IVM jsem přehodil ale nic se nezměnilo. Zkoušel jsem i přehodit svičku s civkou z posledniho 8 válce kde jsou hodnoty nejvice rozhozene ale take se nic nezmenilo.

Pokud ta jednotka VTC píše na diag, že nekomunikuje tak bude určitě vadná ne? Mám už objednanou VTC jednotku tak snad to bude ona (-:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.113s | 20 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner