BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je stř 18.07.2018 04:50



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: stř 04.07.2018 22:00 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Příspěvky: 1301
Bydliště: Olomouc
Však Mko má i silnější stabilizátory, než třeba obyč s Mpaketem. Ty náklony nejsou žádná hrůza, naopak 6er s DD se trochu vymyká běžným měřítkům, tak se pak blbě zvyká na něco bez.
Každopádně to není věc, co by mě odradila od koupě. Edc a svor to auto posouvají zábavností mnohem dál.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: stř 04.07.2018 22:56 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Příspěvky: 752
Bydliště: Český Těšín
Taky ně to láká.. jen ta odvaha schází :D

_________________
Bmw E66 750Li 2007 individual


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: čtv 05.07.2018 01:47 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Příspěvky: 118
zddan01 píše:
to DD jsme řešili tady viewtopic.php?f=27&t=93968&start=40

pro mě vysvětlení proč není asi tohle...

No stale z toho nejsem moc moudrejv:-)

zddan01 píše:
už máš nějakou v merku?
u nás nejlevnější tahle, prodává se už ale hodně dlouho, předFL, vysoký nájezd, na druhou stranu kromě softclose a vyhřívanýho volantu plná výbava včetně 752 individual audio...
https://www.sportovnivozy.cz/89002-bmw-m6-praha

Jo, presne na tohle jsem koukal uz loni (myslim:) ), zkusim se tam dojet podivat, ac na me ta barevna kombinace pusobi strasne sterilne ;-)
Plus jsem koukal na:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=263165676&categories=Cabrio&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=47&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&fnai=prev&searchId=12031487-1dd4-3a7f-5f0e-5a22d1931408

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=264020135&categories=Cabrio&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=47&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=12031487-1dd4-3a7f-5f0e-5a22d1931408
Tahle me hodne bavi, ale napr. "Aktuelle Tacho Stand 172000 Gesamt ca 229000 Km" trosku smrdi.

Nebo tahle:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=261688259&categories=Cabrio&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=47&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=e43d190a-1635-0be4-3e4c-9d512afc8a1c
Vypada na fotce celkem ok, ale je to az v Madridu :-|


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: čtv 05.07.2018 01:55 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Příspěvky: 118
zddan01 píše:
dy máš ceník, koukni co to mohlo mít, spousta věcí je tam už v základu, třeba HUD, na druhou stranu to nemá ACC kvůli přítoku vzduchu k brzdám, dál AS a to DD

Supr, diky moc za cenik ;-) ACC mi zatim nikdy nechybelo, tak snad vydrzim i dal bez nej, tim spis v M6 :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: čtv 05.07.2018 02:13 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Příspěvky: 118
TANN3R píše:
Však Mko má i silnější stabilizátory, než třeba obyč s Mpaketem. Ty náklony nejsou žádná hrůza, naopak 6er s DD se trochu vymyká běžným měřítkům, tak se pak blbě zvyká na něco bez.
Každopádně to není věc, co by mě odradila od koupě. Edc a svor to auto posouvají zábavností mnohem dál.

Tak uvidime. Ja beztak vetinu casu jezdim jako duchodce, ale mit potencial to "orostovat" me laka :-)

JaraX píše:
...stejně kabrio není na žádný závodění, ale ten motor, to je prostě masterpiece. podle mě prostě S85 nej motor od BMW. jednou vyrobili V10, uděllai ju dokonalu a pak už ju nikdy nedělali. stejně jako třeba E65, jednou vše udělali jinak, bylo to super, a už to tak nikdy nebude, a pokud někdo tvrdí že nějaká V8 nahradí v10, tak nenahradí.

Jo, jak rikam, vetsinou jezdim jako duchodce, ale obcas na to poradne slapnout a probudit ty poniky je super pocit :-)
S85 je super motor, ale jak jsem cetl, clovek se o to musi sakra starat, coz v zasade ta zminovamna (benzinova) E65 skoro nepotrebuje :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: čtv 05.07.2018 20:50 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Příspěvky: 357
Bydliště: Plzen
kawaman píše:
Taky ně to láká.. jen ta odvaha schází :D



DOTOHO!!! Neni sa čoho bát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
e61 545i Pracovné presuvatko
e60 M5 "Bez komentáru"
e64 650Ci BySnejk
e66 760Li Rodinné presuvatko
e31 850Ci "Žít život"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: pát 06.07.2018 14:44 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Příspěvky: 357
Bydliště: Plzen
Motor N62B44 vs. S85
Nutno dodat že moj mechanik mi dava všetko za jeho nakupne ceny v Stahlgrber.

OLEJ
Mobil 5w40 liter 130kč s DPH (10.000km) - Castrol SuperCar 10W60 liter 270kč s DPH (max 5000km)
Filter cena rovnaká
Sviečky cena rovnaká ale M5/6 o dve viac
S62 jeden filter vzduch navyše

Podvozok
Neviem ako M6 a e63/64 ale 545i/550i a M5, predpokladam že 6er bude natom rovnako.
Podvozok uplne to iste, bez rozdielu, menil som komplet všetko aj na 545i cca 2mesiace spet a teraz na M5
Geometria bez rozdielu ceny.

Brzdy
545i komplet predok zadok s keramikou, hadice a brzdovka, kotuče dierovane sport, čidla, 19.000kč s DPH
M5 komplet predok zadok s keramikou, hadice a brzdovka a čidla 26.000kč s DPH

PNEU - zadne
Pneu na M5 cca 5000km - mal som nove a je treba už menit a to som zatial nebol na okruhu a ani som nikde nehrabal ani nedriftoval - predpokladam že rýchlost im moc neprospieva.
e61 545i na celu sezonu bez problemou cca 60.000km


Zatial nemam čo porovnat viac - ako som písal je dost rozdiel ako poznáš ludí a kto ti čo pomože a urobí atd...
GO motoru N62 cca 45.000kč
GO motoru S85 ??? (pokial sa dohodnem zo Švajčiarom tak mi možno pribude M6 s motorom pred smrtou tak dam vedet čo to stálo ak to dopadne samozrejme)

Inak si myslím že to není nejak hrozné pokial ti neodíde niečo na krv.
Repas SMG radenia 15.000kč s DPH prevodovka je manual inak 7q (neoverena cena mam to iba z pokecu od pána Kratochvíla čo repasuje prevodovky)
Olej v automate každých 50.000km - cca s robotou 9.000kč s DPH, repas automatu 34.000kč - dodavam že mi sedmička prestala cuvat a prevodovku repasovali neviem v akom rozsahu.

Vedšinu servisu si robím sám samozrejme, čo neviem pomože mechanik (sused čo býva naproti) + jeho znamosti na výmenu oleja v prevodovke napr, geometria atd...

_________________
e61 545i Pracovné presuvatko
e60 M5 "Bez komentáru"
e64 650Ci BySnejk
e66 760Li Rodinné presuvatko
e31 850Ci "Žít život"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: pát 06.07.2018 16:37 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Příspěvky: 118
Popp píše:
Motor N62B44 vs. S85
Nutno dodat že moj mechanik mi dava všetko za jeho nakupne ceny v Stahlgrber.

OLEJ
Mobil 5w40 liter 130kč s DPH (10.000km) - Castrol SuperCar 10W60 liter 270kč s DPH (max 5000km)
Filter cena rovnaká
Sviečky cena rovnaká ale M5/6 o dve viac
S62 jeden filter vzduch navyše

Podvozok
Neviem ako M6 a e63/64 ale 545i/550i a M5, predpokladam že 6er bude natom rovnako.
Podvozok uplne to iste, bez rozdielu, menil som komplet všetko aj na 545i cca 2mesiace spet a teraz na M5
Geometria bez rozdielu ceny.

Brzdy
545i komplet predok zadok s keramikou, hadice a brzdovka, kotuče dierovane sport, čidla, 19.000kč s DPH
M5 komplet predok zadok s keramikou, hadice a brzdovka a čidla 26.000kč s DPH

PNEU - zadne
Pneu na M5 cca 5000km - mal som nove a je treba už menit a to som zatial nebol na okruhu a ani som nikde nehrabal ani nedriftoval - predpokladam že rýchlost im moc neprospieva.
e61 545i na celu sezonu bez problemou cca 60.000km


Zatial nemam čo porovnat viac - ako som písal je dost rozdiel ako poznáš ludí a kto ti čo pomože a urobí atd...
GO motoru N62 cca 45.000kč
GO motoru S85 ??? (pokial sa dohodnem zo Švajčiarom tak mi možno pribude M6 s motorom pred smrtou tak dam vedet čo to stálo ak to dopadne samozrejme)

Inak si myslím že to není nejak hrozné pokial ti neodíde niečo na krv.
Repas SMG radenia 15.000kč s DPH prevodovka je manual inak 7q (neoverena cena mam to iba z pokecu od pána Kratochvíla čo repasuje prevodovky)
Olej v automate každých 50.000km - cca s robotou 9.000kč s DPH, repas automatu 34.000kč - dodavam že mi sedmička prestala cuvat a prevodovku repasovali neviem v akom rozsahu.

Vedšinu servisu si robím sám samozrejme, čo neviem pomože mechanik (sused čo býva naproti) + jeho znamosti na výmenu oleja v prevodovke napr, geometria atd...


Diky za supr srovnani ;-). Nepusobi uplne zle. Jeste jsem nasel toto: http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5 ... hread.html V zasade informace o tom, co a kdy se na M5/M6 ma menit. Nejvic me tam znervoznuje "Rod bearings: As early as 50k miles", to je podle me dost brutalni polozka navic, oproti N62. N62 po x letech pretesnis a lita to zas jak za mlada po mnoho km. S85 proste musis porad opecovavat a toho se malicko bojim :-|


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: pát 06.07.2018 21:26 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Příspěvky: 606
tady se to taky probíralo, četl jsi?
viewtopic.php?f=30&t=98239

buď koupit nějakou s malým nájezdem, jasnou historií (to by u tohohle auta neměl být problém) za vyšší cenu - 1M, nebo víc jetou a mít čtvrt M na opravu, takže taky za mego :D ta první pak ale bude mít do budoucna pochopitelně vyšší hodnotu...

pěkná Interlagosblau, 28k km https://www.comparis.ch/carfinder/markt ... w/23709856

a pěkný obrázky ložisek zde ;)
https://www.m5board.com/vbulletin/e60-m ... hread.html

_________________
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X5 3.0d Saphirschwarz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: sob 07.07.2018 15:33 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Příspěvky: 357
Bydliště: Plzen
Mám M5 velmi krátko, zato zážitkou nadosmrti.
Vobec nelutujem že ju mám.


Objednával som z USA ojničné ležiska Performance cez znameho z Holandska, mala by to byt závodna sada ktorá je nesmrtelná.
Je to sada na kompletný upgrade ojničného uloženia, použitá aj v G-Power motoroch bez dopravy výde 2000dolárou, preto to Holansko aby som neplatil dopravu.

_________________
e61 545i Pracovné presuvatko
e60 M5 "Bez komentáru"
e64 650Ci BySnejk
e66 760Li Rodinné presuvatko
e31 850Ci "Žít život"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.133s | 20 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner