BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je sob 18.08.2018 20:57



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: BMW e61 530d Touring
PříspěvekNapsal: čtv 28.06.2018 13:03 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
Přesné typové označení vozidla: E61 530d
Druh karoserie: Touring
Rok výroby: 2005
Objem válců: 2993
Výkon: 160Kw
Druh paliva: nafta
Barva: Silbergrau metallic - stříbrnošedá metalíza
Počet najetých kilometrů: 307 000km
Stav vozidla: ojeté
Platnost STK: 09/2018
Cena: 195 000Kč
Popis výbavy: popis níže
Kontakt: 608 225 325
Foto: na rajčeti: https://honza325.rajce.idnes.cz/BMW_e61_530d_Touring/
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Popis výbavy::
automatická převodovka, béžové kožené sportovní sedadla s el. ovl. + paměť (paměť sedadla,volantu,zrcátek atd. dle použitého klíčku), aut.stavitelný volant po nástupu, aktivní řízení, vyhřívaná sedadla, el. okna, parkovací senzory vpředu+vzadu, DTC, DSC, světla v plné výbavě - Dynamické bixenony s natáčením do zatáček + přisvícení, welcome lights, FLA aut. asistent dálkových světel, denní svícení Angel eyes, zadní světla LED, mlhovky, automatická dvouzónová klimatizace, aut. stmívání zpětného zrcátka, senzor světel, senzor deště, navigační systém CiC High Professional s 16:9 monitorem s DVD mechanikou, přehrávání DVD (odblokováno přehrávání filmů za jízdy) vlastním pevným diskem pro ukládání navigačních podkladů a MP3 hudby, dále USB Hub - 2x USB + AUX, Mulf 2 - Bluetooth podporující i nové telefony, hands free, základní audio se dvěma subwoofery pod sedadly, sluneční roletky na zadních dveřích, CD měnič, přední držáky nápojů, zadní loketní opěrka s držáky nápojů, otvor pro lyže, výsuvná síť zavazadlového prostoru, dvojitá podlaha zav.prostoru, rezervní kolo, 4x 12V zásuvka, multifunkční volant, dřevěné obložení, ISO fix, bezpečnostní šrouby kol ...

Vůz jsem si osobně dovezl před 6ti lety ze zahraničí. Jedná se o motor s ještě litinovým blokem, s neošizeným rozvodovým řetězem, CR vstřikovači, které je možné repasovat, DPF odděleným od oxidačního katalyzátoru, bez el. zámku volantu atd. Veškeré hlavní estetické výhody modelu po faceliftu byly dodatečně instalovány.Za těch 6 let bylo na voze provedeno spoustu oprav a vylepšení. Ze stránky servisu byly odstraněny veškeré známé bolesti těchto modelů. Údržba vozu byla co se týče intervalů dle mého názoru nadstandartní. Výměna oleje provedena vždy po 13-15tis. km nebo po uplynutí dvou let. Vůz byl využíván jako víkendový, tzn. především na výlety nebo dovolené. Až do loňského roku byl celoročně garážovaný. Auto má nějaké kosmetické vady z provozu, především od nepozorných řidičů někde na parkovišti.

Stručný výpis co se na autě dělalo ( bohužel vše si už nevybavím):
repasované turbo v r.2015 firma Turbocar V.Bíteš ( zde také provedena mírná úprava regulace, kdy turbodmychadlo má o trochu dřívější nástup. Žádný čiptuning na autě není), výměna hliníkových svodů za nepraskající litinové. To obnáší zároveň přetěsnění sacího potrubí, přetěsnění ventilového víka, nové podložky pod vstřikovače, vířivé klapky nahrazeny spec. duralovými záslepkami, vlnovec výfuku, preventivní čištění DPF ( plně funkční, pravidelné regenerace), nový EGR ventil, nová doběhová škrtící klapka, el. ventily, těsnění vstupu do intercooleru, oba termostaty, "T" zpětné přepady vstřikovačů + vedení, žhavičky, řemeny, hlavní řemenice klik. hřídele ( asi 1000km od výměny), olej v aut. převodovce + vana s filtrem + kabelová průchodka, váha vzduchu, kompresor zadní nápravy ( měnil minulý majitel ), přední tlumiče Bilstein s jemně tužší charakteristikou, uložení př. tlumičů, tyčky stabilizátorů, gumy stabilizátorů, silentbloky předních ramen, 4 velké silentbloky zadní nápravnice, ATE SL6 brzdová kapalina, xenonové výbojky, odlučovač, 2013 brzdové destičky, stěrače atd atd. nelze vypsat vše.
Dále je na autě přední a zadní M paket nárazník - orig. BMW, projektorové přední mlhovky, orig. BMW Performance černé lesklé ledvinky, přední a zadní facelift světla, CiC High navigace montovaná do posledních ročníků, USB Hub, Mulf 2, LM2, zrcátko s FLA, ambient osvětlení tapeců - vše popsáno výše, dokoupeny ochranné kryty hrnců tlumičů, v autě je namontovaná el. rušička zvěře Go murder, měnila se jednotka SAM atd.
Veškeré kódování nové výbavy/funkcí atd dělal vždy snejk. Spoustu dílů, které jsem měnil preventivně - a není toho málo, mám uložené v regálu, takže by bylo možný něco k autu přidat. Mám na mysli věci jako kompletní EGR, škrtící klapka, atd.. :)
Je mi známo, že do budoucna bude auto potřebovat novou baterii (je ještě původní), možná uložení kardanu nebo gumovou hardy spojku, nejspíš relátko žhavení (žhavičky se měnily, ale v diag. se objevujou 2 žhavičky), třeba při další výměně oleje vyměnit těsnění čidla na olejové vaně.

Nyní aktuálně před prodejem nově naplněná klimatizace, aktualizace map navigace na Premium 2018, výměna pravého axiálního táhla + nový čep řízení + geometrie přední nápravy, nové přední brzdové kotouče, výměna mot. oleje.

Auto nebylo havarováno, nikdy nemělo žádnou pojistnou událost, lakovaný byl jen přední a zadní nárazník při výměně za M paket. Zadní difuzor je lakovaný černou vysoce lesklou-vzorník P.Cayenne. Zatím je původní i čelní sklo - to už by ale chtělo novou horní gumovou lištu.

19" kola jsou orig. BMW, Styling ///M 101. Jedná se o dvoudílné, dvourozměrové kola od výrobce BBS. V značení BBS model RS.
Rozměry: přední 8x19, ET ( IS ) 20, pneu 245/35 R19
zadní: 9,5x19 ET ( IS ) 32, pneu 275/30 R19
Tyto jsou oproti standartním s leštěnými límci a maji zlacené šrouby. Zlaceno metodou N-T podobnou chromu. Před zlacením jsem horko těžko sehnal všechny titanové šrouby nové. Kola jsou včetně pokliček.

Rád bych prodal do dobrých rukou, ideálně člen BMWklubu. Prodej zvažuji už přes rok a půl a neprodám ho nějakému bazaru nebo překupníkovi. Odpočet DPH není. O výměnu nemám zájem.Na prodej nijak závratně nespěchám.


Naposledy upravil Honza325 dne ned 12.08.2018 21:02, celkově upraveno 5

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW e61 530d Touring
PříspěvekNapsal: stř 18.07.2018 16:42 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
:driver:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW e61 530d Touring
PříspěvekNapsal: ned 12.08.2018 21:04 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Příspěvky: 221
Bydliště: Praha
:driver:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.127s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner