BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pon 10.12.2018 09:25



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: e66 760Li udržovací nabíječka
PříspěvekNapsal: úte 22.05.2018 18:48 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Příspěvky: 413
Bydliště: Plzen
e66 760Li
Využivame ako rodinné presuvatko. Vedšinou času stojí v garáži, používam udržovaciu automaticky riadenu nabíjačku.

Otazka na profíkou - je to k niečomu???
Vadí to sedmičke?
Čo možem pokazit?

Ďakujem.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: e66 760Li udržovací nabíječka
PříspěvekNapsal: úte 22.05.2018 19:04 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 22.04.2011 00:00
Příspěvky: 2256
Rekl bych ze ne, ja nabijim pres startovaci terminaly v motoru a to auto si pres power modul vezme, co potrebuje a nabijeni si ridi sam. Takhle mne to vysvetloval Jarax a i Snejk.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: e66 760Li udržovací nabíječka
PříspěvekNapsal: úte 22.05.2018 20:00 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 11158
Bydliště: JaraXov
nevadí to ničemu, pokud alespon 1x za 2 měsíce vyjedeš tak to ale není potřeba, prostě v kufru přepni přepínač do polohy "nejezdím s tím" a hotovo :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: e66 760Li udržovací nabíječka
PříspěvekNapsal: úte 22.05.2018 20:41 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Příspěvky: 413
Bydliště: Plzen
JaraX píše:
nevadí to ničemu, pokud alespon 1x za 2 měsíce vyjedeš tak to ale není potřeba, prostě v kufru přepni přepínač do polohy "nejezdím s tím" a hotovo :)



To zase teda častejšie, ked sadnem tak to vedšinou je 500Km+ pokial sa nejedná o výlety tu po ČR, alebo nákup v Nemecku alebo proste iba do kina a tak.

Nabíjam to iba cez motor, baterka v BMW by sa nemala nabíjat na priamo, mám to tam pre istotu že keby niečo, baterka je inak nová.

TVL moja tretia sedma myslene ako e65/66 a až teraz sa dozvedám načo je to prepinanie :lol: hamba mi, ja som myslel že to je nato že ked sa mení baterka tak to prepneš a vymeníš baterku a potom prepneš spet :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: e66 760Li udržovací nabíječka
PříspěvekNapsal: úte 22.05.2018 20:45 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 11158
Bydliště: JaraXov
je to přepínání když to stojí měsíce aby to pak nastartovalo.

Battery Switch
The battery switch (BS) offers the vehicle owner and the service department the choice
between the settings ON ("closed circuit current monitoring") and OFF ("storage mode"). It
is located above the PM on the right hand side of the luggage compartment.
Storage Mode
By switching “OFF” the battery switch, the Power
Module goes into Storage Mode 30 minutes after
terminal R switches off.
Before disconnecting, the PM sends out the "Shutdown" signal. After a further 90 seconds
the shut down is completed. If the ignition switch is turned to terminal R “On”, a Check
Control message is issued which informs the driver that the vehicle is in Storage Mode.
The following CC message appears:
When the signal “15w” or change-over of the battery switch to "closed-circuit current monitoring"
is detected, the electronic battery master switch is closed.
The car can still be started and driven in storage mode. All systems remain functional.
The CC message remains active.
When "Terminal R Off" is active, disconnection is carried out after 30 minutes (as explained
above).
If no function of any kind is activated over a period of 3 weeks, the battery is disconnected
completely from the vehicle's electrical system. This prevents battery discharge. This function
is independant of the position of the battery switch


a ještě ten přepínač mužeš použít na to že si necháš něco nabíjet v zapalovači aby se neuspal


Cigarette Lighter Battery Charging Function
A trickle charger can also be connected to the cigarette lighter. However, the cigarette
lighter is supplied by the body-zone consumer isolation circuit (VA-K) via a relay.
If the "terminal R Off" signal is present for more than 60 minutes, that relay will be switched
off by the consumer shutdown function. That would mean that a charger connected to the
cigarette lighter would be disconnected from the battery.
To prevent this, the consumer shut-down function can be deactivated. This is performed by
the following procedure:
Slide the battery switch off and on again twice within two seconds.
1. Switch ON (starting position)
2. Switch OFF
3. Switch ON
4. Switch OFF
5. Switch ON
The function is cancelled by: "terminal 15 On" , switching the battery switch from "OFF" to
"ON" or failure of the battery voltage to reach 12.6 V after 6 hours of charging.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: e66 760Li udržovací nabíječka
PříspěvekNapsal: úte 22.05.2018 20:53 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Příspěvky: 413
Bydliště: Plzen
Tak toto je uplne najvac.
Dakujem, jednou odpovedou človek vyrieši docela dost zasadny problem.

Manželka sa mi už smiala že mame elektromobil, k nasraniu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: e66 760Li udržovací nabíječka
PříspěvekNapsal: stř 13.06.2018 18:31 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 26.04.2018 19:50
Příspěvky: 4
Caute, nebudem zakladat novu temu, tyka sa to baterie... mal som v E66 750LI (r.v. 2006) Exide 110ah, takze nie agm.. ale je uz mrtva a tak idem kupovat Exide Agm... kedze bateria, ktora tam je ..m a dlzku 392 mm.. tak by tam mohla vojst aj Exide AGM EK1050 - 105 Ah, ci mam dat radsej klasicku Exide EK950 - 95 Ah? Dik


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: e66 760Li udržovací nabíječka
PříspěvekNapsal: stř 13.06.2018 19:47 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 11158
Bydliště: JaraXov
půjdou tam nejspíš obě, ale ta EK1050 si myslím že už je zbytečně dražší, já dávám všem EK950 a OK


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: e66 760Li udržovací nabíječka
PříspěvekNapsal: stř 13.06.2018 22:18 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 26.04.2018 19:50
Příspěvky: 4
dakujem JaraX :-) len tu EK950 nemaju teraz skoro v ziadnom eshope.. a cenovo vychadza skoro rovnako ako EK1050.. tak preto som sa pytal.. ci moze byt aj ta..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: e66 760Li udržovací nabíječka
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018 12:43 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Příspěvky: 7262
Bydliště: Ústí n. L.
E65/66 má nabíjecí režim pro AGM? Nevím, ptám se

_________________
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Ex. BMW E46 M3 Imola Rot, BMW E39 530dA


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: dejk55 a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.061s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner