BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je ned 23.09.2018 00:28



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 14.09.2018 09:06 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Příspěvky: 2340
Jezdi denne a nijak zvlast to nehonim, kickdowny nepouzivam z ohledem na automat kterej je stale puvodni ale 200 jezdim, ale nepotrebuju na ne vypalit hned, proste klidek. A ten motor se za to odvdeci... jo uz rok tam nemam vzduchovej filtr, ten puvodni byl po 10letech divnej tak sem ho radsi zahodil :) no taky z toho delam experiment.. palivovej filtr stale rv 2002 a nic... no a porad dobry i v 700 000km. Dobra je i zivotnost lpg systemu, ten sem teda letos vymenil stylem novyho reduktoru a vstriku, jinak to najelo 500 000 na jedny filtry a jen dve sady vstriku nekdy cca v 2014 sem je menil... jinak si ho nevsimam... jen sponky sem kdysi dotahoval.. no tolik k experimentu s e65... to auto ma jedinou zavadu a to je hreben, a obcas blbnouci jedno pdc co me vysira uz dva roky.. jinak je plnne funkcni a nic mu nechybi a polyka tisice kilometru bez zavad.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 14.09.2018 09:11 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Příspěvky: 2340
Ono to je tim ze ja tech 700 mam poctivejch, ono tak 70% aut co tu jezdi je maj taky a i vic jen na tachometru to trosku lze. Ale to uz clovek proste hned pozna jestli to auto ma 200 nebo 700.. protze auto co ma opravdu 100-200 tak je proste jako sjety z linky, zespodu i v detailech a vetsinou se v nich nikdo nehrabal takze jsou vsude spravny sroubky, krytky apod.. takze koupit navonenou stocenku neni problem a pak se to treba i trosku sere...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 15.09.2018 11:16 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10282
Bydliště: JaraXov
hmm to su zvědavej jak to dopadne bez toho vzducháče.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 15.09.2018 13:55 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Příspěvky: 2340
No zatim to nic zajimavyho nerika, ja na to dycky zapomenu ze tam neni a to ho mam uz koupenej dlouho :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 15.09.2018 16:40 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Příspěvky: 1088
Bydliště: ČR
Ahoj lidi, použiji toto téma abych se zeptal na svůj problém. F11 530d x-drive (r.v. 2010) - klepání motoru (viz. odkaz na nahrávku). Pod motorem, na straně spolujezdce je vidět únik oleje - nic děsivýcho, ale jinak se všeude čisto, takže mě to zarazilo.
Posílal jsem nahrávku několika lidem a podle zvuku by mohlo jít jak o: turbo, hydroštely, auto jede na 5 válců a samozřejmě přidřená klika.

Budu rád za Váš názor. Díky

http://uschovna.cz/zasilka/EFHV6AHI6LJG ... AVJDXT7S78


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 18.09.2018 00:07 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Příspěvky: 292
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Nazdar..Já nebudu nikomu mluvit do toho..kdy a za kolik km..má měnit olej.. jen se tedy podivuji že top mechanici do kterych se zblaznila pomalu celá Česká republika ..mění olej po 40...či 60 tis km...a ještě to zveřejnují.. Nevím co pák říkají velmi úzkostlivým majitelům ..svých klenotů.. kteří třeba mají o oil servisu trochu jinou představu.. či vůbec žádnou.. ;)

Pořád si myslím ..že oil servis ..je základ... nikdo v životě mne o tom nepřesvědčí... dělám to fakt stějně 20 let... a jen se mi potvrzuje to co tvrdím... že včasná vyměna oleje je pro motor vždy to nej co majitel muže udělat... pro mne je to fakt interval 8-10 tis km.. Nebudu s nikým o tom polemizovat.. je to má letitá zkušenost...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 18.09.2018 07:05 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10282
Bydliště: JaraXov
tak ale Snejkovi asi nejde o to aby mu to vydrželo milion km.
já myslím že pokud někdo najede alespon 20 za rok, stačí měnit po 15ti, u nafty 10-15


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 18.09.2018 07:15 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 1991
Bydliště: Brno , Vyškov
Já to měním u své 20leté babičky e38 co 10-12tis km. Jen z duvodů toho že dost i po městě poslední dobou jezdím.

Pokud někdo dává hodně premiovej olej a jezdí dlouhé trasy tak 15tis km je v pohodě.

A to že Snejk dělá experiment je prostě EXPERIMENT... něco jako když prostě zkouší co to vydrží.

Aditivace u několika vzorků oleje se prý ztrácí kolem 8-11tis km co měřili v laboratořích... takže bych se k tomu přimlouval. 10k nebo 15k maximálně.

A ten experiment s MOS2 mi připadá jak kdyby Snejk dělal reklamního agenta pro firmu Liqui Moly. :lol:

Buh ví jak by to dopadlo kdyby tam lil běžný olej. Co by na to říkal motor raději nechci ani domyslet. :D

viz:
https://www.rychlyauta.cz/clanek/jak-vy ... menen-olej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 18.09.2018 13:58 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Příspěvky: 1391
Bydliště: Olomouc
Giovany1971: Snejkuv experiment zrovna potvrzuje moji teorii, že vhodnej interval výměny oleje má prostě každej individuální, podle použití. Co k nám jezdí na servis auta co opravdu jezdí a slouží, ne ty hrobky co dají 5k-10k km ročně, tak majitelé fakt dávají po 30k a motory čisté, turba neodchází, nájezdy 500k km+ (všechno nafty).
Tady tu hysterii, jestli měnit po 8,74k nebo 12,453k km nechápu. Kdo to číslo správně určuje pro celé spektrum použití a různorodost provozování auta?

Sám pro valnou většinu lidí doporučuju výměnu kolem 15k. Někomu míň, někomu víc. Ale říct automaticky, že cokoliv víc je špatně prostě nejde.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 18.09.2018 14:04 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Příspěvky: 1391
Bydliště: Olomouc
Filozof píše:
Aditivace u několika vzorků oleje se prý ztrácí kolem 8-11tis km co měřili v laboratořích... takže bych se k tomu přimlouval. 10k nebo 15k maximálně.


To je přesně ten nesmysl, o kterém pořád píšu. Zohledňil snad někdo v tom konkrétním testu, že Franta rád točí za studena trojku na připojováku, Tonda závodí na internetech ve spotřebě a miluje podtáčení, Pepa jezdí brzda plyn, Jenda nemá tlaky a má v oleji víc sazí.. Nebo alespoň kolik cyklů teplý/studený motor při experimentu použili?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.052s | 18 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner