BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je sob 18.08.2018 20:55



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 530d E39, 135 kW nestartuje.
PříspěvekNapsal: úte 01.05.2018 21:09 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 9991
Bydliště: JaraXov
a měřil jsi jestli to vůbec aktivuje čerpadlo?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 530d E39, 135 kW nestartuje.
PříspěvekNapsal: úte 01.05.2018 22:16 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Příspěvky: 2272
Bydliště: Mariánské Lázně
- najdi si v motorovém prostoru konektor X2262, vypadá takto http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... 102023.png
- na pinu (1) je drát RTWS (=červenobílý), na pinu (2) drát BRBL (=hnědomodrý),
- při zapnutém zapalování musíš mezi piny (1) a (2) 12 Voltů,
- pokud tam 12 Voltů nenajdeš, podívej se na pojistku F2 (32A) v bloku pěti pojistek A8680, který ale je ve schránce řídících jednotek pod filtrem klimatizace před spolujezdcem, vypadá to takto http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... 102053.png ,
- než vymontuješ to VT čerpadlo, tak zkus odpojit ten snímač hladiny oleje na spodku olejové vany, jak jsem psal dříve.
:D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 530d E39, 135 kW nestartuje.
PříspěvekNapsal: čtv 03.05.2018 23:33 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 16.01.2008 01:00
Příspěvky: 15
Díky za rady, přes víkend vyzkouším.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 530d E39, 135 kW nestartuje.
PříspěvekNapsal: sob 05.05.2018 00:14 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 16.01.2008 01:00
Příspěvky: 15
starML píše:
- najdi si v motorovém prostoru konektor X2262, vypadá takto http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... 102023.png
- na pinu (1) je drát RTWS (=červenobílý), na pinu (2) drát BRBL (=hnědomodrý),
- při zapnutém zapalování musíš mezi piny (1) a (2) 12 Voltů,
- pokud tam 12 Voltů nenajdeš, podívej se na pojistku F2 (32A) v bloku pěti pojistek A8680, který ale je ve schránce řídících jednotek pod filtrem klimatizace před spolujezdcem, vypadá to takto http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... 102053.png ,
- než vymontuješ to VT čerpadlo, tak zkus odpojit ten snímač hladiny oleje na spodku olejové vany, jak jsem psal dříve.
:D


Ahoj, tak jsem se dneska vrátil. Koupil jsem novou baterku a teď jsem to po nasazení baterky proměřil a je tam 8,5 voltů (mezi těmi dráty (1) a (2). Dal jsem ji nabíjet a po cca hodině je tam 9V. Zkontroloval jsem ty pojistky a přebrousil a nastříkal kontakt sprejem.

Snímač hladiny oleje jsem zatím odpojit nezkoušel.

Kde se mohou ztrácet 3 volty ?

Na kostře u motoru mam přes 12 voltů, tak nechápu, kde se ztrácí?

Nějaký typ?

Díky moc za předchozí rady.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 530d E39, 135 kW nestartuje.
PříspěvekNapsal: sob 05.05.2018 07:46 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 9991
Bydliště: JaraXov
nemáš lepší to auto dát do servisu kde to za 2 dny spraví? tak to vidím tak do vánoc :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 530d E39, 135 kW nestartuje.
PříspěvekNapsal: sob 05.05.2018 10:08 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 16.01.2008 01:00
Příspěvky: 15
JaraX píše:
nemáš lepší to auto dát do servisu kde to za 2 dny spraví? tak to vidím tak do vánoc :)


I to by bylo řešení, ale to bych musel zavolat odtah, nějak bychom to museli vytáhnout z podzemí garáže a naložit.

Nepotřebuji s ním jezdit, takže čas mě netlačí. Nechal jsem si ho jako veterána.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 530d E39, 135 kW nestartuje.
PříspěvekNapsal: sob 05.05.2018 10:54 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Příspěvky: 2272
Bydliště: Mariánské Lázně
PearlJam píše:
.... teď jsem to proměřil a je tam 8,5 voltů (mezi těmi dráty (1) a (2).
Kde se mohou ztrácet 3 volty ?
Napsal jsem 12 Voltů, to je pochopitelně odlišná hodnota od té, co jsi naměřil, ale je to v pořádku. Ve skutečnosti je v tom obvodu B2262 (v ŘJ motoru A2249) odpor, na kterém se "ztrácí" ty 3 Volty viz schéma zapojení zde https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e39- ... -0/fxjrECD . Důležité je, že to napájení Raildruckregelventilu B2262 od pojistky F2 A8680 funguje. A pokud se něco nestane po odpojení toho olejového snímače https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e39- ... -0/apww7Iu , tak já už od klávesnice více nezvládnu.
:D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 530d E39, 135 kW nestartuje.
PříspěvekNapsal: ned 06.05.2018 00:03 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 16.01.2008 01:00
Příspěvky: 15
starML píše:
PearlJam píše:
.... teď jsem to proměřil a je tam 8,5 voltů (mezi těmi dráty (1) a (2).
Kde se mohou ztrácet 3 volty ?
Napsal jsem 12 Voltů, to je pochopitelně odlišná hodnota od té, co jsi naměřil, ale je to v pořádku. Ve skutečnosti je v tom obvodu B2262 (v ŘJ motoru A2249) odpor, na kterém se "ztrácí" ty 3 Volty viz schéma zapojení zde https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e39- ... -0/fxjrECD . Důležité je, že to napájení Raildruckregelventilu B2262 od pojistky F2 A8680 funguje. A pokud se něco nestane po odpojení toho olejového snímače https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e39- ... -0/apww7Iu , tak já už od klávesnice více nezvládnu.
:D


Díky za rady, dneska jsem nic neřešil, tak snad zítra mě žena k tomu pustí.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 530d E39, 135 kW nestartuje.
PříspěvekNapsal: stř 16.05.2018 08:37 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 16.01.2008 01:00
Příspěvky: 15
Zdar, tak jsem se v tom zase chvilku hrabal. Vyzkoušel jsem odpojit ten hladinoměr oleje, ale po odpojení se nic nezměnilo. Takže to přisuzuji už jen dvěma možnostem:
1.vysokotlaké čerpadlo
2. vstřiky
Rozhodl jsem se zatím řešit vysokotlaké čerpadlo a vymontoval jsem ho. Koupil speciální přípravek za cca 600 Kč. Rozebral čas chladící soustavy. Vymontoval vrtuli (toto byl oříšek ji povolit, ale velkými kleštěmi jsem chytil kladku na vodní pumpě a pak to povolilo). Koupil jsem si sadu na přetěsnění toho čerpadla (Bosch cca od 330 Kč do 500 Kč na netu) a pustil se zatím do přetěsnění dle návodu na youtube: https://www.youtube.com/watch?v=Krrij6jfimY. A tady jsem zatím skončil, protože ty šrouby jsou pěkný oříšek. Kdo proboha mohl vymyslet takové šrouby na komorách čerpadla? Proč tam nedali obyčejný inbus? Zatím jsem se dostal do jedné komory.

No co už, snad ty strhané nějak povolím.

Libor


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 530d E39, 135 kW nestartuje.
PříspěvekNapsal: stř 16.05.2018 09:22 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Příspěvky: 563
Bydliště: Ostrava
Speciální šrouby tam jsou proto, aby do toho každej nelezl :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: padre a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.137s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner