BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je úte 21.05.2019 10:34



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: ISTA D
PříspěvekNapsal: pát 11.05.2018 17:00 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Příspěvky: 242
Bydliště: diag.sk Čiptuning: profiracing.sk
aktualne tak 1/3 je pocestena, bezne sa da stiahnut len EN,DE,RU verzia ale nieje problem vybavit CZ... inak na stare vrazdy je stale dobre mat aj DIS


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ISTA D
PříspěvekNapsal: pát 11.05.2018 22:56 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Příspěvky: 2362
Bydliště: Mariánské Lázně
RomanM3 píše:
ISTA-D v. 4.03.13 celkem běží,
... co ale nejde je chyby smazat,
...další věc co jsem si všiml, je, že nemám status napětí na KL15 a KL30 vlevo nahoře. nemůže i to souviset?
... KL15 a KL30 jde jen pres icom ktery nemam. Zkousel jsem nejaky odrb ale zatim mi to nejede. Jede to jen pro inpu,
...dopsat do ISTAGUI.exe.config:<add key="BMW.Rheingold.ISTAGUI.Pages.StartPage.ShowDisclaimer" value="false"/>
- ANO, souvisí to, chyby smazat jdou, ale v dialogovém okně to požaduje vypnout zapalování. Jenže když to zapalování v autě vypneš, USB kabel K+DCAN tohle přes pin1 (=>Ignition) 16-pólu OBD-II neumí přenést do ISTA, tohle umí jen ICOM,
- cca před 2 roky jsem žádal "ice.blade", aby rozšířil svoji nabídku o K+DCAN interface, který tohle umí, ale pravděpodobně se zatím žádný Číňan nenašel :D ,
- ale ty chyby smazat jsou, jen musíš ten požadavek na vypnutí zapalování ignorovat, dát "přerušit", to dialogové okno zavřít a znova načíst TEST. Chyby, které smazat jdou budou smazány, přetrvávající chyby pochopitelně zůstanou,
- ta detekce ("odrb") zapnutí/vypnutí "Battery KL15" a "Ignition KL30" u ISTA-D funguje podobně jako u INPA, kdy se do složky Ediabasu (v ISTA) podstrčí upravený soubor obd32.dll a dalším prográmkem se za běhu programu nastavují hodnoty KL15 a KL30 na ON/OFF včetně velikosti napětí,

- ale nejedná se o nastavení "natvrdo" typu
UbattHandling = 0 nebo 1
IgnitionHandling = 0 nebo 1
ClampHandling = 0 nebo 1 v Ediabas.INI a
UBATT = ON nebo OFF
Ignition = ON nebo OFF v OBD.INI, kterým je možno v případě použití USB interface "rozsvítit" černá kolečka před startem INPA, ale o změnu hodnoty v průběhu běhu ISTA-D, jako by skutečně byla změna detekována,

- jenže ten "podvod" částečně funguje od verze ISTA 4.04.12, pro 4.03.13 to už nikdo nenapíše, doporučoval bych sehnat verzi 4.05.23 a vyšší, kde to funguje spolehlivě,
- ten klíč registru <add key="BMW.Rheingold.ISTAGUI.Pages.StartPage.ShowDisclaimer" value="false"/> je určen pro něco úplně jiného.
:D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ISTA D
PříspěvekNapsal: sob 12.05.2018 21:41 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Příspěvky: 2711
na ista/d existuje normalne program co bezi spolu s ista/d i ista/p a proste si do toho napises kolik chces aby tam svitilo V a normalne 15ku ON/OFF si tam prepinas prepinacem tak jak si to ista preje... ale nepouzivam to, na istu mam icom a na dcan mam starou istu ktera jeste zadny kraviny s napajenim neresila...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ISTA D
PříspěvekNapsal: ned 13.05.2018 20:45 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Příspěvky: 631
Bydliště: Beskydy
Jo ja už to taky neřeším. Chyby mažu jen v jednotlivých jednotkách a pak udělám znova test. Je to pracnější ale funguje to, naučil jsem se s tím žít


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ISTA D
PříspěvekNapsal: stř 15.05.2019 21:24 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 10.10.2018 21:01
Příspěvky: 20
Bydliště: Brno, vysočina
Ahoj, na notasu mi přestala fungovat diagnostika, auto je po vetším servisu, motor ven atd... před tím mi to načetlo, ted tato chyba. Neví někdo prosím? Díky moc. F10 520d Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ISTA D
PříspěvekNapsal: čtv 16.05.2019 00:21 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Příspěvky: 2362
Bydliště: Mariánské Lázně
Pokud při montáži motoru na nic nezapoměli, tak bych spíš problém viděl v nějaké Windows aktualizaci, kdy se některé parametry nastavili na defaultní hodnoty. Zkontroluj si ve Správci zařízení, že se USB Serial interface hlásí na tom portu, který je nastaven v OBD.ini a že máš Latency Timer nastaven na hodnoru 1, nikoliv defaultní 16 viz https://www.loadstarsensors.com/assets/ ... timer.html
:D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ISTA D
PříspěvekNapsal: čtv 16.05.2019 06:45 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
No jelikož se snazi dostat do F10, tak by mel mit ENET


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ISTA D
PříspěvekNapsal: čtv 16.05.2019 14:21 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 10.10.2018 21:01
Příspěvky: 20
Bydliště: Brno, vysočina
Vyřešeno, byla to jen blbost, zřejmě jen špatně zastrčený kabel :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Itchythefirst a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.059s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner