BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je stř 21.11.2018 08:30



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 617 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 62  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 20:23 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 22.04.2011 00:00
Příspěvky: 2238
V pondeli jsem se bavil s borcem z firmy Gasinsight, jsou to borci, co jsou prukopnici v LPG systemu. Provadeji skoleni a zaucujou novacky. Kdyz jsem se ho ptal na prestavbu LPG do primovstrikovych BMW, tak rekl "nesmysl" nema cenu nad tim uvazovat. Tak asi tak.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 21:41 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Příspěvky: 197
Ta odpověď “nesmysl nemá cenu se o tom bavit” mě evokuje několik situací:
1. Nemá to smysl a nejsi pro mě partner, kterému bych chtěl vysvětlovat důvody proč
2. Nemám s tím zkušenosti a počkám si až to někdo bude umět a pak ho využiju


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 22:09 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 22.04.2011 00:00
Příspěvky: 2238
Ne, to urcite ani jeden bod. Je to človek, ktery tu LPG zabehl, jako prvni z prvnich a provadi celorepublikove skoleni. Montuji LPG i dieselovych motoru. Kecali jsme s nim dlouho, jsem jeho pravidelny zakaznik, abych nemusel s kazdou prkotinou ohledne LPG otravovat Jaraxe.
Neco si o te firme precti.
Na primovstriky od BMW mne to rekl takhle v tom smyslu, ze to je z financnich duvodu nesmysl a v podstate nevratne.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 22:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Příspěvky: 2639
Bydliště: kousek za Prahou
a na minule strance to mate vysvetleny proc to nema smysl...

_________________
First EX : BMW e38 740i 6/95
Second car : BMW e66 745Li 3/02
Third car : BMW f01 740i 3/09
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 22:21 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 22.04.2011 00:00
Příspěvky: 2238
U BMW je problem i s tlakama. Pracuje na daleko vyssich hodnotach nez FSI a TFSI. Jestli se nepletu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: pát 13.07.2018 07:27 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 2164
Bydliště: Brno , Vyškov
Neumí to ani PRINS a to je špička ve světe ohledně LPG. Řekl mi borec co to dělá 20let a jezdí přímo na školení do domoviny že BMW používá vstřikovače špatné a navíc že se jim vývoj na BMW nezaplatí protože těch aut po světě je málo ... po e65/e66 to umí ... končí někde kolem roku 2008/9 od přímovstřiků u BMW dávají ruce pryč.

Navíc mám pocit JARAX chtěl mít jako první přestavbu a laboroval stím nějak a sám řekl i po diskuzích s odborníky na LPG že to bohužel na V12 nejde ...a ikdyby to někdo udělal bude to tak drahé s přivstřikováním benzínu že to je nesmysl.

Myslím si že tady někde vlákno bylo ohledně BMW a LPG a i ty V8 co by šli tak přivstřikují benzín cca 15-20procent spotřeby bude benzín a 80procent LPG a přestavba za šílenou raketu. Stejně jako ostatní přimovstřikové motory.

U V12 to bude ještě zajimavý sčím příjdeš. Ale myslím si že pokud by to někdo dokázal bude to 2x dražší jak na V8 navíc se spotřebou benzínu v nějakém poměru s LPG protože se musí chladit vstřikovače takže návratnost je sporadická...

Raději bych jezdil s klidnou nohou u V12 než tam rval LPG za 120-150k kterej stejně nebude fungovat jak má a žrat benzín stejně bude.
nebo pokud hodně člověk jezdí tak s malým nájezdem koupit 730d :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: pát 13.07.2018 07:34 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10966
Bydliště: JaraXov
za jak dlouho projedeš rozdíl 150k v F01 760i.
počítejme
spotřeba 13 L benzín vs 13L a 3l benzín LPG = 4,42kč km vs 2,81 kč km= 1,61kč km uspora, 93 000km!!! ještě musí udělat nějaky servis na tom plynu, takže řekněme návratnost 100tkm, jenže to Fko vydrží 250tkm a pak je celý do šrotu a pokud koupíš auto co má 180k najeto tak se nedočká ani toho že se to zaplatí,natož aby to pak šetřilo. v Fku už není rezerva, takže není kam dát nádrž, takže bomba do kufru?
když ti u Fka odejde převodovka, bude to stát 90, když odejde řízení zadní nápravy, bude to stát 80, aktivní řízení 70, atd. prostě to Fko stojí servisně tolik že nějaký LPG tě trápit nebude.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: pát 13.07.2018 17:11 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Příspěvky: 230
Bydliště: Kutná Hora
Já si furt řikám, že i díly na to Fko musí jít časem dolů. Nepamatuju si, jak to přesně bylo s E65/E66, ale ten servis zezačátku určitě taky nebyl za hubičku...

Ale natáčení zadních kol řešit nikdo nemusel :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: pát 13.07.2018 17:59 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10966
Bydliště: JaraXov
jasně, a ten servis furt klesá, prostě zjistíš, todle můžem repasovat tak, todle tak, tady to. tady tanner vyrobí termostat aby všecko vydrželo 4x dyl


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: pát 13.07.2018 18:02 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Příspěvky: 1481
Bydliště: Olomouc
Díly, jako brzdy a pod. v náhradě dolů třeba trochu půjdou, ale origo věci, co se nahradit nedají, právě jako řízení, náprava apod., levnější nebudou. Aktiv steering na E řady taky stojí 90k a stál 90k i před deseti lety.
Některy věci třeba časem pořešit jdou za půlku (třeba jako u CCC), ale furt to není stoprocentní oprava a vždycky tam je riziko, že se to zas brzo posere.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 617 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 62  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: saleen46, simaja a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.068s | 21 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner