BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je stř 15.08.2018 11:43



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: stř 23.05.2018 16:40 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Příspěvky: 627
díval jsem se ještě na to ACC, našel ten komentář, který JaraX citoval

Citace:
According to the Service Literature for the E65 and E60... the E65/E66 has always used the Bosch DSC 5.7 system. This has a single brake pressure sensor attached to the DSC block. In contrast, at introduction the E60/E61/E63/E64 used the Bosch DSC8 system which normally has no external brake pressure sensors. If ACC was fitted to the E60/E61/E63/E64 then BMW installed 2 external brake pressure sensors in-line (one each for front and rear circuits). Note the different brake parts diagrams in ETK depending on if you have option 541 or not. I assume there is no provision on the DSC8 block for a single pressure sensor?
Then later BMW put the DSC8+ system on the E60/E61/E63/E64 which eliminated the external pressure sensors, but allowed ACC with Stop & Go by adding SRR sensors (Short Range Radar).


Není to, aspoň na první pohled tak, že pokud bys použil DSC jednotku pro ACC z LCI, nemusel bys řezat ty trubičky a dávat tam senzory tlaku, tak by to šlo a ještě bys měl navíc novější stop&go verzi? Podle ETK jsou brzdové trubičky pro LCI ACC stejné jako pro preLCI, jednotka je jiná...
https://www.drive2.ru/l/2532207/ - tady se to povedlo, ale na LCI a jasně, ta může (a bude) mít jinak řešenou elektriku atd.

tohle mi ale ani tak není rovno, budu mít co dělat s tím SC...

_________________
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X5 3.0d Saphirschwarz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: stř 23.05.2018 18:01 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 9962
Bydliště: JaraXov
otázka jestli by se to stím autem domluvilo.
aby to nebylo jak když jsem dodělával na E53 automatické rozsvěcení světel, dal jsem přepínač s polohou A, nakodoval, nešlo, nekompatibilní LCM, tak jsem dal druhej LCM, nekompatibilní dešták, tak jsem dal druhej dešták a tam je zas potřeba jiny čelní sklo :D :D
ale pokud seženeš DSC z polska, tak to mužeš zkusit, stejně tak ACC kup z polska, ale Stop&go bude oříšek asi.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: stř 23.05.2018 20:08 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Příspěvky: 627
co jsem rychle kouknul, tak mají i ten stop&go, radary po 1k, pumpa 300, ale přenechám to povolanějším ;)

i ten HUD byl za hrozně málo, začínaly na 350 zl., pak ta ostatní droboť a ono se to nasčítá přeci jenom...

_________________
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X5 3.0d Saphirschwarz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: pát 25.05.2018 10:45 
Offline
Výkonná rada
Výkonná rada
Uživatelský avatar

Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Příspěvky: 1743
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Teď si mě lehce nasadil brouka do hlavy :roll: S retrofitem ACC jsem se po Jaraxově příspěvku o vrtání brzdových hadic rozloučil, ale toto mění situaci

_________________
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau Metallic
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: pát 25.05.2018 13:39 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Příspěvky: 627
to znám, člověk si myslí, že má "vyřešeno" a pak zjistí, že to jde, nebo, že to není až takovej balík...

když máš LCI, tak je to jen o výměně DSC jednotky... (mám na mysli část brzd)

a když koukám na to preLCI, tak tam jsou prostě vložený ty senzory - ve finále by se nic řezat nemuselo, koupily by se prostě ty trubičky přímo pro ACC, vložilo takové T (díl 11), senzor (díl 12) pro přední
http://bmwfans.info/parts-catalog/E64/E ... ont_s541a/
(díly 2 a 3) pro zadní
http://bmwfans.info/parts-catalog/E64/E ... ear_s541a/
a je to :)

vše originál, JaraXi jdi do toho pls a pak poreferuj :)

_________________
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X5 3.0d Saphirschwarz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: pát 25.05.2018 14:11 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 9962
Bydliště: JaraXov
to máš jednodušší řezat trubky, protože ty novy trubky ti nepřijdou naohýbaný, takže bys je musel ohýbat a vživotě je neohneš tak jak z výroby, tak to pak vypadá nahovno.

já do toho zatím nejdu, dneska jsem byl s šestkou u vlastnemce, a to auto mě zatím prostě nijak nebaví, pustíš hudbu, nehraje, sedačky nepohodlný, kravál v tom je. prostě uvidím, budu s tím ted co nejvíc jezdit, počet retrofitů omezím a uvidím jak mě to chytne, ale je to sakra drahý jezdit na benzín.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: pon 28.05.2018 12:30 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Příspěvky: 627
Soft close zámky z PL úspěšně dorazily, koukal jsem co je třeba všechno udělat, abych to stihnul do víkendu... Musí se vyndat i sklo, nebo to "nějak" jde? Je lepší vyměnit kabelbaumy, nebo je to absolutní opruz a natáhne se odněkud (motor okna) radši kabel?

_________________
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X5 3.0d Saphirschwarz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: úte 29.05.2018 14:34 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Příspěvky: 627
no pěkný, jak jsem ty sc zámky okukoval, všiml jsem si, že vstup pro kardan od klíče je na zámku, který patří do pravých dveří :onfire:

v inzerátu nezmíněno, že je to z RHD auta, ani tam nebyly čísla dílů (jsou jiná pro LHD), takže vracím...

namontovat by to šlo, ale to bych fungoval navždy bez klíčku... rozebrat se ty zámky taky nedají (doplnit o převody pro klíč, ale kdoví co tam ještě chybí), škoda...

_________________
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X5 3.0d Saphirschwarz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: úte 29.05.2018 15:04 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 9962
Bydliště: JaraXov
a nebo si nechat jednu stranu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: čtv 31.05.2018 09:24 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Příspěvky: 627
SC znovu ve hře :D právě jsem koupil úplně novej levej zámek co potřebuji ve výprodeji v obchodě s BMW díly u nás ve městě za dobrou třetinu ceny, člověk to hledá po celým světě a nakonec jsem pro to jel 3 minuty... vracet to do PL nebudu (ztráta za poštovný, poplatky atd.), ten "špatnej" levej zámek pro RHD auto a kabelbaumy zkusím prodat na ebay.co.uk ;)
jsem zvědavej, co se bude sr.t až to budu montovat, když je s tím tolik problémů než jsem vůbec začal :D

_________________
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X5 3.0d Saphirschwarz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.156s | 18 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner