BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pát 25.05.2018 14:46



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 696 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: N53B30O0
PříspěvekNapsal: čtv 17.05.2018 13:02 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Příspěvky: 1151
Bydliště: Budějce
MMira píše:
budvlad: jak ty to vlastne mas vyresene? ptam se jen ze zvedavosti, tohle auto nemam v planu nijak upravovat.


Tepelně jsem odizoloval airbox, hlavně kde se dotýká hadice od chladiče.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N53B30O0
PříspěvekNapsal: čtv 17.05.2018 16:37 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 25.03.2010 01:00
Příspěvky: 39
aha, takze zadny cold air intake? skoro bych ho cekal, u takto upraveneho auta :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N53B30O0
PříspěvekNapsal: čtv 17.05.2018 18:32 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 09.04.2018 17:35
Příspěvky: 8
Bydliště: Havířov
Souhlas s tím, že s rostoucí teplotou nasávaného vzduchu klesá díky změně hustoty vzduchu výkon každého spalovacího motoru.

Moc se mi taky nelíbí u mé N52 složitý labyrint sacího traktu od masky až po hlavu. Hromada nahřátého plastu např. když se třeba stojí v létě na semaforech nebo v zácpě a pod kapotou je hotové peklo.

Pak to trvá nějakou dobu, než se to všechno schladí vyšším průtokem vzduchu za jízdy.

Nejlepší by byla nejkratší cesta nasávaného vzduchu alá V8 :lol:

Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N53B30O0
PříspěvekNapsal: pát 18.05.2018 09:08 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 25.03.2010 01:00
Příspěvky: 39
to nema se serii nic spolecneho, to je V8 z M3 E90 v E46 s nejakym samodomo sanim


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N53B30O0
PříspěvekNapsal: pát 18.05.2018 11:42 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Příspěvky: 5577
Bydliště: 6ka
Ta “náporová” sání mají leckdy opačný efekt, kdy se trychtýř zahltí a průtok filtrem naopak klesne. Stejně nefungují různé “náběry” k IC, když se to přežene v dobré víře “bude tlak”.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N53B30O0
PříspěvekNapsal: pát 18.05.2018 11:54 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Příspěvky: 525
to je pravda, vzniká tzv. nefuk efekt, kdy "stojící", resp. pomaleji vsávaný vzduch se ideálně aerodynamicky vytvaruje a je jen obtékán dalším vzduchem při pohybu, defacto se to ucpe náporem vzduchu

párkrát použito u čel železničních vozidel, originál nefuk - ochranu na motorku vyneslo pár fešáků zde :D
https://goo.gl/images/SQ226q
https://goo.gl/images/nBwg1A
https://goo.gl/images/MsjdTT
http://www.motorkari.cz/tema/?t=92114


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 696 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.089s | 20 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner