BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je ned 20.10.2019 12:03



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 06.10.2019 00:45 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 09.08.2019 19:13
Příspěvky: 18
Jo a jeste se mi parkrat stalo, ze pri nastartovani motor tocil asi 3 -4 vteriny, nez natocil...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 07.10.2019 00:30 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 09.08.2019 19:13
Příspěvky: 18
Tak diagnostika hlasila vynechani zazehu 4. valce...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 07.10.2019 07:32 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 26.03.2015 01:00
Příspěvky: 93
Já bych řekl, že ten hrubý chod je vlastnost kvůli zahřívání katalyzátoru a dělá to všem s tímhle motorem podobně jako u fsi,tsi. Dej nový svíčky+cívky a mohlo by to fungovat, ale není to prostě nový auto a jako šestihrnek to taky nikdy běžet nebude :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 07.10.2019 13:34 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 09.08.2019 19:13
Příspěvky: 18
Tak automechanik zjistil, že ten jeden repasovaný střik pořád protýká a řídící jednotka nedokázala korigovat to rozprašování...
Takže teď výměna vstřiku a uvidí se, jestli to pomůže.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 15.10.2019 20:36 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 09.08.2019 19:13
Příspěvky: 18
Ty voleeeee... Takze vymeneny vstriky (origo), civky a prej motor ok, ale... Zniceho nic prestaly lambdy korigovat palivo a ty jsou novy. Pry to ma byt v rozmezi 1V az 3V dle potreby a ja mam porad 2V.

Centralni jednotka si dela co chce a nepomohlo ani preprogramovani... Mel jste nekdo podobnej problem?

Ja se z toho vobesim.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 15.10.2019 23:51 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Příspěvky: 2386
Bydliště: Mariánské Lázně
...jo přeprogramování nepomohlo! Tak než se budeš věšet, čti:

- ta řídící jednotka motoru je z předchozích zásahů zmatená, jak Goro před Tokiem,
- doufám, že korekční hodnoty injektorů už jsou v ŘJ motoru zapsány a že mechanik má BMW diagnostiku,
- teď je třeba na studeném motoru smazat všechny dříve vytvořené korekční hodnoty (short and long-term fuel trims),
- nechat ŘJ motoru uspat (cca 30min), aby se ty hodnoty skutečně zapoměli,
- potom zapnout zapalování na cca 20 sec, aby se zadaptovala škrtící klapka, teprve potom natočit motor,
- hned po startu ten motor poběží hodně blbě, ale to musíš Ty nebo mechoš vydržet,

Dál to popisovat nebudu, protože si to přečteš tady https://bimmerprofs.com/how-i-perform-n53-adaptations/ , že to je pro pro N53 nevadí, protože u N43 to je podobné. A když se budeš nudit, tak si přečti celé pojednání včetně další podstránek zde https://bimmerprofs.com/online-diagnostics-n43n53/ , je to "kuchařka" pro ty, co se chtějí hrabat v přímovstřiku BMW.
:D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.061s | 18 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner