BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je sob 14.12.2019 21:00



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 97 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 27.10.2019 23:08 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 05.01.2019 11:48
Příspěvky: 849
Je to stejnej princip jako u koncernu. Podle mě tam to ložisko nejde nasadit dvěma způsoby. Zacvakniho ho správně do páky aby nevypadlo. Výšku bych taky neřešil. Ale ta lamela by si asi neměla hýbat po dotažení setrváku. 1-2 mm jestli to spíš není jak tam máš ten kolík a vůle v středu.
Snad ti někdo poradí líp


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 27.10.2019 23:53 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon 10.11.2003 01:00
Příspěvky: 632
To ložisko je právě možné nasadit dvěma způsoby - viz.obrázek. Ale ani na jeden to není přesně stejně vysoké jako origo.

Ta spojková lamela je ještě pořád navolno, ta se přimáčkne až vyndáním toho jistícího plíšku...a ano, je to jak píšeš, i ten vymezovací bazmek má trochu vůli v setrváku a proto se i ta lamela trochu hýbe...jestli to je OK ale nevím...ale teď jak to píšu, tak si začínám myslet, že to asi je OK...ona se dostředí tím, že tam nasadím převodovku a nasunu do lamely hřídel převodovky...snad teda... :-) třeba někdo znalý upřesní, jak to je.


Přílohy:
IMG_3005.JPG
IMG_3005.JPG [ 333.57 KiB | Zobrazeno 581 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 28.10.2019 09:36 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 05.01.2019 11:48
Příspěvky: 849
Tak to se omlouvám, podle toho prvního obrázku to vypadalo jako klasická páka s ložiskem co maj koncerny.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 28.10.2019 23:44 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Příspěvky: 1768
Bydliště: Olomouc
Lamela má vůli, protože ten přípravek je nakokot :D . Ale je to jedno, v nejhorším se dá ta spojka znovu vymáčknout velkým tříramenným stahovákem a lamelu posunou šroubovákem, kdyby ti tam nešla převodovka nasunout.
Ložisko dej podle návodu, nižší poloha by měla být správně.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 29.10.2019 21:17 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon 10.11.2003 01:00
Příspěvky: 632
Tannere díky za radu.
Potom mě napadlo mě ten vystřeďovací přípravek omotat třeba elektrikářskou páskou - aby neměl takovou vůli...třeba by to bylo lepší...ale pozdě už...už ten přítlačák sundavat nebudu...zkusím to ještě trochu dostředit takhle zvenku než ten plíšek odšroubuju...
S tím nenandáním převodovky nestraš :-) Už vidím jak tam s tou převodovkou nad hlavou šachujem...samo o sobě je to trochu ježek v kleci...a ještě to tam nepůjde nasunout...to by mě jeblo !! :-)
Ale snad to klapne...ona ta vstupní hřídel má trochu vůli...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 12.11.2019 21:34 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon 10.11.2003 01:00
Příspěvky: 632
Tak konečně zkompletováno zpět dohromady...a s novým setrvákem převodovka nerachtá.
Jak studený, tak zahřátý, jak na neutrál, tak se sešláplou spojkou - prostě nerachtá. Kovové cinkání zmizelo.
Takže problém vyřešen. Stálo to cca 30.000,-kč.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 13.11.2019 07:57 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Příspěvky: 3455
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Palec nahoru pro original BMW teile. Já se těším jak se vymění spojkosada s dvouhmotou během zimy sic aftermarket a bude třeba taky ticho.

Mezitím jsem narazil na měřák a zjištění vůlí setrvačníku. Aspoň jako postup při diagnoze závad a všelijaký návody dobrý. https://www.elit.cz/produkty/technicke- ... pojka.html


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 13.11.2019 09:14 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon 10.11.2003 01:00
Příspěvky: 632
Pěkný odkazy...

Setrvák + spojková sada je aftermarket - LUK (kdyby někdo někdy potřeboval tak číslo spojkové sady je 624336700 a číslo setrváku je 415038710). Je to pro facelift a funguje to i na mém před FL. A stálo to 25.000,-. Origo je za cca 45.000,- a taky by to byl určitě LUK :-)

Z BMW jsem objednával jen ten simering na hřídel řazení, šrouby na přítlačák, matky na přišroubování kardanu k hyrdyspojce a šrouby na přišroubování kardanu k diferáku + nový olej do převodovky. To stálo 4.250,-

Taky jsem koupil tu mazací pastu Sachs - jak mi na ní dával odkaz LUBEC na první stránce. Tou jsem namazal trochu tu vstupní hřídel.

Olej vyměním v nejbližší době, nechtěl jsem ho měnit hned, abych zjistil jestli třeba nemá na zmizení rachtání vliv právě on...teď vím, že nemá.
A je také otázka, co mělo na to zmizení rachtání vlastně vliv...je pravděpodobné, že to je tím setrvákem, ale podle mě tomu pomohla i výměna samotné lamely (jak píše LUBEC na první stránce). Já měl zuby na staré lamele taky už úplně do špičky místo do "hradby"...takže měla dost vakl na vstupní hřídeli...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 14.11.2019 17:46 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon 10.11.2003 01:00
Příspěvky: 632
Tak ještě pár poznatků...dneska jsem to jel ostříknout na myčku a trochu projet a:

- asi mám zavzdušněnou spojku...

- ale hlavně - jak to dřív při přeřazování tak jako cukalo...prostě bylo nekomfortní, když jsem přeřadil a pouštěl spojku, tak to vždycky tak jako cuklo nebo zatáhlo nebo jak bych to popsal...prostě jako kdybych neuměl řadit - myslel jsem si, že to je prostě tím, že asi neumím citlivě řadit a citlivě pouštět spojku...tak teď po výměně toho setrváku je jízda při přeřazení a puštění spojky úplně plynulá...úplně bez cukání...skoro jako v automatu... :-) takže super... dělá mi to radost... :-)

- jo a trochu to kolem 110km/h vibruje...tak doufám, že to jsou jen kola :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 14.11.2019 17:51 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 23865
Bydliště: BMW Master
- vyřaď ve 110kmh do neutrálu, pokud nebude změna, jsou to kola, pokud bude, bude to někde kolem toho setrváku
- dvouhmota dělá hodně, nikdo to nechce měnit, ale to chování je pak uplně někde jinde, smutny je že to moc nevydrží :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 97 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.078s | 20 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner