BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je čtv 22.08.2019 20:49



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: N62-gufera
PříspěvekNapsal: čtv 13.06.2019 22:29 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 05.01.2019 11:48
Příspěvky: 402
Vím že tahle věc se tu občas řeší v ruzných topech, ale nenašel samostatné téma doufám že jsem ho nepřehlédl a ptát se na to někde kde by se mělo řešit něco jiného je taky blbý. Ale k věci.
Jak už to vypadá tak mám gufera na ventilech K.O a chci se zeptat co dál. Protože co jsem tak pročítal tady na FB tak názory by se dali rozdělit na:

1.) Udělat komplet motor

2.) Přetěsnit jen gufera

3.) Nechat být

Spousta lidí tvrdí že když má auto najeto přes 200k. tak se musí udělat trubka,rozvody,gufera,sundat hlavy a další kraviny, protože víc už to nevydrží.
Ty gufera že po těch kilometrech mají nárok na výměnu celkem chápu.
Pověstná trubka mezi hlavama, tomu bych taky rozuměl díky vysoké teplotě, Jak se projeví že je špatná nemám tušení.
Ale že by rozvody po 200k byly na konci života to mi přijde hodně smutný, samozřejmě záleží na tom jak s tím kdo zacházel a jak se o to staral, ale 200k dá i ochtávka na řemen.
Na druhou stranu chápu když je motor venku tak je zase blbost to neudělat komplet, ale jak se tu někdo zmínil myslím že Jarax, většinou stačí gufera,trubka, těsnění (víka,altík,prsa) a je to více méně cajk tak zase kvůli tomu nemusí motor ven.
Rád si nechám poradit, ale o první možnosti bych moc neuvažoval protože auto plánuji vlastnit max. ještě 1 rok a při mém nájezdu do 10 000 mi to moc smysl nedává nehledě nato že to nikdo neocení.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N62-gufera
PříspěvekNapsal: čtv 13.06.2019 22:37 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 22635
Bydliště: BMW Master
když chceš mít auto leta a jen jezdit, nejlepší je udělat celý motor. rozvody ve 200k bývaj jak novy, otázka jestli auto má fakt 200k, ale prostě pokud nejsou rozpadené lišty, je blbost dělat rozvody, jezdí mi sem cca 100ks N62 ve všech možných modelech , v X5 se to umí zesrat v realitvně malých km, v sedmách to funguje dlouho, v 5er nevím, ty nedělám,a 6er bývaj dost zbastleny, každopádně z těch cca 100ks N62 umřela jen jedna na rozvody a měla najeto 700k+, takže bych se nebal. co je ale nevyhodou pětky je že tam není místo a dělat tam na motoře takovy věci je tak na nasrání mechanika. a vzhledem k tomu že N62 tady v republice nikdo pořadně neumí, já pětky nedělám,tak ti zbývá tak Snejk a je jen na něm jeslti by vůbec dělal gufera na autě, navíc na to potřebuješ specialní připravky a prostě ti to hned nějakej servis neudělá.
pokud chceš auto prodat tak máš nejlepší to neřešit, dát hustej olej a jezdit, když by kupec řekl "hele co ty gufera" tak se domluvíš jeslti mu slevíš nebo to necháš udělat.
tak bych to viděl já.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N62-gufera
PříspěvekNapsal: pát 14.06.2019 13:36 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: stř 22.11.2006 01:00
Příspěvky: 208
Bydliště: Ostrava / E60 545i
Zdravím: Po koupi N62 tam byl olej 5W30 a gufera se sem tam projevovaly - dán olej 5W40 a zatím pár let klid - ale mám jen malé kilometrové nájezdy, zato jen po městě. Pověstná vodní trubka, těsnění pod alternátorem a těsnění pod ventilovými víky už mně dávno dohnaly a vyměněny - jak píše JaraX málo místa v pětce, nedivím se, že to nechce nikdo dělat - dřina, ale udělal jsem si to sám.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N62-gufera
PříspěvekNapsal: pát 14.06.2019 17:42 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 05.01.2019 11:48
Příspěvky: 402
Když jsem to koupil tak nikde žádný štítek co se tam dávalo za olej nebyl tak jsme dali 5w-40. Tak tam zkusím dát 10w-40 a utěsňovač a snad to troch pomůže.
Jenom se ještě zeptám jak se projevuje špatná ta trubka???

Kdybych to měl jako daily car a chtěl to mít delší dobu tak to prostě nechám komplet udělat. Ale v téhle pozici to nemá význam protože když do toho nasypu 100k tak to auto by mě vyšlo na strašnej nesmysl kterej stejně nikdo neocení a to se bavíme jen o motoru.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N62-gufera
PříspěvekNapsal: pát 14.06.2019 21:25 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 23.12.2018 20:56
Příspěvky: 19
Já jsem na e60 nechal vyndat motor a udělalo se to komplet - gufera, trubka, přetěsnění a rozvody. Auto mělo 205 tis. a lišty rozvodů byly polámané, kouřilo to, kanály na sekundáru skoro všechny ucpané vlivem těch gufer, alternátor začal téct proudem. :x Trubka netekla, ale brzy by začala. Chytrolíni v Německu tam lili 0w-40 a mysleli si, že tomu dávají to nejlepší. :roll:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N62-gufera
PříspěvekNapsal: ned 16.06.2019 18:04 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: stř 22.11.2006 01:00
Příspěvky: 208
Bydliště: Ostrava / E60 545i
Ahoj to cheater: Ta vodní trubka se mi projevovala únikem chlad.kapaliny, ale vždy jen při studeném motoru (trubka se po vychladnutí trochu smrskla a těsnění začalo propouštět) pod autem malá loužička, ale když to stálo déle tak větší. Po zahřátí motoru vše těsnilo a žádný únik - snad ti to pomůže.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N62-gufera
PříspěvekNapsal: ned 16.06.2019 20:25 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 05.01.2019 11:48
Příspěvky: 402
Jj dík mě to dělalo jenom loužičky oleje, tak voda snad nějakou dobu ještě vydrží


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N62-gufera
PříspěvekNapsal: stř 19.06.2019 23:13 
Offline
Výkonná rada
Výkonná rada
Uživatelský avatar

Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Příspěvky: 12809
Bydliště: Tišnov
Přemýšlím,že bych nějakou V8 koupil dokud to eko zoufalci nezakáží úplně. :D
Je někdo schopný ty opravy vyčíslit v Kč.? Třeba Jarda JaraX.?
Myslím opravy motoru, gufera, rozvody, slavná trubka atd.
Když se píše v inzerátu zvýšená spotřeba oleje, tak to budou zřejmě ony gufera v háji, což.?
Díky za odpověď.. ;)

_________________
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N62-gufera
PříspěvekNapsal: čtv 20.06.2019 06:22 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 22635
Bydliště: BMW Master
ono taky jde o to jaká kastle, u sedmičky servis N62 stojí nejmín, dílu je mraky, místa hodně, vše pasuje, na druhém místě je E63, kde to ještě jakž takž jde, nejhorší na servis je pak E60 a E70, tam není místo. u 7 N62 děláme komplet přetěsnění olejových problémů (gufera, víka, malá prsa, vakuovka, čidlo, altík) za 30 tisíc, tuším i s olejem, pak jsou všechny olejové uniky vyřešeny, zůstává jen trubka, ale ta je raritní, a snížený termostat jí dost prodlouží provoz,
pokud je to s komplet přetěsněním tak je to 50-60k (s motorem ven), tam už je i trubka, rybníčky a tisíc dalších věcí, a s rozvodama pak skoro 100k se všema věcma, hlavama atd. ale to je nesmysl dělat, zatím jsem viděl jen jeden motor který selhal na rozvody.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N62-gufera
PříspěvekNapsal: čtv 20.06.2019 07:58 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 05.01.2019 11:48
Příspěvky: 402
Už jsi taky u N62 řešil ucpaný ty kanálky něco jako egr v těch hlavách??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.061s | 18 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner