BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je čtv 20.06.2019 02:20



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: N52B30 e90 preface - brambor2
PříspěvekNapsal: čtv 13.06.2019 14:12 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Příspěvky: 3297
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Nevim jestli jsem znalejší, ale štelovací tuhostně/výškově ty OEM SACHS určitě nebudou. Kámoš reportoval nervozitu po instalaci podvozku sic na VochcávkaI RS taky, ale po geo se to zklidnilo. Nějaké silentbloky se taky dělaly? Ono to chce ujet pak nějaký ten tisíc KM, aby si to posedalo a nejlíp řekl bych s pracovní zátěží=plnou jako při geo štelungu. Bude to teď po novu určitě komfortnější. Zajímalo by mě o kolik teď cca mm vyskočil podvozek nahor ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N52B30 e90 preface - brambor2
PříspěvekNapsal: čtv 13.06.2019 18:23 
Offline
Výkonná rada
Výkonná rada
Uživatelský avatar

Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Příspěvky: 5826
Bydliště: střed Česka
pavproch píše:
Otázka na znalejší, ať nemusím lízt pod auto - mají m-paketové př+z OEM tlumiče (koupené v autorizáku) možnost štelování útlumu? ...

Ne

_________________
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N52B30 e90 preface - brambor2
PříspěvekNapsal: čtv 13.06.2019 18:51 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Příspěvky: 2845
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Kuju, sem si to myslel. (a byl leniv lízt pod auto).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N52B30 e90 preface - brambor2
PříspěvekNapsal: čtv 13.06.2019 20:01 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 15.10.2017 11:56
Příspěvky: 36
Borci když porovnáte sportovní sesle v elektrice vs. manuální, tak se člověk dočte že manuální se dá dát níže k podlaze. Ale chybí mi nějaké měřítko jaký je to rozdíl? Jakože kde má elektrika stopku, tak manuál se dá dát níž o kolik? Centimetr? Pět? Deset? :?:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N52B30 e90 preface - brambor2
PříspěvekNapsal: čtv 13.06.2019 21:13 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Příspěvky: 3297
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
pavproch píše:
Kuju, sem si to myslel. (a byl leniv lízt pod auto).
Štelování tuhosti bývá stejnak zpravidla shora na klobouku.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N52B30 e90 preface - brambor2
PříspěvekNapsal: čtv 13.06.2019 22:45 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 09.04.2012 00:00
Příspěvky: 98
Boris píše:
Borci když porovnáte sportovní sesle v elektrice vs. manuální, tak se člověk dočte že manuální se dá dát níže k podlaze. Ale chybí mi nějaké měřítko jaký je to rozdíl? Jakože kde má elektrika stopku, tak manuál se dá dát níž o kolik? Centimetr? Pět? Deset? :?:


Asi to nepatří do tohohle topicu, ale pavproch snad promine.
Pocitově je to fakt velkej rozdíl. Když jsem chvíli střídal auta s el. i bez, tak jsem ty elektrický docela nesnášel. Ale protože jsem docela háklivej na přesný nastavení a jezdí i žena, tak to byla bez pamětí u manuálů taky tragédie. 1 cm to určitě není, myslím tak ty 3.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N52B30 e90 preface - brambor2
PříspěvekNapsal: pát 14.06.2019 10:19 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Příspěvky: 2845
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Prominu. :twisted:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N52B30 e90 preface - brambor2
PříspěvekNapsal: pát 14.06.2019 13:22 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Příspěvky: 2845
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Taxem bramborovi2 právě objednal v U.S. of A. (cquence) nové zadní slotted/dimpled kotouče (stávající ujely na bramborovi1 +2 dohromady asi 60 tis km a už nejsou moc slotted ani dimpled). Sem zvjedaff, jak moc budou celníci prudit a kolik si vyúčtujou poplatků, cla a DPH.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.062s | 18 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner