BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je čtv 12.12.2019 09:55



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 26.06.2019 15:06 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Příspěvky: 637
Bydliště: Jeseník
MattyX píše:
Tak na cca 450ps se dostaneš i po levnějším flashi od Evolve :) pectel jako dobrý, ale za trochu jiné peníze pokud neplánuješ se s těmi úpravami posouvat někam dál. tak i se seriovou jednotkou se dá už v E92 pracovat slušně :)


Díky za rady, koupím raději serii a budu lehce pracovat a nepřehánět, ať ten motor taky vydrží něco:-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 01.07.2019 00:47 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 243
Jj, máš pravdu. Série s 420PS booohatě stačí. Oni tyhle upravovaný Mka pro civil většinou už něco zažily, s čímž se ti málokdo bude chlubit, ale také to může být výjimka.
Necháš-li vyměnit aspoň ojniční šály u té s65, budeš měnit pravidelně olej a nebudeš to honit studený, tak ten motor vydrží docela dost. Konstrukčně je lépe řešená a jednodušší než N62, žádná podélná trubka na vodu, žádný valvetronic, porovname-li ty V8 mezi sebou.
S65 je, dle mne, poslední V8 co za něco stojí a něco ještě vydrží, tý bych se nebál.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 01.07.2019 06:58 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 23848
Bydliště: BMW Master
nechceš porovnávat spolehlivost N62 a S65 že ne?
a jednodušší to rozhodně není,


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 01.07.2019 07:51 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 243
Je to věc osobního názoru. :)
Mně třeba přijde konstrukčně jednodušši systém itb než valvetronic,a stejně tak frema motoru s konstrukcí bedplate vs nonbedplate mi nepřijde jako něco složitého a komplikované ,jen rám s více šrouby.
Nebo včem ty vidíš zásadní rozdíl, že S65 "rozhodně není jednodušší"....?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 01.07.2019 08:14 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 23848
Bydliště: BMW Master
to není věc názoru, to jsou zkušenosti, kolikrát se ti posere VVT proti tomu jak se posere ITB? vždyt to na těch mkách odchází jedno za druhým, a na N62 je valvetronic prakticky bezporuchovej, zatím z cca 100ks N62 co ke mě jezdí tak vyměněny 2ks. ITB taky musíš čistit, musí se chovat všechny stejně, byt stejně seřizené. u N62 se o dodávku vzduchu prakticky nestaráš. a trubka mezi motorem selhává naprosto minimálně, kdyby mělo to Mko takovou teplotu vody tak to zdechne celý hned, nezapomen že má skoro o 30° menší teplotu vody.
u N62 nemusíš dělat nic víc jak olej, podívej se jak odchází těm Mkám solenoidy na vanosu.
už jen třeba vodní pumpa na S65 stojí jak 4ks na N62, to fakt nemužeš srovnávat.
S65 je dobrý motor, ale je to přece jen M, to může srovnávat s N62


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 01.07.2019 08:37 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 243
Ano, je to věc osobní zkušenosti.
Každý máme jinou.
Já teda nemám z N62ky, ale z S65ky. Vodní termostat má otev. teplotu jen 79°C, ale u zav. motorsportů se demontuje a dělá se malá úprava domečku termostatu, aby voda z hlav šla rovnou do chladiče. Zajímalo by mne co by mělo lehnout kdyby teplota termostatu byla shodná s tou N62?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 01.07.2019 09:36 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 23848
Bydliště: BMW Master
mkovy motory maj hodně malé vůle, pokud by to mělo 115°C tak by se to dost pravděpodobně zadřelo nebo by se jinak poškodil blok


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 01.07.2019 10:16 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 243
A to jako kde a kolik dle tebe?
Vidim, že každý máme jiné zkušenosti. :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 01.07.2019 10:30 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 23848
Bydliště: BMW Master
co kde a kolik?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 01.07.2019 10:41 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 243
Tak psal si o vůlích.
Tak asi kde a kolik?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.069s | 20 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner