BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je sob 20.04.2019 04:19



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 15.04.2019 10:15 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: úte 24.07.2018 16:10
Příspěvky: 14
Bydliště: Plzeň
Zdravím, rovnou k problému: při pokusu o start auto škytá jakoby už mělo chytit ale nic, vždycky má tendenci chytit jenom na začátku startovaní, poté už točí naprázdno a je jedno jak dlouho se startuje - po škytnutí začne klesat tlak v railu a už se nezvyšuje. viz. video, když se povolí matka kdekoliv na railu jde z ní nafta jenom chviličku po otočení klíčkem.

https://www.youtube.com/watch?feature=y ... KprjRPR-C4

chybové kody které vyskakují ihned po snazání:
4B90 - DDE: Rail-pressure monitoring on engine start - neměl by bránit startu, co jsem koukal s tímhle lze jezdit.
S 0180 No communication possible with Safety module/restrain system - je možné že tohle brání startu ?
9C6B - IHKA:solar sensor right - mimo ale pro jistotu uvedo všechno.

Co už se zkoušelo:
Nový pal. filtr ( Mann a obraceně není :D )
Jiné čidlo na railu, Jiný ventil na railu, jiny ventil na VT pumpě - chování stejné
po odpojení přepadové hadice ze vsřiků z nich nic do přepadu nejde
Auto stálo půl roku bez baterie ale EWS je spárovaný, když je rozpadlý auto ani neškytne a točí naprázdno. (už se mi povedlo i rozpárovat )
nádrž plná na 75% - bublinky průhlednou hadicí nejdou.
na autě jsou komplet repasované všechny vstřiky.

Jde o první start po výměně motoru. Kdy předchozí motor umřel za jízdy auta, není možné že je tohle někde zapsané a braní startu ? Chyby byly všechny vymazány Istou i Inpou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 15.04.2019 13:32 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Příspěvky: 182
Bydliště: Žďár nad Sázavou
jaký je tlak na filtru?(delievery pressure) nemáš prohozené hadičky z/do nádrže? ukazuje diag otáčky motoru?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 15.04.2019 15:21 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: úte 24.07.2018 16:10
Příspěvky: 14
Bydliště: Plzeň
Tlak na filtru zjistím až budu u auta, otáčky ukazuje diag i otáčkoměr. s tím jestli to nemám obráceně jsi mě teď ale nahlodal (takovej ten pocit když si říkáš no to snad ne, to jsem neudělal :lol: ), kdybych to měl zapojený obráceně na čerpadle tak by se do railu dostával nějakej tlak a mělo by to tendence chytit ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 15.04.2019 17:22 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: úte 24.07.2018 16:10
Příspěvky: 14
Bydliště: Plzeň
Tak já se přiznám :oops: ... fakt jsem to prohodil na vysokotlakym čerpadle... už to běží, díky :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 15.04.2019 21:17 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Příspěvky: 764
Bydliště: HK/BMW E91+F11
No ve finale nejlevnejsi reseni problemu ! :banana:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.059s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner