BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pon 23.09.2019 11:08



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: bmw M E36 3.0 karbon sani
PříspěvekNapsal: úte 30.07.2019 13:47 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Příspěvky: 161
Zdravím nemá někdo zkušenost s karbonovým sáním?V nízkých otáčkách nebo i na volnoběh mi motor vynechává jakoby jeden válec.Při rozjezdu do dvou tis.ot. motor se chová jak by přechlastaně a pak chytne kásně až do vysokych ot.při vyčištění klapek se situace lehce zhoršila.Nevim jestli je není třeba seřídit?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bmw M E36 3.0 karbon sani
PříspěvekNapsal: úte 30.07.2019 14:16 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Příspěvky: 5777
Bydliště: 335i
Tak ona s50 není zrovna samet na volnoběh, svíčky co 10tis měníš, cívky jsou ok?
Jinak to sání musí být těsné za váhou vzduchu, nevím kterou máš verzi, ale obecně je dole nižší moment. Ideální je kombinace se sériovými nátrubky (rozříznou carbon půlky, vyřezat krátké nátrubky, vlepit oem, slepit sání zpátky).

_________________
"If you wait, all that happens is that you get older." Mario Andretti


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bmw M E36 3.0 karbon sani
PříspěvekNapsal: úte 30.07.2019 14:50 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Příspěvky: 161
carbon MOTORSPORT soft alpha-N bez váhy vzduchu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bmw M E36 3.0 karbon sani
PříspěvekNapsal: úte 30.07.2019 15:00 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Příspěvky: 161
https://www.autohificlub.cz/forum/11-ba ... bmw-m3-e36


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bmw M E36 3.0 karbon sani
PříspěvekNapsal: úte 30.07.2019 23:20 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12449
Bydliště: Brno
vzhledem k tomu že máš bezváhový režim na staré boženě tak je trochu v očekávání, že to pojede jak pumpa na hovna :D Ta směs tam lítá furt do bohata u těchto "úprav"
Směs je řízena podle snímače natočení klapek, teplotního senzoru a doregulovávají to lambdy ;)
Takže pokud je problém v zátěži může být problém ve výše uvedeném - za předpokladu, že jsou v cajku cívky, svíčky, a vstřiky nejsou ucpané od dlouhodobého stání ;) Falešný vzduch v tuto chvíli nehraje takovou roli, protože nepracuješ s MAFkem :)
Na volnoběh to musí jet normálně jako seriová M3 jelikož klapky jsou zavřené a směs koriguje volnoběžný ventil - pak by mohla být netěsnost například na naprasklé hadici volnoběžného ventilu od kud by si motor bral moc vzduchu a by to ventil nestíhal korigovat ;) ;)

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bmw M E36 3.0 karbon sani
PříspěvekNapsal: stř 31.07.2019 14:54 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Příspěvky: 161
OK díky za info.svice ,civky ted vstríiky cajk.pujdu po tom podtlaku a volnoběžném ventilu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bmw M E36 3.0 karbon sani
PříspěvekNapsal: stř 31.07.2019 18:21 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 228
Když by byla netěsná hadice u volnoběžňáku, tak to na volnoběh bude houpat. Nezáleží jestli to má maf, map, alfaN půjde tam víc vzduchu a otáčky stoupaj a řj se pokouší to doregulovat na otáčky nastavené v mapě.
Tobě motor nejde rovně, jestli jsem to dobře pochopil, tak se asi písty přetahují poněvadž je asi jeden válec slabší.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: bmw M E36 3.0 karbon sani
PříspěvekNapsal: čtv 01.08.2019 14:13 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Příspěvky: 161
budem měřit tlaky tak uvidíme.chová se to na volnoběh jako by opravdu haprovala cívka nebo svíce.při rozjezdu jakoby se vzpamatovali ale od dvou někdy od třech tisíc.musím to vyřešit až tak to nikdy nedělalo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.058s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner