BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je čtv 20.06.2019 02:09



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 140 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: i3
PříspěvekNapsal: úte 08.11.2016 08:22 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Příspěvky: 648
Bydliště: Praha
Mno ja se ani nedivim, treba v Dansku je Tesla snad kazdy druhy taxikarsky auto a nabijeni zadara se hodi, ne :D ? U nas by to dopadlo stejne, pokud by ovsem naky Superchargery byly. Smutny pro me je, ze neni tezky najit nabijeci stanice, kde parkujou normalni auta, prototoze ejhle je tam volny misto. Bezohlednost nasich spoluobcanu je prikladna:)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: i3
PříspěvekNapsal: úte 08.11.2016 23:59 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 15.08.2011 00:00
Příspěvky: 4
Bydliště: Lubno
Tak u ČEZu je to za 150 měsíčně. Kdybych bral cenu 3 kč za kW, tak už jsem to tenhle měsíc asi vycucnul :) Já ideálně nabiju na 80 % a dorazím to pak doma.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: i3
PříspěvekNapsal: pon 05.12.2016 11:17 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 05.05.2013 00:00
Příspěvky: 162
150 je jenom do konce roku
od noveho roku je to 450 bez DPH :D
to uz je potom docela zmena :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: i3
PříspěvekNapsal: pon 05.12.2016 20:23 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Příspěvky: 648
Bydliště: Praha
Presne tak, proto jsem milej CEZ s velkou slavou poslal do prdele:)) Nabijim stejne doma nebo u firmy..

Dam sem az bude chvilinka casu prvni poznatky ze zimniho provozu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: i3
PříspěvekNapsal: úte 06.12.2016 10:07 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 05.05.2013 00:00
Příspěvky: 162
Ahoj docela by me zajimalo jak to funguje.
Kamarad si koupil Nissan Leaf a kdyz bylo -6c tak na plne nabite auto 24 kw dojel 115 KW a dojezd byl 0.
Jel Hradec -> Praha Maximalni rychlost 110.

Takze za me to bylo dost velke zklamani. celou cestu za nakladakama a jeste to skoro nedojelo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: i3
PříspěvekNapsal: stř 07.12.2016 11:34 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 26.12.2013 01:00
Příspěvky: 649
tommee: Jsem zvedav, zrovna nedavno jsem si vzpomnel, jak se asi v takovem aute jezdi v zime. Co se dela, kdyz ma auto komplet zamrzly okna, protoze ohrat to cely baterkou, to asi nee :) Draty v zadnim skle to tudiz asi ani nema. Nebo vyhrev zrcatek. Musi to bejt asi celkem narocna prace se skrabkou. Pak jestli je vubec mozne si dovolit v aute zatopit? Mozne to teda asi je, ale jestli se to da provozovat i rozumnym zpusobem v praxi.
Tesim se ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: i3
PříspěvekNapsal: pát 09.12.2016 17:03 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Příspěvky: 648
Bydliště: Praha
ugurundu píše:
Ahoj docela by me zajimalo jak to funguje.
Kamarad si koupil Nissan Leaf a kdyz bylo -6c tak na plne nabite auto 24 kw dojel 115 KW a dojezd byl 0.
Jel Hradec -> Praha Maximalni rychlost 110.

Takze za me to bylo dost velke zklamani. celou cestu za nakladakama a jeste to skoro nedojelo.


Mno, tenhle scénář je přesně to, na co tyhle auta určený nejsou. Tesla ještě ok, ale Leaf, Ičko, mají být přibližovadla do města. Dálnice nouzovka. Tam prostě funguje odpor vzduchu a treba Ičko těch 150 jede bez problémů, jelo by víc, ale má omezovač, protože spotřeba narůstá do nesmyslných výšin a dojezd razantně klesá. Naopak městský provoz těm autům vyloženě chutná, neustály rozjezdy a dobržďování, tedy přesný opak toho co vyhovuje spalovacím motorům:)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: i3
PříspěvekNapsal: pát 09.12.2016 17:13 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Příspěvky: 648
Bydliště: Praha
zzeli píše:
tommee: Jsem zvedav, zrovna nedavno jsem si vzpomnel, jak se asi v takovem aute jezdi v zime. Co se dela, kdyz ma auto komplet zamrzly okna, protoze ohrat to cely baterkou, to asi nee :) Draty v zadnim skle to tudiz asi ani nema. Nebo vyhrev zrcatek. Musi to bejt asi celkem narocna prace se skrabkou. Pak jestli je vubec mozne si dovolit v aute zatopit? Mozne to teda asi je, ale jestli se to da provozovat i rozumnym zpusobem v praxi.
Tesim se ;)


Uf, tady bych úplně neměl odpovídat, protože škrabku nemám v žádným autě, jsem na to prostě lempl :D Když pominu fakt, že auto parkuju a nabíjím obvykle v garáži- párkrát jsem ho nechal stát venku před barákem zrovna teď jak byly ty mrazy. No a jak to funguje?

Prostě už před nabíjením ideálně nastavíš čas odjezdu. Na požadovaný čas se ti auto dobije a vytopí:)) Pokud zapomeneš, tak prostě na Appce na mobilu v autě zatopíš na požadovanou teplotu. Dráty v okně to normálně má, i výhřev zrcátek. Funguje všechno až překvapivě dobře, včetně topení. Za příplatek je k dispozici systém topení tepelným čerpadlem, což já nemám. Topení je tedy samozřejmě na úkor dojezdu, ale ten je stále cca 100km. Což je o dost míň než v létě, ale pořád dostačující na účel, pro který auto máme.

Hele vážně, ještě před 2 roky bych si než sednout do elektro auta odplivl a přešel na druhou stranu ulice, ale myslím že situace se začíná měnit a ty auta začínají být sakra použitelný.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: i3
PříspěvekNapsal: pát 09.12.2016 17:18 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Příspěvky: 648
Bydliště: Praha
Jo eště jednu věc. Musíme si uvědomit, že při zapnutí topení topí ihned, bez nutnosti zahřátí motoru, takže i rozmrznutí je rychlá záležitost. Vypozoroval jsem, že vytopení total studenýho auta před odjezdem bez připojené nabíječky, takže jen z baterek, je cca -10km na dojezdu. Mrazy co byly kol -6st apod znamenají cca -20 až -30km na dojezdu obecně, to prostě baterky nemají rády..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: i3
PříspěvekNapsal: ned 11.12.2016 20:34 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 15.08.2011 00:00
Příspěvky: 4
Bydliště: Lubno
Já mám tepelné čerpadlo v i3 a co se týče topení, není to problém. Při teplotách pod nulou mizí cca 5 % dojezdu. Teď v zimě je reálný dojezd kolem 115 km, ale ujel při těchto teplotách i 138 km, ecorally. Dá se jet různě. Je to na řidiči.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 140 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.058s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner