BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je stř 23.10.2019 12:48



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 140 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 21.03.2016 22:48 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Příspěvky: 655
Bydliště: Praha
Resi se tu v nejakem vlaknu ci tematu i3? Vim, ze pro spoustu lidi to uz neni bavorak, ale mam nove ve firme i3 a rad se podelim o poznatky z provozu, coz muze byt pro nekoho zajimave:))


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 22.03.2016 09:48 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Příspěvky: 3674
Bydliště: Opava
Jestli muzes, tak napis nejake postrehy, mne se i3 strasne zamlouva jako priblizovadlo okolo komina, fascinuje mne to ticho. Moc se mi to libi, fakt ze jo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 22.03.2016 10:04 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
Příspěvky: 235
vzdycky kdyz to vidim desej me ty tenoucky kola.mas verzi rex s nouzovym motorem?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23.03.2016 18:15 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Příspěvky: 655
Bydliště: Praha
Budu to brat poporade, auto mam par dni. Je to varianta BEV, teda bez pridavneho spalovaku. REX verze s extendrem uz mi nedavala smysl. Spalovaci motor se pouziva pro dobijeni baterii.

Predem musim podotknout, ze jsem benzinovej kluk, doma se mi vali 330i a Z4, nejsem ekolog, majitel solarni elektrarny a vubec nijak postizenej. Auto jsem nekupoval, jedna se o operativni leasing a predchazely tomu z moji strany docela dukladny vypocty a hlavne sledovani denniho najezdu. Bydlim na okraji Prahy, firmu mam taktez na okraji Prahy a denne po Praze a blizkem okoli najedu nejvice do 100km, takze volba byla jasna.

Postupne sem budu psat zkusenosti, ale nejdriv prvni dojem-

1) Jak zminuje matiz- ticho. Neni vylozene absolutni, kdyz se prislapne, nebo naopak pri brzdeni motorem je slyset tiche tlumene "kvileni" elektromotoru, nicmene pri poslechu hudby nebo beznem hovoru zjistujete, ze vas nic nerusi:)

2) Zrychleni. Neuveritelna vec, auto vazne zrychluje jako prase od 0 do 80 ujedete vsemu beznymu, od 80 do 120 valny vetsine. Nejsem setrilek a ekojezdec a i s vyuzitim potencialu auta jsem prvni den byl nucen ujet 106km. Pri pichnuti do site jeste hlasila i3 dojezd 17km

De-nitro: tenoucky kola. Mno, chapu ze jsou desivy a nechapu, jak to u BMW udelali, ale to auticko proste sedi. Skvele sedi! Jizdni vlastnosti jsou cista zadokolka. Predpokladam, ze za to muze nizky teziste (baterie v podlaze, motor nad zadni napravou), cimz docilili i klasickeho rozlozeni vahy 50:50. Nikdo vsak asi nepredpoklada, ze se s autem bude zavodit. Je to v prvni rade priblizovadlo..

Napisu priste nakej popis, realny dojezdy apod.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23.03.2016 20:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Příspěvky: 2921
Bydliště: kousek za Prahou
jak to vidíš s pohodlím při ježdění po českých silnicích, případně pražských kostkách ? mě to nepřišlo úplně komfortní...v Německu na kvalitních silnicích bych s tím asi neměl problém...

_________________
First EX : BMW e38 740i 6/95
Second car : BMW e66 745Li 3/02
>>> Third Car : BMW f01 740i předFL - na prodej <<<
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23.03.2016 22:17 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
Příspěvky: 235
je tam zaruka na baterku? jakou odhadujou zivotnost? snad to casem zlevni,dneska stoji 400tisic


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 24.03.2016 01:04 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Příspěvky: 723
Bydliště: Ostrava
Baterii lze opravovat-měnit jednotlivé komponenty-skládá se z vice bateriových modulu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 24.03.2016 01:21 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
Příspěvky: 235
inspi1981 píše:
Baterii lze opravovat-měnit jednotlivé komponenty-skládá se z vice bateriových modulu


jo je to 8 modulu x 1500euro zhruba ale kdyz se vezme co stoji servis beznyho spalovaciho motoru a prevodu tak se to za naky roky vrati no


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 24.03.2016 10:49 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Příspěvky: 655
Bydliště: Praha
Ad baterky- to je asii duvod, proc jsem nepremyslel o koupi. Na druhou stranu ceny baterii urcite poleti dolu, zaruka na ne je 8 let, resp po 8 letech min 70% kapacity. Zatim co sleduju, si tahle auta udrzuji relativne vysokou zustatkovou hodnotu (a je jedno jestli je to Tesla, Smart, nebo i3). Jinej servis neresite, vlastne zadnej servis. Doplnuje se v podstate akorat voda do ostrikovacu a teoreticky brzdy. Nicmene auto pri pusteni brzdoveho pedalu "brzdi motorem"- rekuperuje, takze predpokladam, ze na brzdy 50tis km nikdo nesahne.

Ad pohodli- Neni sedma, neni to velkej sedan a divam se na to urcite trochu zaujate. Zaujate proto, ze moje prdel je zvykla spis na M-paketovy podvozky- ktery jsou rozhodne tvrdsi nez Icko. Nerikam, ze je auto super pohodlny, podvozek je naladeny spise do tuha, ale neni uskakany a pocitove je jizda i po nerovnostech a kostkach velmi plynula, na cemz maji svuj dil i standardni 18tky s vysokym profilem. Sedacky jsou s prekvapive dlouhym sedakem a jediny na co bych si stezoval je na muj vkus prilis uzky venec volantu a velmi strmy prevod rizeni spojeny s obrovskym rejdem- coz usnadnuje manipulaci, ale pri vyssich rychlostech je auto dost citlive na rizeni.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 24.03.2016 12:05 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 13.05.2009 00:00
Příspěvky: 282
Bydliště: JC
Docela by mě zajímalo jak je na tom i3 (potažmo všecky iBMW) oproti ostatním elektrickým značkám. Hlavně co se týče dojezdu a ceny náhradních dílů/ pořizovací ceně. Nekoumal jsi to když jsi psal že jsi vše propočítával? Například tesla je údajně špička v těchto technologiích, nevyplatí se tedy investovat do značky s delší historií el. vozítek?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 140 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.066s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner