BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je ned 25.08.2019 07:23



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 166 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 19.02.2015 21:19 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 22654
Bydliště: BMW Master
aha, už jsem to pochopil, a z té ceny je teda 50 procent dolu?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 19.02.2015 21:26 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 22654
Bydliště: BMW Master
Jinak se omlouvám za to že jsem nereagoval na nabídku a neodepsal že nic nechci, z mé strany je to neslušnost,souhlasím.
Bohužel denně mi přijde spousta ruzných nabídek, díly, auta, apod, na které prostě nereaguju když mi to nepřijde výhodné, stejně jako denně někomu něco naceněju a třeba LPG po mě chce nacenit tak 5 lidí týdně, ale udělá se tak jedna montáž z 10ti nacenění. stejně je to u repasi světel kde spolupracujem s caknakisem, zakazník mí nafotí světla, já to pošlu caknakisovi, ten mi to nacení, ja to nacením zakazníkovi a ten už se neozve protože nechce dát třeba 10, 12, 15 za repasi světel.
no a uplně stejné je to s péči o kuži, každej týden nacenujem někomu opravu kůže ale dělá se z toho jen velmi malé procento, lidi si myslí že jim to někdo udělá za litr ale ono to stojí třeba 5 litrů.

takže se ještě jednou omlouvám, byla to z mé strany nezdvořilost, ale už jsem si zvykl tak nějak fungovat, snažím se využít každé minuty, proto jdu radši někomu něco poradit do 7er sekce než abych odepsal na SZ.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 20.02.2015 08:52 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 25.01.2015 01:00
Příspěvky: 88
Tvou omluvu beru.. Evidentně spíš došlo k nepochopení z tvojí strany i přesto, že jsem to napsala dle mne dostatečně jasně.. Asi fakt nejde o to jak drahá byla klika. Pochopila jsem, že děláš servis hlavně řady 7 a tak jsem vybrala všechny díly na tyto řady.. Jasně, že v té hromadě věcí byly i věci které třeba byly k ničemu, ale myslím si, že ne všechno zbytečnosti.. Pokud někdo dělá servis tak spotřební věci jako brzdové kotouče, klínové řemeny, filtry asi využije.. Nabídla jsem ti hromadu zbytků se slevou cca 80% tak to dle mne zas tak špatný nebylo (to by zrovna ta klika byla za 2500 tis nová..) Měla jsem dojem, že pokud je někdo tak dobrý jak se o tobě píše, mohl by tyto věci využít. Pokud ne, nic se neděje - stačilo ale napsat jedno jediné slovo.. ;) Tím spíš, když ty sám jsi mi napsal, že ti mám nabídnout, co mám.. Nic víc, nic míň.. Tak ať se ti daří..
a rada - odpovídej každému - i když si nic nekoupí, je to tvoje reklama.. ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 21.04.2015 17:59 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 29.09.2014 00:00
Příspěvky: 469
GO motoru na 750i e65 (veškerá těsnění, trubka, gufera), repase řízení, oprava podpálených ventilů na 7. válci, překopání prasáckého lpg. Spotřeba oleje před asi 1l na 1500km, nyní cca 0,25l oleje na 5000km. Vše maximálně v pořádku.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 09.09.2015 10:37 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 22.07.2008 00:00
Příspěvky: 41
Servisoval jsem u Jaraxe E65, se vším vždy spokojenost. Po totálce se mnou jel dovést E39 + následný servis. Opět spokojenost jak s dovozem i se servisem. Pomohl mi i se záležitostmi které se servisem moc nesouvisely. Rozhodně bych neměnil.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 12.09.2015 18:54 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 19.02.2007 01:00
Příspěvky: 62
Zdravím,
přišel jsem o servismana a tak jsem nějakou chvíli hledal kam svoji wrtulku odvést. Ze zoufalství jsem dokonce zkusil Ostravský CarTec, ale tam mě vyhodili s tím, že mám v autě LPG... nakonec jsem se domluvil s JARAXem.

KOMUNIKACE:
Naprosto pohodová! Strašně se mi líbilo, že reagoval na moje maily, dotazy, popisy chybových stavů, hlášek z INPA, atd. Ještě před příjezdem na servis je tak možné si udělat takovou lehkou přípravu:)
Jo a co mě dostalo, je online popis servisu!!! Každou chvilku přišle fotka nebo krátká informace co zrovna rozebrali, co objevili, co by bylo potřeba udělat a jestli chci i tohle spravit, atd. To se mi teda hodně líbilo!!! :)
Mailová komunikace je sice stručnějšího charakteru, ale to se dá pochopit, má fakt frmol...
Jo a jelikož jsem z Ostravy a měl jsem servis poněkud náročnější tak jsem u něj auto nechával. Následný odvoz na vlak, případně následné vyzvednutí na nádraží, je samozřejmostí;-)
Jo a možnost si pokecat s takhle kovaným Wrtulkářem a vytáhnout z něj nějaké rozumy se taky hned tak nenaskytne.

TERMÍN:
No, tady si musíte trochu počkat, protože je dost vytíženej, ale čekání se rozhodně vyplatí! Lepší začít se domlouvat nějaký čas předem:)

KVALITA:
Maximální, spokojenost. Perfektní kvalita práce. Hodně střízlivý pohled na věc, kam investovat, co řešit, co neřešit, rád poradí. Velká technická znalost napříč BMW portfoliem. Pokud jsem se dobře koukal tak má v dílně i několik certikátů na vozy BMW.
Co mě hrozně potěšilo, tak ochota se sr.., teda lopotit, i s věcmi, se kterými by vás jinde poslaly tam, kde ani slunce nesvítí:D nebo by minimálně trvali na výměně celého dílu, místo nějakého, časově náročného, repasování!!!
Třeba možnost objednání si "odvrzání" zavazadlového prostoru mě dostala:)

CENA:
Luxusní! Za takovou hodinovku a v takové kvalitě bych jinde 4.8is opravdu neodservisoval:D


Co říci závěrem... auto jsem dostal pěkně napulírovaný... a i jízdně jsem ho nepoznával. V podstatě jsem odjížděl s jiným autem než s jakým jsem tam přijel a hlavně s pocitem, že auto dostalo vše, co potřebovalo!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 08.11.2015 12:44 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 23.05.2014 00:00
Příspěvky: 17
Jarda servisuje mou E63 650i a musim rict, ze jsem naprosto spokojen.
Po koupi jsem 650i jsem vozidlo přivezl k Jardovi s pozadavkem, Chci aby vozidlo bylo po technicke strance TOPovka. Kdyz jsem si po 3tydnech pro vozidlo prijel bylo vymeneno ci repasovano cca 60dilu. Pri jizde se jednalo o uplne jine auto co se tyce pruznosti, ovladetolnosti a razeni proste z ojeteho vozidla udelal dobře zajete ''nove auto''.
Velka spokojenost a urcite u Jardy bud servisovat i nadale.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 13.11.2015 20:27 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Příspěvky: 1572
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Tak opět zase malý servis. Zadní obložení, cívky (dvě blbly tak rovnou všechny), olej a termostat.

JaraX měl samozřejmě už předem nachystanou vodní pumpu a kladky, jelikož předpokládal že to půjde na výměnu a opravdu byl důvod, kladky a vodní pumpa vůle jako kráva prostě za 5min 12.

Plus mám dodělaný aux a ještě nějaké kódování, možná jsem na něco zapomenul.

Jinak k těm cívkám - měňte rovnou všechny je tam obrovskej rozdíl ve výkonu.

Díky moc :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 03.01.2016 23:57 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Příspěvky: 176
No já bych Jardu taky pochválil, ale čím víc zákazníků bude mít, tím hůř se mi bude domlouvat termín :D
Ale po zkušenostech z X servisů jsem zakotvil před pár lety u něj už s e38 a o e65 se mi taky postará. Jediné, co bych uvítal, by bylo, aby bydlel blíž Brna, ať to nemám tak daleko.. :)
Podstatné je, že hledá u závad hledá příčinu a nemění jen díly, jak to často bývá. To, že často navrhne alternativní řešení (levnější než výměna orig dílu) je jen další bonus. Jen víc takových servismanů.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 04.01.2016 08:22 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 29.01.2012 01:00
Příspěvky: 17
U Jaraxe jsem začal čerstvě servisovat E65. Oceňuji kvalitu a cenu servisu i celkově přístup - snažil se mi ve všem vyjít vstříc a ochotně poradil (i s výběrem auta).
Jak už bylo několikrát výše řečeno, člověk musí počítat s delšími objednacími termíny a občas lehce vázne komunikace, ale to se dá pochopit vzhledem k tomu, kolik toho má.
Celkově zatím max. spokojenost a rozhodně doporučuji.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 166 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.061s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner