BMW Auto klub ČR
http://www.bmwklub.cz/forum/

ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=35&t=96656
Stránka 1 z 1

Autor:  jofrey [ čtv 04.01.2018 15:03 ]
Předmět příspěvku:  ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

Zdravim. mel jsem auto na valcove zkusebne a namerili mi 540 NM a 260 koni.. vyrobce udava hodnoty 630 NM a 313 koni.. je to bmw 535d 2013
auto ma najeto 210K km.

diagnostika nepise zadne zavady...

v brne mi firma powerchip udelala chip ridici jednotky a valce pote namerili 648 NM a 328 koni. ale co jsem cetl udaje z grafu stejnyho auta auta co melo najeto jen 30K tak ten mel puvodni hodnoty 603 NM a 286 koni.. coz je o dost vic nez to moje

da se nejak zjistit proc uz to nejede jak novy a vyresit to ?

Autor:  Totic [ čtv 04.01.2018 16:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

Nejsem odborník na tohle téma, ale zajímá mě to. 8-) Má to klasiku automat, nemůže se tam něco ztrácet?

Taky se chystám na dyno a narozdíl od mnohých se nebojím zklámání, jak před prvním rande naslepo. Pravda a výkon musí zvítězit nad tuzingem a placebo efektem, hehe.

Autor:  jofrey [ čtv 04.01.2018 16:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

Automat s padlama navolantu

Autor:  Totic [ čtv 04.01.2018 16:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

jofrey píše:
Zdravim. mel jsem auto na valcove zkusebne a namerili mi 540 NM a 260 koni.. vyrobce udava hodnoty 630 NM a 313 koni.. je to bmw 535d 2013

..ale co jsem cetl udaje z grafu stejnyho auta auta co melo najeto jen 30K tak ten mel puvodni hodnoty 603 NM a 286 koni.. coz je o dost vic nez to moje
To mě překvapuje většinou BMW motory měly trochu větší výkon než se udává (aspoň u atmosf. benzinu). No ta zánovní 535D výkonem taky za 313k dosti pokulhává.

Autor:  Filozof [ úte 02.10.2018 08:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

to může bejt spousty věcí a na něco pomůže jen odborník s DIAG ...
Tady můžeme tak max hádat z křištálové koule. DPF ucpanej ? Zjistí diag na počkání.
Nebo jednotka ? Pak je třeba přehrát jednotku. Ano i takové kurvítka se dnes dělají. Jeden mechanik si s jiným BMW nemohl poradit po dlouhé době až přehrál jednotku zjistilo se že problém byl vyřešen.

Jinak odborník ala SNEJK v PRAZE a DIAG ti poví více. ;)

Autor:  Popp [ čtv 04.10.2018 22:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

Moja EX535d mala ten istý problem, malé turbo je KO a pravdepodobne vstrek/vstreky budu pozadu

Určite ide zle tak že cca od 150 už to nejde tak dobre a nema linearny nastup a ako keby sa jej nechcelo.
Predpokladam že už sa jej nechce od 3000rpm
Ono je tažké u dieslu rozpoznavat tieto veci.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/