BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pát 18.10.2019 23:58



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1353 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 136  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 28.07.2007 22:03 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 6455
Bydliště: Brno , Vyškov
Chtel bych abychom měli místo kde se budem bavit jen o LPG v BMW a k tomu ruzne vylepšení či věci co se vám osvědčili.
Myslím že je nas tady hodně a určitě by to nebyl špatnej nápad.

Jinak k tématu já dnes měnil svíčky a dával jsem přimo určené na LPG, jsou to BRISK - SILVER a musím říct že auto jezdí jak nové. Prostě nárust výkonu byl docela znatelnej. Je pravda že svíce předtím byli už asi hodne staré. :oops:

Takže očekávám že mi klesne take spotřeba ktera mi ted poslední týden šla z 10litru na 14 a nevedel jsem proc a auto nechtelo jet.

Uvidím a dám pak vědět jestli se na spotřebě něco změnilo.

LPG je problem ten že prý svíčky se mají měnit po 10tisicich km co mi bylo řečeno,takže dlouho nevydrží.

Co používáte vy za svíčky a pozorujete výkonovej rozdíl mezi benzínem a LPG ? Podle mě by vícebodové vstřikování mělo jezdit stejně když se vyladí ne ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 29.07.2007 10:15 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 6455
Bydliště: Brno , Vyškov
alp píše:
obecne se da rici, ze svicky brisk silver jsou do bmw nevhodne. Kdyz je tam das, tak ti to pojede krasne, ale asi tak 2tisice km, pak budou naprd. Schvalne si je pak vyndej a omer vzdalenosti a omrkni stav.

Z praktickych testu se nejvic osvedcili original svicky BOSCH. Maji o neco horsi "vykonnostni" parametry, ale jsou dlouhodobe vyrovnane stale a kdyz clovek dodrzi servisni interval /2, tak je to naprosto ok.

Ad povidani o vymene svicek kazdych 10tisic, plati tak pro favorita ... na vetsine motoru bmw ktere tu potkas se meni po 60ti, ci 80ti tisicich. Kdyz dodrzis u lpg 30, ci 40tisic, tak mu neuskodis :)

Ad vykonnostni rozdil lpg vs BA. Vzdycky tam musi byt nejaky rozdil. Jednak se modifikuje krivka vykonnostnich parametru do vice ploche, jednak LPG ma sice vetsi schopnost horeni a vetsi ucinnost nez BA, ale mensi objemovou ucinnost. Vysledkem je proste ze vykon je vzdy odlisny nez ba a v ruznych podminkach jinak.
Navic obvykla prestavba spociva v zastavbe lpg do saciho/vstrikovaciho traktu, nikoliv o uprave motoru jako takoveho. Cimzto motor pak tezko dokaze vyuzit LPG "naplno" ... je to porad jeste benzinak, ktery pocita s oktanovym cislem 90 a to ze do nej cpes neco co ma az 130 oktanu bez radne modifikace nepozna ...


Takže BRISK příště nedávat. Dobře tedy tak vydržím s nima chvilku a pak dám BOSH.

Pak jsem chtel vědět co u LPG ovlivnuje spotřebu. Pokud řekněme jezdím stále stejne a jezdil jsem za 10litru a ted mi to jelo za 14litru bude někde zrada.
Vyměnil jsem svíčky a doufám v lepší spotřebu ale co když tam bude něco jiného.

Při seřizování LPG na diagnostice kterou zapojili tak mi o 10% obohatili směs. Tudíž to jelo líp a pak i vyměnili jednu součástku za tzv. ŽABU nevim co to je ale stejně si myslím že tohle mělo taky vliv na spotřebu.

Naivně doufám že to bude svíčkama. Takže to teprve poznám.

Pokud ne tak zase pojedu za pánama servisákama a at mi konečně dají reduktor do 300kobyl a obohacování směs vrátí zpet na normální hodnotu.

Díky alpe za tvé rady.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 29.07.2007 12:16 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07.12.2004 01:00
Příspěvky: 595
Bydliště: okr. Nymburk
Na E30 jsem používal normální svíčky Champion EON1 a jezdil jsem jen na lpg a vydržely vždy asi 30000km pak začalo auto zlobit. Ve VECTŘE B kde jse měl sekvenci lpg jsem měl svíčky taky norrmální a to DENSO a měnil jsem je na 35000km a tam sem nepozoroval žádnou změnu ale už se mi zdálo že tam jsou dlouho tak jsem je raději vyměnil.Příští týden jdu na přendání tý sekvence z Vectry do E46 tak jsem zvědav jak se to tam bude chovat.

Jo jinak jednou jsem u tý E30 dal na zkoušku taky ty Brisky spešl na lpg a asi po 5000km byly totálně mrtvý.Takže Brisky já už taky nikdy.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 29.07.2007 13:36 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 11.11.2005 01:00
Příspěvky: 113
Bydliště: Praha..Příbram..
Super nápad, mít tady pokec o LPG !:) 14.8. jsem objednanej na přestavbu do Neptunu. Jejich přístup mě mile překvapil a taky to jak se pak dá individuálně měnit a upravovat software sekvence..
V brzké době budu mít pár dotazů.. :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 29.07.2007 17:48 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07.12.2004 01:00
Příspěvky: 595
Bydliště: okr. Nymburk
Boldor píše:
Super nápad, mít tady pokec o LPG !:) 14.8. jsem objednanej na přestavbu do Neptunu. Jejich přístup mě mile překvapil a taky to jak se pak dá individuálně měnit a upravovat software sekvence..
V brzké době budu mít pár dotazů.. :wink:


já tam jdu s e46 13.8.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 30.07.2007 08:39 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Příspěvky: 1732
Bydliště: Praha
Moje zkusenosti za ca dva tydny pouzivani - vykon celkem znatelne dolu, spotreba znatelne nahoru (+ca 3litry), obcas problemy pri studenem motoru (ca kazde 10te nastartovani - se auto dusi, volnobeh lita jak pomatenej, v celem aute smrdi lpg, motor se klepe.. :cry: ). Reduktor mam silnejsi (nad 140kW), musim tam zajet na doladeni.. Jo, taky neptun-harfa..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 30.07.2007 08:43 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Příspěvky: 1732
Bydliště: Praha
Jinak kdyz to takhle zlobi jak jsem psal tak staci zhasnout motor a znova nastartovat a je to ok (ze by ridici jednotka od Microsoftu?:) ) kazdopadne kdyz to facha tak je to fine:) za par tydnu razim do Chorvatska autem to poradne otestovat tak jsem zvedavy:)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 30.07.2007 08:45 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07.12.2004 01:00
Příspěvky: 595
Bydliště: okr. Nymburk
Tak smrad v autě jsem měl někdy u E30 kde nebyla sekvence ale obyč system lpg,tam smrděl motor fest a hlavně vzducháč.Ale třeba v tý vectře necejtim plyn vubec takže to by asi doladit měli.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 30.07.2007 20:31 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 11.11.2005 01:00
Příspěvky: 113
Bydliště: Praha..Příbram..
Radim046 píše:
Boldor píše:
Super nápad, mít tady pokec o LPG !:) 14.8. jsem objednanej na přestavbu do Neptunu. Jejich přístup mě mile překvapil a taky to jak se pak dá individuálně měnit a upravovat software sekvence..
V brzké době budu mít pár dotazů.. :wink:


já tam jdu s e46 13.8.


To byl můj první termín ale nakonec musím být v práci.. :) Pak se můžeme podělit o zkušenosti.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 31.07.2007 06:51 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07.12.2004 01:00
Příspěvky: 595
Bydliště: okr. Nymburk
To můžem,určitě tam budem mít auta najednou když na to chtěj 2-3dny. Jinak když mi tam tu sekvenci dávali do Vectry tak mi pak volali že svítí diagnostika motoru a že si s tím musim dojet na vymaz a pak k nim a že to pak dodělaj.Jenže když sem tam jel a dával jim auto nic nesvitilo.Tak jsem tam dojel a bylo mi řečeno že se jim to rosvitilo když se v tom vrtali.A že teda auto teď jede blbě i na benzin a na lpg jen na tři a nevědi proč.A pořád chtěli abych si ten výmaz zařídil a zaplatil.Tak jsme se tam chytli a musel jsem jim trochu vyhrožovat ale to jsem tam jednal s nějakou holkou.Pak přišel ten jejich šef a řekl že to samozřejmě zaříděj a zaplatěj a daj i plnou jako odškodnění že čekám dlouho.Auto tam bylo přes týden.A nakonec zjistili že byl v blbym místě proseklej kabel ke svičce a někdy to blblo a někdy ne.Ale trvalo jim to.Nicmeně od tý doby asi 45000km auto jezdí naprosto supr a nic nesmrdí.Za ty najetý kilometry mi akorát jednou odešel ten přepínač v autě a to vyměnili hned na záruku.Jezdim tam pravidelně měnit ty filtry co jsou potřeba a auto šlape.Takže až na ten vystup na začátku maximální spokojenost i když bych řekl že jsou dražší.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1353 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 136  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.059s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner