BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je ned 19.05.2019 17:19



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: xDelete - Jak měnit xDrive a RWD
PříspěvekNapsal: pon 08.04.2019 11:00 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Příspěvky: 240
Bydliště: Vysočina
Na zahraničním fóru jsem náhodou narazil na takovouto věc. Prý je nějaká appka schopná zapínat a vypínat xDrive system. Něco t ostojí, ale dle komentářů a reakcí to funguje. Podle toho, co jsem se dočetl, tak appka nahraje jakýsi software/nebo ho přepíše u nějaké spojky, která posílá výkon na přední kola a appka jí řekně, ať je spojka pořád otevřená za všech okolností. Tím pádem jde výkon jen dozadu a je z toho RWD. Až napadne sníh, nebo respektive kdykoliv se řidič rozhodne, zase tento software deaktivuje a xDrive je opět funkční.

CO si o tom myslíte? Mě to přišlo poprvé jako sci-fi, ale jestli to fakt funguje a nic to nekazí, tak je to dost zajímavá věcička :)

Je to od xHP, kteří už mají appku na konfigurace automatických převodovek.

Je to teda anglicky:
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1557299


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xDelete - Jak měnit xDrive a RWD
PříspěvekNapsal: ned 14.04.2019 10:22 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Příspěvky: 1546
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
A proč platit za něco co to auto umí a ještě se třást jestli to ten xdrive nezničí. Pokud auto nepotřebuje máš zadokolku stále, v létě Ti přihodí předek v krizovkách a v zimně je fakt potřeba, jelikož terénní schopnosti x5 se rovnají nule. Xdrive se fakt povedl, přečti si jak funguje, proč do toho něco bastlit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xDelete - Jak měnit xDrive a RWD
PříspěvekNapsal: ned 14.04.2019 12:28 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 21703
Bydliště: nejsem již na bmwklubu
vlastnemec, nesouhlasím,xdrive prakticky nikdy nejezdí čiště na zadek, tahá za volant a není s tím sranda, zrovna todle se mi líbí. a nemyslím si že by se mělo něco zničit. reps ono se to stejně zničí samo. zadní kardan jen prochází přes rozvodovku tzn tam je to vše stejny, jedinej rozdíl že se k němu nebude připojovat předek, ale nikdy s tím nebude jízda jako s čistou zadolkou, když tam taháš a roztáčíš navíc 2 polosy, kardan a diferak.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xDelete - Jak měnit xDrive a RWD
PříspěvekNapsal: ned 14.04.2019 14:19 
Offline
Výkonná rada
Výkonná rada
Uživatelský avatar

Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Příspěvky: 5818
Bydliště: střed Česka
JaraX píše:
... jedinej rozdíl že se k němu nebude připojovat předek, ale nikdy s tím nebude jízda jako s čistou zadolkou ...
Nejen to, čtyřkolka má jinou geometrii přední nápravy než zadokolka. Nemyslím tím sbíhavost nebo odklon kola, ale záklon rejdové osy atd.

_________________
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xDelete - Jak měnit xDrive a RWD
PříspěvekNapsal: ned 14.04.2019 16:49 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 21703
Bydliště: nejsem již na bmwklubu
jasně, těch nevýhod je víc, ale furt je to lepší než drátem do oka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xDelete - Jak měnit xDrive a RWD
PříspěvekNapsal: pon 15.04.2019 06:58 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Příspěvky: 240
Bydliště: Vysočina
Navíc ještě pracují na novém update. Vytvářejí ještě "mapy" pro WET, SNOW, TARMAC. V podstatě upravené chování xDrive systému.

Jinak, nějsem člověk, který tomu rozumí a ví, jak co přesně funguje atd, ale co jsem se dočetl, tak nová M5 v podstatě dělá tu samou věc, jako tahle věcička. v M5 zvolíte AWD nebo RWD a v RWD modu řekne té spojce, ať za žádných okolností nepouští nic na přední kola.

Z různých recenzí je taky vidět, že při zvolení RWD modu je prý řízení trochu lehčí, auto má větší rejd (tomu moc nerozumím, jak je to možné)

Zatím jsem nikde nečetl žádné negativní věci a lidi, kteří to zkusili, koupili a mají, tak jsou spokojeni. Možná to vyzkouším taky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xDelete - Jak měnit xDrive a RWD
PříspěvekNapsal: pon 15.04.2019 19:03 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12412
Bydliště: Brno
No... jenže M5 je dimenzovaná na tento způsob pohonu. Seriový Xdrive z dlouhodobého hlediska nedá permanentní pohon jen zadních kol... Ono se to přes kodování dalo vypnout i teď, nic neobvyklého...ale... :)

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xDelete - Jak měnit xDrive a RWD
PříspěvekNapsal: pon 15.04.2019 19:59 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Příspěvky: 1546
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
No e53 mě nikdy za ruce netahala, kolikrát tam v zimně byla prodleva připojení předku ne nijak velká aby to ohrozilo ale cítit to bylo, u e70 nevím nemám tolik najezděno a jezdit s tím ani moc nechci, navíc to má aktivní řízení tak nevím jestli bych poznal.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xDelete - Jak měnit xDrive a RWD
PříspěvekNapsal: pon 15.04.2019 20:52 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 21703
Bydliště: nejsem již na bmwklubu
spíš to jen nepoznáš, najdi vhodne místo, dej plnej rejd, vypni DSC a dej plnej plyn


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: xDelete - Jak měnit xDrive a RWD
PříspěvekNapsal: úte 07.05.2019 09:13 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 07.05.2019 09:07
Příspěvky: 2
Ahoj vespolek,
zkoušel to někdo? Čas se naplnil, konfigurace nové trojky jsou k zblití, šestiválec jen s AWD, čtyřválec povinně s automatem... /nemluvím o dieselu, ten mě nezajímá/
kam má člověk jít? k Audi? K Mercedesu? zkoušel jsem oboje a ani náhodou, automat se zatnutýma zubama jo, ale čtyřkolku nechci, nepořebuju, nebaví mě... ta aplikace vypadá dobře, nezkoušel to někdo? Protože jinak nezbude než koupit novou M3/4 a to je pro mě zbytečně moc výkonu a mám vyzkoušenou předchozí resp. aktuálni M4 a ta se s výkonem už tak dost trápila, nějakých 510 koní u nové si vůbec neumím představit...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.059s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner