BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je ned 08.12.2019 06:53



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: M3 E36 - co s mrtvým motorem?
PříspěvekNapsal: stř 24.07.2019 19:17 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Příspěvky: 3448
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Jestli proletěla ojnice blockem tak si tu "generálku" ani nedovedu představit, to je z půlky novej motor. Jestli je kastle bez rzi, v požadované výbavě zkrátka pro majitele pořád sexy - přiklonil bych se 2) ke swapu a zbytky motoru jako hlavu atd. nechal na náhradní díly. Ten S54 by tam taky nebyl marnej :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M3 E36 - co s mrtvým motorem?
PříspěvekNapsal: stř 24.07.2019 21:53 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 23833
Bydliště: BMW Master
hele ja byl kupovat 330i E90, a borci že tam měnili motor, tak se ptám proč a prej tam nebyl píst. wtf?
a prej koupili v německu od turka 330i, dojeli s tím do čr na 5 válců, s tím že jim řekl že "asi cívka" v dílně pak zjistili že tam chybí píst, ten byl spadnej do vany, ojka tam nebyla v bloku byla 5x5cm díra zalepená silikonem, a ten motor spokojeně přijel z DE


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M3 E36 - co s mrtvým motorem?
PříspěvekNapsal: čtv 25.07.2019 08:05 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12484
Bydliště: Brno
JaraX píše:
rozjet ten motor v kastli po el stránce by pro mě problém nebyl, pro takovýh matize taky ne,
ale nikdy nebude fungovat stabilizace, ta je prostě jiná, a automat taky ne, prostě jen motor, manual, nazdar.


No než se mrdat s origo elektrikou, lepší je koupit od kronenburku jednotku za kilo a na tu to postavit, která dokáže pracovat s piezo vstřikovači :)
Celkově je to dost problém nasimulovat do necanovýho auta kompletní canovou sběrnici, aby to umělo vůbec jet a budeš muset emulovat několik signálů a bla bla bla.
Věřím, že to jde, ale rozhodně to není tak jednoduché, jak se to zdá :) asi dva swapy do e46 m3 a jeden do e30 na světě potvrzují, že to není hop na krávu a je tele :D
Poslední takovej napad jsem viděl a byl to jen festival promrdaných peněz, kterej vlastně nejel :D

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M3 E36 - co s mrtvým motorem?
PříspěvekNapsal: čtv 01.08.2019 10:31 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Příspěvky: 5811
Bydliště: 335i
Asi to neni uplne Plug and Play... https://www.e90post.com/forums/showthre ... 973&page=3
na druhou stranu si rikam, jestli neni jednodussi "obalit" e92 karosarinou z e36, pokud chce mit nekdo retro karu, ale moderni motor, napravy, interier (a i ten lze do urcite miry nechat e36kovy)...

_________________
"If you wait, all that happens is that you get older." Mario Andretti


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M3 E36 - co s mrtvým motorem?
PříspěvekNapsal: ned 03.11.2019 14:31 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12484
Bydliště: Brno
N54 v E36 se stává o něco jednoduší... tady už borec udělal "instlation guide" s poměrně podrobným návodem, jak na to :)
Vesele se tak dá strávit nějaký čas v garáži ... :D

https://garageaholic.build/products

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: M3 E36 - co s mrtvým motorem?
PříspěvekNapsal: čtv 21.11.2019 11:56 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 243
Napíšu jen postřeh k původní otázce k tématu.
Potýkal jsem se s S50b32 s KO hlavou válců, kde uživatel provozoval M3 jako čtyřválec tak dlouho až to vypálilo hlavu válců v hrázi, že šla hlava na vyvaření chybějících materiálu.
Nevím, jakým peklem si motor prošel, ale průser nastal tehdy při utahování hlavy válců a zahrádky klavíru, kde přes polovinu závitů předepsaný utahovací moment nepřežilo.
Takže asi tak s čím i počítat při koupě něčeho takovýhleho s mrtvým motorem.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.062s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner