BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pon 23.09.2019 09:28



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 25.05.2019 12:07 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 228
:D Ta volba oleje 0W40 je plně dostačující pro provoz do kterého je to vozidlo určeno, tedy civilního. V civilu jsou určeny rychlostními limity 50/90/130 a tím i parametr zátěže toho motoru. Ty auta fabrika primárně neprodává na závodění.
Jo jasně, dostaneš-li se do nebezpečné krizovky při předjíždění tak máš k dispozici pořádnou dávku rezervního výkonu..... ale, ovšem je myšleno krátkodobě. Né, že to pojede nějaký bomby déle :D
Zajímá-li někoho doopravdy, tedy vážně vhodnost 0W40 pro jeho styl a způsob ježdění, tak ať si nechá udělat analýzu vzorku oleje po ňákom tom "závoděníčku" v tribotechnické laboratoří, či jiné laboratoří při VŠ jak hodně se dokážou změnit parametry toho oleje. :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 27.05.2019 21:54 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12449
Bydliště: Brno
Ten rozbor oleje není drahej, myslím to vychází kolem 1500kč. Otázka je co jim tam přesně pošleš, jestli se tam podaří slít všechny kovové zbytečky, aby to dostatečně dalo objektivnost kovových a kompozitových částic v tom oleji :)
V M2 je úplně obyčejná N55 jako v každé 235i, takže žádnej superdolný motor to není, proto je u většiny úpravců strop 420-450ps , protože víc ta n55 nedá prostě :)
Pokud tam jsou tedy vůle standardní, tak pak je tam ta voda jen jen kvuli emisím :) u N55 a novějších je dokonce elektrický regulátor tlaku na čerpadle, aby to po studenu nedrželo tak vysoký mazací tlak, aby když do toho sedne dement, aby neprotočil lágry :) Což by se s 10w60 podařilo hodně lidem, která by právě ten mazací tlak navýšila :)

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 05.06.2019 15:02 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Příspěvky: 637
Bydliště: Jeseník
A něco dalšího k M3? :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 16.06.2019 00:46 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 228
:D A co chceš slyšet, že S65 v otevřené verzi dtm dokáže 612PS ?
Kde zůstane z OEM jen frema bloku motoru.

Jeli dotaz postavený s55 vs s65
tak dávám palec pro velkou atmosféru. :D z důvodu jednodušší konstrukce a povaze motóru.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 16.06.2019 08:11 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 22864
Bydliště: BMW Master
S55 je rozhodně rychlější, S65 zase emotivnější, já bych neváhal ani chvilku a šel do S65


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 19.06.2019 13:07 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Příspěvky: 637
Bydliště: Jeseník
Spejbl píše:
:D A co chceš slyšet, že S65 v otevřené verzi dtm dokáže 612PS ?
Kde zůstane z OEM jen frema bloku motoru.

Jeli dotaz postavený s55 vs s65
tak dávám palec pro velkou atmosféru. :D z důvodu jednodušší konstrukce a povaze motóru.


Právě ta V8 S65 mě láká a ten zvuk motoru je boží, nová M3 zvukově hodně nic moc...Výhoda auta, že je modernější:-)

Jak je na tom spolehlivost motoru S65? Není to něco jak V10 v M5 E60?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 19.06.2019 13:46 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 22864
Bydliště: BMW Master
co máš proti s85? s65 je stejný motor, jen mu chybí pár blbostí


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 19.06.2019 14:31 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Příspěvky: 637
Bydliště: Jeseník
No já vyloženě nic, jen slyším a čtu, jak je velice nespolehlivý. Tak se ptám, jak na tom motor S65 je.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 19.06.2019 16:20 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 22864
Bydliště: BMW Master
v poslední době jsem do problematiky S85 hodně zabřednul, ten motor není nespolehlivý, ale problém je spíš v udržbě, když by dostával co měl, taky by fungoval, bohužel u všech motorů od S54 to chce měnit pravidelně ojniční šálky, s tím se rovnou udělá Vanos HP line, a hlavně často měnit provozní náplně, když někdo mění v Mku olej po 20 tisících tak se nemuže divit.
s65 je přímej derivat S85, jen prostě vzali S85, uřízli dva válce, a oddělali pár technických fíčur, tuším že to nemá el olejové pumpy, pokud by to zajímalo, zjistím přesné rozdíly, ale konstrukcí je to stejny motor, většina prvků i pasuje.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 19.06.2019 17:21 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 228
S65 není uřízlá S85 :D
Je technicky jednodušší, např. nemá vysotlaký vanos, ale nizkotlaký zásobovaný olejem z mazací cesty, žádné odsávací čerpadla z hlav atd.
S65 je dobrý motor až na ty poddimenzované ojnični šály, škoda že je neudělali širší. :D ojnice předimenzované a šály takovýhle :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.069s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner