BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pát 17.08.2018 12:07



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: sob 07.07.2018 15:41 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 9985
Bydliště: JaraXov
neměnil jsi je před měsícem?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: sob 07.07.2018 16:47 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Příspěvky: 357
Bydliště: Plzen
To ano ale maju sa menit dost často tak prečo nemat za tieto peniaze sadu doma.

V zime planujem GO motoru, vanosy atd... tak pekne pomaly nakupim postupne všetko čo je teba a potom ma to nebude tolko bolet.

_________________
e61 545i Pracovné presuvatko
e60 M5 "Bez komentáru"
e64 650Ci BySnejk
e66 760Li Rodinné presuvatko
e31 850Ci "Žít život"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: sob 07.07.2018 16:53 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 9985
Bydliště: JaraXov
na ja myslím že pokud tady napíšeš že děláš co pul roku šálky za 50k tak asi né uplně každej tu M5 bude chtít.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: sob 07.07.2018 18:16 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Příspěvky: 627
tak 1 Kč na km navíc, to se ztratí, když vezmeš v potaz náklady na benzín :D s LPG už je to víc vidět ;)

zajímavá je ta analýza oleje, podle rozboru bys měl být schopen určit, kdy už je čas na ložiska...

co se tam ser.e s VANOS? to taky oplakávají...

_________________
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X5 3.0d Saphirschwarz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: sob 07.07.2018 20:15 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Příspěvky: 128
zddan01 píše:
tady se to taky probíralo, četl jsi?
viewtopic.php?f=30&t=98239

buď koupit nějakou s malým nájezdem, jasnou historií (to by u tohohle auta neměl být problém) za vyšší cenu - 1M, nebo víc jetou a mít čtvrt M na opravu, takže taky za mego :D ta první pak ale bude mít do budoucna pochopitelně vyšší hodnotu...

pěkná Interlagosblau, 28k km https://www.comparis.ch/carfinder/markt ... w/23709856

a pěkný obrázky ložisek zde ;)
https://www.m5board.com/vbulletin/e60-m ... hread.html

Jojo, to vlakno jsem cetl :)

Spis preferuju 0,7M a pak do toho postupne x tisic investovat, nez 1M najednou. To uz by asi bylo malicko mimo moji komfortni zonu :)

JaraX píše:
na ja myslím že pokud tady napíšeš že děláš co pul roku šálky za 50k tak asi né uplně každej tu M5 bude chtít.

Tak presne tohle me napadlo taky :-D

Jinak premyslim co tedy pripadne poridit, uvazoval jsem nad timto:
M6:
+ 10V
+ 4(teda spis 2 + 2x0,5) mista k sezeni

B6 Alpina:
+ stejny “4” mista k sezeni
+ kompresor(?)
+ DD
+ mozna trosku raritnejsi nez M6, ale za stejnou cenu

- 8V (ale to hluboky bublani V8 mam strasne rad :) )

MB SL 55 AMG:
+ kompresor
+ odvetravany sesle
+ mozna vic mista nez v E64, ktera je velka tak akorat pro lidi, co maji ~180cm, ne pro ty co maji ~195 :-(

- jen dve mista k sezeni


Mate nekdo nejaky relevantni srovnani? :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: sob 07.07.2018 21:44 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Příspěvky: 357
Bydliště: Plzen
zddan01 píše:
tak 1 Kč na km navíc, to se ztratí, když vezmeš v potaz náklady na benzín :D s LPG už je to víc vidět ;)

zajímavá je ta analýza oleje, podle rozboru bys měl být schopen určit, kdy už je čas na ložiska...

co se tam ser.e s VANOS? to taky oplakávají...

_________________
e61 545i Pracovné presuvatko
e60 M5 "Bez komentáru"
e64 650Ci BySnejk
e66 760Li Rodinné presuvatko
e31 850Ci "Žít život"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: ned 08.07.2018 08:52 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Příspěvky: 357
Bydliště: Plzen
JaraX píše:
na ja myslím že pokud tady napíšeš že děláš co pul roku šálky za 50k tak asi né uplně každej tu M5 bude chtít.


Mal som na M5 v predu na pravej strane horšiu stabilizačnú tyčku, vymenil som hned oby dve a pri tej priležitosti hned aj uloženie stabilizatoru - to neznamená to že som musel ale že som chcel a to je dost velký rozdiel, som už taký no.

Není treba sa bát, moja M5 má 150.000km a ked som menil ložiska tak ani v oleji nebol bordel a žeby boli nejak rozmrdane tak to ani náhodou, M5 znese vela.

_________________
e61 545i Pracovné presuvatko
e60 M5 "Bez komentáru"
e64 650Ci BySnejk
e66 760Li Rodinné presuvatko
e31 850Ci "Žít život"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: stř 18.07.2018 10:49 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 24.10.2007 00:00
Příspěvky: 180
Itchythefirst píše:
zddan01 píše:
tady se to taky probíralo, četl jsi?
viewtopic.php?f=30&t=98239

buď koupit nějakou s malým nájezdem, jasnou historií (to by u tohohle auta neměl být problém) za vyšší cenu - 1M, nebo víc jetou a mít čtvrt M na opravu, takže taky za mego :D ta první pak ale bude mít do budoucna pochopitelně vyšší hodnotu...

pěkná Interlagosblau, 28k km https://www.comparis.ch/carfinder/markt ... w/23709856

a pěkný obrázky ložisek zde ;)
https://www.m5board.com/vbulletin/e60-m ... hread.html

Jojo, to vlakno jsem cetl :)

Spis preferuju 0,7M a pak do toho postupne x tisic investovat, nez 1M najednou. To uz by asi bylo malicko mimo moji komfortni zonu :)

JaraX píše:
na ja myslím že pokud tady napíšeš že děláš co pul roku šálky za 50k tak asi né uplně každej tu M5 bude chtít.

Tak presne tohle me napadlo taky :-D

Jinak premyslim co tedy pripadne poridit, uvazoval jsem nad timto:
M6:
+ 10V
+ 4(teda spis 2 + 2x0,5) mista k sezeni

B6 Alpina:
+ stejny “4” mista k sezeni
+ kompresor(?)
+ DD
+ mozna trosku raritnejsi nez M6, ale za stejnou cenu

- 8V (ale to hluboky bublani V8 mam strasne rad :) )

MB SL 55 AMG:
+ kompresor
+ odvetravany sesle
+ mozna vic mista nez v E64, ktera je velka tak akorat pro lidi, co maji ~180cm, ne pro ty co maji ~195 :-(

- jen dve mista k sezeni


Mate nekdo nejaky relevantni srovnani? :)


Mám teď SL 55 AMG a uvažoval jsem i o M6. Kdyby se ji nerozpadla převodovka, tak jsem ji koupil. Nakonec jsem ukecal majitele a pustil mě SL. Co by tě konkrétně zajímalo?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: stř 18.07.2018 12:24 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 24.10.2007 00:00
Příspěvky: 180
Pokud bych to měl vzít rychle SL AMG vs M6. Měl jsem už kvanta V8 od BMW, ale osud po prodeji 650 chtěl, že v garáži neskončila M6, ale Sl 55 AMG 500Ps. M6 se rozlítla převodovka.... Kupoval jsem od známého, co vlastnil obě auta současně.

- M6 je pomalejší v 99% případů. Jen to poslední procento jede stejně pokud tu M6 točíš do mrtva, tak se SL dokáže držet. Pružné zrychlení v provozu je neporovnatelné. Když v SL využívám jen krouťák, tak M6 už točíš opravdu fest. Při normální jízdě ani nevíš kam SL zmizelo
- podvozek je těžké srovnávat, jelikož ABC u SL je nepředstavitelná žehlička. Vzhledem k povaze cabria je to až neuvěřitelný. 650 cabro je proti tomu auto co má místo tlumičů dřevěné špalky. M6 cabro jsem neřídil. ABC je ovšem hodně složitý a chce mít dobrého servisáka, což díky bohu mám. M6 je výrazně uskákanější a na špatné silnici je to tortura. Na hladkém povrchu je to stejné u SL a M6
- servis u SL za 200 tisíc najetých kilometrů. Oleje, brzdy po kile a repase měniče převodovky po 200. SL 55 má nejsilnější převodovku AMG SpeedShift co se dávala do osobních vozů. Skříň má limit 1000Nm a je ve stejné podobě užita i v SL 65 AMG(proto je ten motor škrcený na 612/1000Nm) a SLR. Řadí plynule a s tlačítky pod volantem i rychle. Ovšem rychlost SMG je jinde. Teď jsem měnil ABC pumpu stála repasovaná 20 tis. Motor jen olej, filtry a 16 svíček. U M6 motor v záruce, další motor ve 120 na pojištění a teď nová převodovka. auto má najeto 150. Brzdy a oleje nepočítám. Co mě říkal tak servis na M6 byl asi 3x více.
- výbava. BMW vypadá interiérově moderněji a je znát, že je o generaci výše. Zejména grafika a funkce. Kvalita kůže a tlačítek ovšem nemá na MB šanci. Je tedy fakt, že ta M6 je social edition a individual by na tom byl asi lépe.
- převodovka no :-) SMG je SMG.. Pokud jezdíš pořád pilu tak jo, jinak stále cuky cuk. Neuvěřitelně otravný. MB je jen 5 kvaltů proti 7. Spotřeba 15 SL a 20 M6 při normálním tempu odpovídající povaze vozu. Až jsem byl šokovaný o kolik baští M6 více. Při velmi rychlé jízdě je to podobné 50+. Zvuk v serii je jako srovnávat vysavač na koksu u M6 a mobilní strojní kompresor co souloží s kulometem. Je to otázka vkusu, ale hlučnější je rozhodně SL. O hooooodně.... Pokud je dole střecha je to cesta rájem. :-) :-) Ovšem u M6 se pak použil Supersprint a to je jako F1... Dokonalé a úžasné.
- vzhled je otázkou vkusu, ale SL je takové barokní a už oldtimer. M6 je prostě Bangl. Ovšem mě se M6 líbí o chlup více..:-). Kola jsou 19 M6 a 18 SL. M6 jsou podstatně hezčí.
- brzdy stejné, ale dříve se uvaří M6. Ono utavit ty 8 pístky u SL se taky podaří, ale stačí pár kilometrů volněji a jde to znovu.
- M6 má lepší sedačky, jelikož hlavová opěrka v SL je úplně na HOVNO. Nesrovnatelný s polohovanými komforty BMW. To jsou nejlepší sedačky co moje prdel poznala. Zejména E65. Jediné co má SL lepší je boční vedení a neuvěřitelný rozsah délky sedáku. A ventilaci. Jelikož je to cabrio tak jsou 3 polohy luftu a dvě topení. Oboje neuvěřitelně účinné. U M6 byl je výhřev a ani jsem jej nezkusil. S SL jsem jel v 6 stupních 200 kilometrů a pouze v lehké mikině. Topení a výhřev to zvládnul úžasně.

Ale to nejdůležitější!!!! SL je kabro/coupe a to je jedním slovem dokonalý! Už mě ani nebaví jezdit rychle. Nikde nic nefouká, ale kolem 300 km/h se už rádio poslouchat vážně nedá. I v těch třech kilech do kokpitu nijak výrazně nefoukne. Do 170 poslouchám v pohodě rádio. Ovšem daň jsou jen dvě sedadla. Mám srovnání s 650 cabro a tam fouká jako na motorce. :-) Sl má kufr na jeden loďák a dvě taštičky. Je dvojitý a dolů se vejde 40 plechovek Plzně. V tom nemá na M6 šanci. Ta má kufr jako kráva.

Volba je asi otázka osobního vkusu, ale nenašel jsem za dobu co SL mám vlastnost, kde by byla M6 lepší. Možná poslední dva tisíce otáček to jo a obrazovka navigace. Ve všem ostatním jako je motor, převodovka, podvozek, kvalita interiéru a provozní náklady je M6 horší, nebo výrazně horší. M6 je neskutečný auto a opravdový kus automobilové historie, ale je tak na půli cesty. Na blbnutí bych chtěl M4(M3) a jako GT MB nebo Bentley. Nebo sleeper v podobě M5.

A to ještě srovnávám sérii. Kamarád si objednal na svoje SL z USA KIT - jinou řemenici na kompressor, ŘJ, chladič a výfuk. Stálo to 5 tisíc dolarů. Výkon je 630 koní a 890 Nm. Z 50-250 Km/h je SL o čtyři auta rychlejší než poslední MB E63 AMGs. A to jsem tomu Éčku málem prošlápnul plyn až do motoru. Udělám si tím KITem radost k vánocům..

Rozhodně nechci aby to vyznělo tak, že M6 je spatná. BMW je u mě stále srdcová záležitost, ale na SL opravdu nemá.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
PříspěvekNapsal: stř 18.07.2018 12:36 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 9985
Bydliště: JaraXov
- no jo, ale šestka nikdy komforty neměla
- s M6 se dá jet svižná dálka do 10l, když se s tím rozjíždíš svižně a jedeš klidně 150, jezdíš kolem 10ti, já jezdím za 30 :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.120s | 18 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner