BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je ned 16.12.2018 04:30



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: BMW 650iX 2011
PříspěvekNapsal: pát 23.09.2016 20:41 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 21.09.2016 19:04
Příspěvky: 20
Tak se musím pochlubit, udělal jsem si radost, v bmw bychl prý ani takhle vybavenou šestku nikdy neviděli, konec VIN C799538 :)

Škoda jen toho motoru, vím, ale zase mám záruku, tak když padne, dostane novej :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 650iX 2011
PříspěvekNapsal: stř 12.10.2016 00:52 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Příspěvky: 470
Bydliště: SK-PO
no tak to je pekne s tym motorom.....
Spravidla sa musi menit pri kazdej druhej vymene oleja... Tak neviem ci by ma to nestvalo :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 650iX 2011
PříspěvekNapsal: stř 12.10.2016 10:42 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 08.01.2014 01:00
Příspěvky: 1658
hod sem nejaky link na fotky.... 8-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 650iX 2011
PříspěvekNapsal: stř 12.10.2016 12:41 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 11201
Bydliště: JaraXov
airbone píše:
no tak to je pekne s tym motorom.....
Spravidla sa musi menit pri kazdej druhej vymene oleja... Tak neviem ci by ma to nestvalo :D

ono to ale uplně nění tak hrozny jak se z toho dělá, znám i N63 ktery maj najeto 250k na jeden motor, naopak jsem viděl zadřenou N57 v 30tkm, N47 s prasklym blokem, jinou s prasklou klikou, ted tu mam zadřenej N55, od roku 2008 už prostě ty motory stojí zaprd uplně všechny.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 650iX 2011
PříspěvekNapsal: stř 12.10.2016 15:17 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Příspěvky: 470
Bydliště: SK-PO
Ja poznam zasa 750i na ktorom bol ten motor meneny uz dvakrat....
S tym autom treba chodit vyhradne do servisu bmw a nikde inde a prisne dodrziavat vsetky intervaly. Mam informaciu ze bmw tento motor vymeni v kulancii aj mimo zaruku, ale podmienka je preukazatelna servisna historia vyhradne v bmw.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 650iX 2011
PříspěvekNapsal: čtv 13.10.2016 10:02 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 08.01.2014 01:00
Příspěvky: 1658
výhradně v BMW? A taky do toho lejou výhradně olej, kterej tomu nedělá dobře, aby byla v tabulkách o 0,1l nižší spotřeba? :-D

By mě zajímalo jestli by ten motor vydržel víc, kdyby ho servisoval snejk/jarax, nebo zda by to chcíplo i tak.... co tam je za problémy kromě těch zapejkajících se turbíček?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 650iX 2011
PříspěvekNapsal: čtv 13.10.2016 16:00 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Příspěvky: 589
Bydliště: Ostrava
Ukapávající vstřikovače smazávající olejový film=start na sucho


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 650iX 2011
PříspěvekNapsal: sob 15.10.2016 21:19 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Příspěvky: 470
Bydliště: SK-PO
Cely ten sprosty system turb medzi hlavami valcov je napicu. Okrem zapekajicich sa turb sa tam vlastne zapecie vsetko... ten motor je samodestrukcny....
Neviem aky olej tam dava bmw ale ked to budes servisovat u nich, mozes mat sancu na vymenu motora v kulancii, u snejka alebo jaraxe asi tazko....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 650iX 2011
PříspěvekNapsal: ned 16.10.2016 13:21 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 11201
Bydliště: JaraXov
jenže tento systém turb mezi hlavama už ted používaji všichni, koncern už na tom po vzoru BMW jede taky,

http://i.imgur.com/FtZ05.jpg

nevidím v turbech velky problém, asi je tam někde chyba v tom chlazení, kterou už třeba N63R bude mít vyřešenou.

větší problém je v těch vstřicích, ovšem to už by ted taky mělo být vyřešeno.
a jak říkam, všechny nové motory umíraj velice rychle, at už N47, N57, N55, všecko je to ošizený, vady materialu atd, takže dnes si člověk už nevybere.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 650iX 2011
PříspěvekNapsal: stř 19.10.2016 23:13 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 21.09.2016 19:04
Příspěvky: 20
Fotky hodím, ale Bmw je bohužel již 10 dni v servisu, najel jsem na něm 350km a ve 170 zhaslo, diagnóza pridreny válec + protékající vstrik, takže čekám až změří komprese a půjde nový motor. Najeto přesně 60tisic km ;(. Na druhou stranu aspoň to budu mít za sebou. Jinak info pro ostatní, blok + válce je cena bez slevy 102tis. Vstrik je za cca 5500, rozvody počítejte 20. Vše bez práce...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.068s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner