BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pon 19.11.2018 17:25



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 09.02.2014 19:10 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 30.09.2012 00:00
Příspěvky: 106
Pánové,
po delší odmlce se projevil problém, který se pokusím níže popsat:
Již delší domu mi kolísají otáčky při konstantní jízdě po rovnice. Kolísání je +-300 RPM. S rostoucí teplotou motoru se kolísání ztrácí, až úplně vymizí. Vymizí za cca 15-20 km. Všiml jsem si, že to nedělá, když je auto úplně studené (a ještě mám omezeny otáčky takovým tím proužkem co pomalu ubývá).
Netušíte čím to může být? Nemůže být souvislost s tím, že mi auto cca půl roku zpět neskutečně kouřilo kvůli KO guferům?
Dalším problémem je, že když dojíždím do kopce a poté na horizontu lehce přidám tak se mi zdá jakoby převodovka nevěděla co po ní chci řadí neustále 2-3-2-3-2-3-2-3 a až pak se ustálí. Pokud přidám více plynu tak nechá 2 a v pohodě...
Napadá mne, zda vše nemůže souviset s převodovkou. Cca před 50tis km majitel přede mnou měnit filtr + olej. Prý vše BMW ale ...kdo ví.
Nakonec přikládám odkaz na youtube s kolísáním.
Díky moc za rady !!
http://www.youtube.com/watch?v=ahF_ZtNMCiU


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 09.02.2014 20:17 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 05.05.2012 00:00
Příspěvky: 10
Na 4,4i mi dělal stejnou věc měnič v AT, nakonec vyměněn za nový /410 eu koupen nový v Německu/. U mě se přidávalo ještě pocukávání při hodně lehkém přidávání plynu např.výjezd z obce.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 09.02.2014 20:51 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 04.02.2012 01:00
Příspěvky: 17
tento problem som mal cca pred mesiacom tiez,jeden servisak mi povedal ze to bude moze byt EGR ventil,alebo vstrek (mam 740D) ....Nakoniec to prestalo samo :) ,ale cakam kedy sa to objavi mozno opat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 09.02.2014 21:51 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10951
Bydliště: JaraXov
to bych mohl byt měnič, ale chce to diag.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 09.02.2014 21:58 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 30.09.2012 00:00
Příspěvky: 106
INPA nehlásí nic (v převodovce)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 09.02.2014 22:33 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10951
Bydliště: JaraXov
tak se s ni projet jak se na live datech mění hodnotky v převodovce s tím kolísáním.
kolísá to i na N nebo vždy jen na D?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 09.02.2014 22:42 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 30.09.2012 00:00
Příspěvky: 106
Kolísá to pouze na D.
P.S. Kde v inpě najdu aktuální hodnoty převodovky? Případně můžeš nějak detailněji popsat co sledovat?
Dííky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 10.02.2014 09:15 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Příspěvky: 230
Bydliště: Kutná Hora
Podle toho co píšeš to vypadá na měnič. Ale pokud se ti ten problém s kolísáním ještě ztrácí, tak by mohl být problém s množstvím oleje v automatu. Protože když se olej zahřeje, tak se roztáhne a je ho "víc" - a tvůj problém mizí.

Takže bych zkouknul převodovku, jestli ti z ní někde neteče olej. Stačí malej únik, ale po nějaké době tam může chybět už dost.

A řešil bych to co nejrychleji, možná když to doplníš, tak to bude ještě v pohodě...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 10.02.2014 09:19 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 30.09.2012 00:00
Příspěvky: 106
Zkusil jsem teda nohu na brzdu, zařadit D, a třičtvrtě plynu. Otáčky do 2000 RPM, takže měnič by mohl být snad OK.
Co se oleje týče, tak ten jsem kontroloval před cca 5ti měsíci + měnil filtr a nějaké těsnění (tvaru dvou čtverečku) + měnil kabelovou průchodku. Když jsem byl před 14ti dny v servise, tak únik z převodovky žádný..
Takže "babo raď" :-(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 10.02.2014 09:23 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10951
Bydliště: JaraXov
to že máš otáčky do dvou tisic ještě neznamena že je měnič ok, ale aspon víš že moc neprokluzuje,


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.058s | 21 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner