BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pát 14.12.2018 02:29



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Opět problémy s DPF
PříspěvekNapsal: sob 14.07.2018 11:11 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Příspěvky: 2327
Bydliště: Mariánské Lázně
- podmínky pro spuštění regenerace jsem zde na fóru popsal několikrát, tak si to najdi,
- píšeš vymontované vířivé klapky, pravděpodobně myslíš i zaslepené, toto by regeneraci vadit nemělo,
- jednou z podmínek regenerace je absence jakékoliv závady v ŘJ motoru DDE, tj. v DDE není žádná závada,
- tedy i styl jízdy je třeba upravit tak, aby se žádná závada při regenerační jízdě do paměti nezapsala => netlač tolik na plyn, aby se netvořil příliš velký přetlak v DPF, protože jinak se ta závada zapíše,
- další podmínkou (podle BMW) je funkční systém žhavení, tj. žhavící svíčky a relé,
- zde jsem ve sporu s několika kolegy, kterým se regenerace s nefunkčním žhavičem podařila, obecně u 4-válce jedna a u 6-válce až tři nefunkční žhaviče údajně nevadí - já to nezkoušel, už nemám diesela,
- další podmínkou je dostatek paliva v nádrži, myslím, že musí být nad polovinou.

Ten nefunkční žhavič se dá eliminovat tak, aby to DDE nepoznala. Žhavení se inicializuje pouze když je motor studený a tehdy to ten nefunkční žhavič pozná. Ale pokud tu paměť závad po ohřátí motoru promažeš, tak při příštím startu se už systém žhavení neinicializuje a ta závada na žhaviči se u teplého motoru nezapíše. Ta řídící jednotka žhavení není kosmicky drahá, doporučuji do příchodu zimy vyměnit. Ale předtím zkontrolovat, jestli ta koncovka na žhaviči (fajfka) není uvnitř rozšklebená (prasklé perko), kdy je problém s kontaktováním a průchodem potřebné velikosti žhavícího proudu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Opět problémy s DPF
PříspěvekNapsal: sob 14.07.2018 11:23 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Příspěvky: 7263
Bydliště: Ústí n. L.
Podle diagnostiky od Snejka mám jednu žhavičku nefunkční, nicméně regenerace se spouští. Jezdím hodně po městě, takže je důležitý se na to nevysrat a při nejbližší příležitosti to vzít na dálnici

_________________
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Ex. BMW E46 M3 Imola Rot, BMW E39 530dA


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Opět problémy s DPF
PříspěvekNapsal: sob 14.07.2018 11:38 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 11187
Bydliště: JaraXov
to je pořád dokola.
tak si tady u těch naftových potvor vyvěste že

- regenerace neprobíhá pokud je chyba motor, např žhavičů, a pokud se motor neohřeje přes nějakou teplotu
- vždycky se mění žhaviče se žhavící jednotkou!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.061s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner