BMW Auto klub ČR
http://www.bmwklub.cz/forum/

E61 530d neusina
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=25&t=94040
Stránka 2 z 2

Autor:  Laco19 [ čtv 04.05.2017 13:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: E61 530d neusina

Cca pred mesiacom som tento problem riesil (uspesne).
Myslim ze diagnostika ti moze dost pomoct. Je sanca ze zavada zapise niekde nejaku chybu aj ked vobec nesuvisiacu s napajanim, tzn vymazat stare chyby a o par hodin precitat, nova chyba by mohla povedat ktora ECU robi problemy. Ak je chyb vela tak skratit interval trebars aj na minutu aby si zistil ktora chyba je prva. Toto by som urobil ako prvy krok.
Dalej mas v DISe diagnostiku napajania, analyzu wake up-ov, monitorovanie prudu po zaspani, atd. Teda vies zistit ci auto ma trvale velky odber, alebo ho iba nieco budi. Vies zistit kolko bolo wake up-ov (ak je OK tak cca 0) a z ktorej zbernice prisli - mne to nepovedalo ktora ECU budila.

Autor:  Joshuax [ pát 05.05.2017 09:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: E61 530d neusina

Hmm, budu muset oprasit DIS, dlouho jsem ho nepouzil, naposledy pri problemy s DPF, coz se z INPY taky moc resit neda, jinak si obvykjle vystacim s ni. Tak diky za tip, holt to zkusim, ted co jsem dal aspon trosku dohromady 36tku a vytahl ji z garaze, tak konecne muzu zase delat na necem jinem :) nejak mam porad na cem :)

Autor:  Joshuax [ pát 11.05.2018 11:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: E61 530d neusina

Tak pro info. Dlouho jsem se E61 nevenoval, takze to auto spis porad nekde stalo a nejezdilo se s nim, ale ted jsem mel par dni volno, takze jsem prolezl vsechno co se dalo, tentokrate vice od podlahy, no spis od strechy. Stropnice ven, abych se lepe dostal ke kabelum, kontrola predelani svazku patych dveri, cekal jsem nejakou pohromu, ale zrejme jsem svou praci odvedl dobre, protoze tam to bylo netknute, tak jsem to pri te prilezitosti jeste trochu lepe vyvazal a premotal, tez uz to to auto prezije :D Problem to ale neodsatranilo. Jenze kdyz jsem se potreboval dostat k druhemu konci tech opravovanych klabelu, tak jsem prisel na to, ze mi nefacha otevirani okna patych dveri. Bezne ho nepouzivam, takze nebyt toho, ze jsem potreboval odsroubovat ten plast patych dveri, tak jsem na to asi neprisel.
To opet ukazovalo na problem se svazky, takze jsem sel tak nejak najisto, ale tema jak vite to nebylo. Takze jsem zacal kontrolovat ten zamek. Rozborka na atomy, uvnitr je maly motorek, zkusil jsem tho pripojit na externi napeti a nic. Tak fajn, motorek v haji, zkusim opravu. Kazdy dkdo mel doma autodrahu to zna :)
Uhliky v pohode, vynuti zda se taky, hejbe se to, ale ten sberny krouzek zadelany a zdalo se, ze i pospojovany k sobe, takze procistit drazky, prostyrikat sprejem na kontakty a voila motorek na adapter pracuje. Takze vsechno slozit a chvile napeti a........ nic.... F*ck...
Tak draty v pohode, motorek v pohode, overeno i na aute, ze to pracuje jak ma, ale tlacitkem ani prd. Takze tlacitko. Prekvapil me zpusobe rozdelani z vrchu, dyt do toho muze kazdy trouba nehtem vlezt, no neresit, to auto ma vice divnych featurek... Jenze uvnitr je flexi kabel, na kterem se prd pozna, coze to dela nebo nedela, namerit se to nijak neda, musel bych najit prechod mezi tim kabelem a normalnimi draty, navic tezko rict jaky odpor to tam spina, protoze to neni klasicke tlacitko.
Zda se to cele v pohode, ale tak neslo uz jinak, dostal jsem blby napad, ze to zkusim od sebe rozlepiut, protoze to jsou snad 3 vrstvy plastu a dvoje kontakty (proste jako v klavesnici napriklad).
Tak kdyz uz to znicit, tak poradne, tenky sroubovacek z boku a pekne skrz, prekvapive, ze jsem to neznicil, ale fakt rozlepil. Na radu prisel opet sprej na kontakty, ono to umi i slusne cistit to lepidlo, takze po chvili jsem dostal plast hezky od sebe a hlavne, kdyz jsem to zkusil spojit tak.. cvak...
Jako nejen ze jsem rozchodil otevirani zadniho okna, to me tak netrapilo, ale co hlavni, ten spinac byl podle vseho porad sepnuty, ale okno se samo neotviralo, proste to nedelalo nic, nijak se to nedalo zmenit, nijak se to nedalo diagnostikovat. Test na sepnuti tohoto spinace jsem nikde nevidel. Mel to u sebe i Snejk, mel to u sebe i druhy kamarad co dela diagnostiku vozidel, na tohle nikdo s zadnou diag neprisel.
Takze nasledoval okamzite test, zamceni auta a neskutecne slouhych 25 minut, nez ta blbe kontrolka u P radici paky zhasla ! Pak jsem sel zkusit to tlacitko. A na stisk reaguje uz uspane auto probuzenim, zkontrolvoanim snad vseho vcetne motoroveho prostoru kde procvakaji nejaky ventily, zrejme na podtlaku a to byl ten blbej zvuk, ktery byl porad slyset, kdyz se to vybijelo. Takze stupidni spinac otevirani okna patych dveri zabrani autu se uspat a to se do rana vybije... Funny...
Takze az se budfete nudit a ten dementni soused od vedle s e61 bude mit zase blby kecy, kolicek na pradlo pres noc na tomhle spinaci mu udela moc prijemny rano :D

Autor:  JaraX [ pát 11.05.2018 19:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: E61 530d neusina

oni ty E60-E64 jsou ještě debilnější než by si člověk mohl myslet.
přijít na takovou závadu je radost. taky se tu ted ted štourám v elektrice jedné E60 co si koleduje o zapálení :)

Autor:  Passi [ stř 16.05.2018 09:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: E61 530d neusina

covece, jak to tak ctu, tak muj spinac asi taky nebude uplne normalni.
auto sice usina normalne a nevybiji se, ale ja kdyz prijdu k odemcenemu spicimu autu treba po par hodinach, a otevru zadni sklo, pusti se mi radio.

Autor:  JaraX [ stř 16.05.2018 10:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: E61 530d neusina

:lol: :lol:

Autor:  Passi [ stř 16.05.2018 12:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: E61 530d neusina

multifunckni spinac 8-)

Autor:  Joshuax [ pát 18.05.2018 17:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: E61 530d neusina

No tak zaklad u toho auta je udelat ty svazky patych dveri, protoze jinak to auto hraje jak barevna hudba :) Clovek muze byt rad, ze za deste nevzplane jasnym plamenem, ale takhle blbou zavadu jeste zkombinovanou s tim nefunkcnim motorkem, to fakt aby jeden pohledal... Ale tak nakonec jsem rad ze jsem se dopracoval k tomu, co to zpusobilo.

Ale tak behem te doby jsem diagnostikoval a vyresil nemalo jinych zavad, vymenil 3 baterie a uvedl auto do takoveho stavu, ze to mozna neni nejvetsi krasavec na svete, ale zase neopravenejsi :D :D :D Vyjma praskleho chladice egru, vymeny prevodovky a vymeny turba ci vstriku jsem udelal asi vsechno, co by tam mohlo odejit.

- panorama
- filtr dpf
- virive klapky
- zhavice i s jednotkou zhaveni
- komplet revize a ocista EGR ventilu
- podtlaky
- CCV
- svazky patych dveri
- diversity antena
- CCC radio a pozdeji i ovladac CCC
- kompresor niva
- AHL
- IBS

Vypsany jenom veci, ktere nespadaji pod bezny servis. A urcite jsem na plno dalsich veci zapomel :D
A to cele za tolik casu, ze nez jsem se tim vsim prokousal a proinvestoval v tom nemalo penez, tak za to dneska nedostanu ani to, za kolik jsem to koupil... A to se vyplati :D

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/