BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je sob 19.10.2019 00:19



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: BMW 530d GT xDrive, M-paket
PříspěvekNapsal: ned 16.06.2019 10:35 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Příspěvky: 1004
a co premium selection v D, když už, tam bych předpokládal, že to bude lepší (??)

https://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtf ... JjaElkPQ==

_________________
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X5 3.0d Saphirschwarz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 530d GT xDrive, M-paket
PříspěvekNapsal: pon 17.06.2019 10:19 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 21.10.2013 00:00
Příspěvky: 13
Podle toho co tu píšete je celá řada opravdu nepovedená a jen mi nesedí, že BMW vyrábí tak špatné motory takových let a ani je postupně neopravili. Ty ceny za opravy jsou děsivé a pokud se mění motor co pár let, pak je BMW opravdu drahá sranda. Auto co jsem si vybral má nájezd 120t km a to je z mých zkušeností nic, ale vidno, u BMW je to hranice životnosti. Pro pobavení: moje 14 let staré mondeo mělo poruchu v 200t km a byla to vodní pumpa za pár tisíc, do servisu jsem v pohodě dojel (auto mělo 12 let). Pak mám 10 let staré Volvo XC60 a poruchu nemělo (280t km najeto). Starší auta v rodině raději nezmiňovat, to bude jezdit i v době vznášedel :)

Díky za informace, volbu BMW si tedy dobře rozmyslím. Přestože toho moc nenajezdím (většinou tak 30t km/rok), tak s těmito cenami a poruchovostí bych za pár let do vozu investoval na dílech víc než stojí samo a to nepočítám ty komplikace s tím související.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 530d GT xDrive, M-paket
PříspěvekNapsal: pon 17.06.2019 10:49 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 23255
Bydliště: BMW Master
a nebo si vybrat starší model kdy byla technika ještě kvalitní a bylo to pravé BMW, ne auto co se vlní jak had a všechno v tom skřípe

za takle zpracované auto dá 400k jen blázen(dle mého názoru)


a neboj, ono je to u všech značek stejné, BMW bylo vždycky před zbytkem trhu napřed, BMW mělo dynamic drive v roce 2001, Audi 2017, BMW mělo vždycky všecko dřív, podívejte se jaky měly navigace E38 a jaký měli mamuty a motýlky, podívejte se kdy měli BMW DPF, kdy měli turba, kdy přímé vstřikovaní, třeba od BMW od roku 2009 již nejde koupit auto bez přímovstřiku, mercedes i o 5 let později nabízel nepřímovstřik, bohužel s tím jak je BMW dopředu jde nejen dopředu s technickým náskokem, ale taky s poruchovostí, a tak jak se serou 5 leté fordy, už se serou 10ti leté BMW.
Otec má transita TDCI 2012, má najeto 250tkm a už je 3x dělanej motor, už těch transitů měl víc, a situace všude stejná, praskající písty a vydírající se čerpadla Dneska si prostě člověk nevybere, a pokud chce dnes člověk spolehlivé auto, musí to být nějaká mrd*a, nějaké dacie, ty jsou stolet za opicemá, je to jednuchá technika co funguje a nebo pak američani kteří se v době 10tikvaltu nebojí prodávat 4 kvalt, ale všechny auta co se vyrábí jsou prostě shity, doba dobrých aut už byla a nám nadšencům do aut nezbývá než jezdit ve starém byt spolehlivém autě.

ty nové BMW neodchází z technických vad, že by to bylo špatně navrženo, je to prostě jen všechno vyrobeno z bláta, všechna ta ocel je strašně nekvalitní, šrouby reznou, a cokoliv odvrtat je otázka minuty, už není třeba kupovat drahé vrtáky jako při odvrtávání šroubů u řady E, poloosy už nevydrží milion km, ale 100tkm, to samy kardany, bláto, převodovka, bláto, vždyt ten osmikvalt váží o 20-30kg min jak šestikvalt kde je míň věcí.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 530d GT xDrive, M-paket
PříspěvekNapsal: pon 17.06.2019 11:24 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Příspěvky: 591
>> BMW bylo vždycky před zbytkem trhu napřed
Nikoli, BMW bylo obcas napred, stejne tak bylo obcas napred Audi (viz primovstrik, Space Frame, vzduchovej podvozek...), MB nebo Toyota. Uz jsme to tu probirali ;-)
Ale proste to setreni se dotklo vsech automobilek, tim spis ve tride "executive cars", kde ten rozpocet je prakticky nejnapnutejsi z cely modelovy rady. Ale osobne si myslim, ze G4 vrze min, nez F10 (non-M), let's the flame begin :twisted:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 530d GT xDrive, M-paket
PříspěvekNapsal: pon 17.06.2019 11:47 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 23255
Bydliště: BMW Master
no vzduchovej podvozek není vyhoda na svezení, i když teda nevím jeslti to umí nějak stabilizovat rovně auto, jako DD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 530d GT xDrive, M-paket
PříspěvekNapsal: pon 17.06.2019 12:01 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Příspěvky: 723
Bydliště: Ostrava
Nevim co furt nechápete, oni potřebuji aby to nějak vydrželo po dobu záruky a pak ať se to rozloží klidně na prvočinitele a vy si musíte znovu něco koupit. Kdyby to udělali tak, ze by to vydrželo bambilion, tak nevydělají. Takhle se furt točí prodej aut, popř. náhradních dílů a jsou spokojeni


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 530d GT xDrive, M-paket
PříspěvekNapsal: pon 17.06.2019 12:06 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 19.07.2007 00:00
Příspěvky: 485
Bydliště: Žilina, SK
Presne tak.. to len deti nechapu... :cool2:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 530d GT xDrive, M-paket
PříspěvekNapsal: pon 17.06.2019 12:10 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Příspěvky: 591
JaraX píše:
no vzduchovej podvozek není vyhoda na svezení

:shock: :shock: JaraXi, ze jsi to nemyslel vazne, ne? Na pohodli (a vubec moznosti podvozku) to ma nasobne vetsi vliv nez rozdil E65->E66...
A ne, stabilizovat naklon jako DD to neumi, stejne tak jako DD neumozni uzivatelsky zvednout podvozek. A proc? Protoze to jsou dva naprosto rozdilne systemy s naprosto rozdilnou funkci.

inspi1981 píše:
Nevim co ...

Souhlas, tak to presne funguje :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 530d GT xDrive, M-paket
PříspěvekNapsal: pon 17.06.2019 20:25 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 01.06.2017 19:56
Příspěvky: 531
Hlavně je to všechno oproti dřívějšku strašlivě levný. Dyť chvala to teď říkal, že 8er stojí nominálně stejně jako stála ta stará. Akorát je to cca 5x míň průměrných platů, 120 vs. 6xx.

A sorry, za ty prachy? Co by kdo chtěl? Dyť je to super. Dojdeš do první leasingovky, podepíšeš daňově uznatelných +-40k a dostaneš 7er. Za dva roky ti dají novou. Jasně, už se z toho vytratila ta aura, že mám vole BMW, jsem king. Dneska si to může dovolit "skoro" každej. Z mýho pohledu strašně fajn.

btw u kamionů jsou ještě dál. Tam prej platíš operák (třeba 5 let/500kkm) a lízingovka ti v půlce zavolá že Brej den, koukáme do systému, že máte najeto asi 150k, no, teď tady byl zákazník, že bych nějakýho Actrose s +- 150k chtěl koupit na tahání kolotočů, takže nám ho do 14 dnů přistavte, my vám dáme úplně novej a platíte dál to samý.

To by se mi líbilo i u osobáků :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BMW 530d GT xDrive, M-paket
PříspěvekNapsal: pon 17.06.2019 21:08 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 05.01.2019 11:48
Příspěvky: 683
Mě třeba vadí jak ty rozdíly mezi nižšíma a vyššíma třídama jsou propastně. Samozřejmě jak psal štěpán dneska ty auta vychází mnohem levněji než dříve a s úplně jinou výbavou a ta cena se musí někde projevit. Dneska musí automobilky vyrábět speciální edice o pár kusech za šílený peníze aby ty nejbohtaší se něčím odlišili, protože dneska už parádu v S-klasse, 7er, A8 moc neudělají, protože to má každej druhej a ten rozdíl o třídu níž moc velkej taky není.
A pro nás normální asi opravdu zbývá jak psal Jarax buď jezdit starýma vránama a nebo něco na způsob dacie, která už stejně přišla o svůj primitivní motor a působí na mě jako pojízdná rakev.
Jenom by mě zajímalo kdy nastal ten zlom kdy kvalita,jednoduchost a spolehlivost byly nahrazeny tímto paskvilem. Něco muselo ustoupit na úkor komfortu, ale proč se dneska nedá koupit auto s normálním motorem, když záváděli regule na emise tak proč se nezaměřili hlavně na letadla a lodě, které mají na znečištění největší podíl???


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.063s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner